Навігація  

   

   

   
Компоненты, модули, шаблоны и другие Расширения Joomla

 

14.09.2017 року  з нагоди святкування 50-річчя міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго» відбулося почесне відкриття  малосімейного гуртожитку по Проспекту Миру, 99/ 101.

Вручити сертифікати на отримання нових квартир завітав міський голова м.Хмельницького Симчишин Олександр Сергійович.

Адміністрація МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» повідомляє про тимчасове припинення послуг гарячого водопостачання споживачам в зв’язку з зупинками ЦТП на профілактичні роботи:
 

ЦТП Кам’янецька, 46   з 18.00 – 11.09.2017 р.   18.00 – 25.09.2017р.;

ЦТП Пр. підпілля, 25    з 18.00 – 11.09.2017 р.   18.00 – 25.09.2017р.;

ЦТП Прибузька, 6         з 18.00 – 11.09.2017 р.   18.00 – 17.09.2017р.;

ЦТП Подільська, 25      з 18.00 – 11.09.2017 р.   18.00 – 22.09.2017р.;

ЦТП Пр. підпілля, 127  з 18.00 – 11.09.2017 р.   18.00 – 15.09.2017р.;

ЦТП Завадського, 64     з 18.00 – 11.09.2017 р.   18.00 – 15.09.2017р..

 
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
 
Адміністрація МКП «Хмельницьктеплокомуненерго»

 

 

Станом на 10.10.2016р. житловий фонд з централізованим опаленням МКП "Хмельницьктеплокомуненерго", який має технічну можливість та доцільність в оснащенні, забезпечений приладами обліку теплової енергії у повному обсязі.

__________________________________________________________________

02.08.2017 року набрав чинності Закон України від 22.06.2017 року №2119-VIII «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» (далі – Закон).
 
Цей Закон визначає засади забезпечення комерційного, у тому числі розподільного, обліку послуг з постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання та забезпечення відповідною обліковою інформацією споживачів таких послуг.
 
Визначення термінів
 
Оператор зовнішніх інженерних мереж – власник зовнішніх інженерних мереж, а в разі якщо зовнішні інженерні мережі використовуються іншою, ніж власник, особою або є безхазяйними – особа, якій такі мережі власником передано у користування (управління, господарське відання, оренду, концесію) або яка здійснює фактичне користування такими мережами для транспортування відповідно теплової енергії, гарячої води, питної води.
Вузол комерційного обліку – вузол обліку, що забезпечує загальний облік споживання відповідної комунальної послуги в будівлі, її частині (під`їзді), обладнаній окремим інженерним вводом.
Вузол обліку – комплекс пристроїв (у тому числі засобів вимірювальної техніки, що відповідають вимогам технічних регламентів), допоміжного обладнання та матеріалів до них, призначений для вимірювання спожитої теплової енергії та води, а також технічної реєстрації результатів такого вимірювання, включаючи засоби дистанційної передачі результатів вимірювання (за наявності).
Вузол розподільного обліку – вузол обліку, що забезпечує індивідуальний облік споживання відповідної комунальної послуги в будівлях, де налічується два та більше споживачів.
Прилад-розподілювач теплової енергії – прилад або комплекс обладнання та матеріалів до них, що встановлюється на опалювальному приладі системи опалення будівлі, використовується для визначення частки споживання теплової енергії окремим опалювальним приладом споживача у загальному споживанні відповідно до показань вузла комерційного обліку та відповідає вимогам, визначеним методикою розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.
 
Оснащення будівель вузлами комерційного обліку
 
Оснащення будівель вузлами комерційного обліку та обладнанням інженерних систем для забезпечення такого обліку здійснюється відповідно до проектної документації з дотриманням будівельних норм і правил у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства. Таке оснащення та відповідна проектна документація не потребують видачі технічних умов та інших вимог до встановлення вузла комерційного обліку, погодження з державними органами, органами місцевого самоврядування, їхніми посадовими особами, операторами зовнішніх інженерних мереж, виконавцями комунальних послуг.
Оператор зовнішніх інженерних мереж не менш як за два місяці до встановлення вузлів комерційного обліку повідомляє власників (співвласників) будівлі про намір встановити такий вузол, вартість такого встановлення, розмір та порядок сплати передбаченого цим Законом внеску за встановлення вузла комерційного обліку. Порядок такого інформування визначається Кабінетом Міністрів України.
Витрати на оснащення будівлі вузлами комерційного обліку, здійснені оператором зовнішніх інженерних мереж, відшкодовуються споживачами відповідних комунальних послуг, а також власниками (співвласниками) приміщень, обладнаних індивідуальними системами опалення та/або гарячого водопостачання у такій будівлі, шляхом сплати внеску за встановлення вузла комерційного обліку, який сплачується виконавцеві відповідної послуги.
Виконавець комунальної послуги, який не є оператором відповідних зовнішніх інженерних мереж, зобов`язаний перераховувати сплачені споживачами внески за встановлення вузла комерційного обліку оператору зовнішніх інженерних мереж у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
 
Оснащення вузлами обліку окремих приміщень у будівлях
 
Оснащення окремих приміщень у будівлях вузлами розподільного обліку/приладами-розподілювачами теплової енергії та обладнанням інженерних систем для забезпечення такого обліку здійснюється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, та не потребує розроблення проектної документації, видачі технічних умов та інших вимог до встановлення вузла розподільного обліку, погодження з державними органами, органами місцевого самоврядування, їхніми посадовими особами, оператором зовнішніх інженерних мереж, виконавцем відповідної послуги.
Порядок визначення технічної можливості встановлення вузлів розподільного обліку теплової енергії та економічної доцільності встановлення приладів-розподілювачів теплової енергії затверджується Кабінетом Міністрів України. За наявності окремого відгалуження системи опалення у квартиру, інше житлове або нежитлове приміщення встановлення вузлів розподільного обліку теплової енергії для такої квартири (приміщення) є обов`язковим.
Якщо на день набрання чинності цим Законом 100 відсотків самостійних об’єктів нерухомого майна у будівлі оснащено вузлами розподільного обліку витрат теплоносія (засобами обліку гарячої води) у системі опалення, встановленими відповідно до будівельних норм та проектної документації, вони можуть використовуватися для цілей розподільного обліку.
 
Обслуговування, заміна та абонентський облік вузлів обліку
 
Витрати оператора зовнішніх інженерних мереж на обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку (їх складових частин) відшкодовуються споживачами відповідної комунальної послуги, а також власниками (співвласниками) приміщень, обладнаних індивідуальними системами опалення та/або гарячого водопостачання у такій будівлі, шляхом сплати виконавцю комунальної послуги внесків на обслуговування та заміну вузла комерційного обліку.
У разі якщо виконавець комунальної послуги не є оператором відповідних зовнішніх інженерних мереж, він зобов`язаний перераховувати сплачені споживачами та власниками (співвласниками) приміщень, обладнаних індивідуальними системами опалення та/або гарячого водопостачання, внески на обслуговування та заміну вузла комерційного обліку оператору зовнішніх інженерних мереж відповідно до договору.
Загальний обсяг коштів за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку розраховується операторами зовнішніх інженерних мереж.
 
Доступ до вузлів обліку
 
Оператор зовнішніх інженерних мереж, до яких приєднана будівля, має право доступу до приміщень у будівлях, де встановлено вузли комерційного обліку, для проведення їх обслуговування та/або заміни, а також для зняття показань їх засобів вимірювальної техніки.
Виконавець комунальної послуги має право доступу до будівель, приміщень і споруд, у яких встановлено вузли комерційного обліку, для перевірки схоронності таких вузлів обліку та зняття показань їх засобів вимірювальної техніки.
Виконавець комунальної послуги або визначена власником (співвласниками) інша особа, що здійснює розподіл обсягів комунальної послуги, визначених за допомогою вузла комерційного обліку, між споживачами, має право доступу до приміщень, в яких встановлено вузли розподільного обліку та/або прилади-розподілювачі теплової енергії, за показаннями яких здійснюється такий розподіл.
Уповноважені посадові особи органів ліцензування, органів місцевого самоврядування мають право доступу до будівель, приміщень і споруд, у яких встановлено вузли комерційного обліку, для перевірки наявності, функціонування таких вузлів обліку та контролю правильності зняття показань їх засобів вимірювальної техніки.
Власник (співвласники) будівлі або його (їх) представник мають право доступу до місць установлення вузлів комерційного обліку для перевірки схоронності та зняття показань.
Порядок доступу до вузлів комерційного та розподільного обліку, приладів-розподілювачів теплової енергії визначається законом та умовами договору про надання відповідної комунальної послуги.
 
 
УВАГА!  Незабаром новий опалювальний період!
Отримання субсидій можливе лише за умови відсутності заборгованості
 
1 травня 2017 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 300 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», якою внесено зміни, зокрема, до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
 
Після закінчення строку отримання субсидії структурні підрозділи з питань соціального захисту населення самостійно здійснюють розрахунок субсидії на наступний період для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді.
 
У разі наявності простроченої понад два місяці заборгованості з оплати послуг, субсидія на наступний строк не призначається.
 
Якщо протягом двох місяців з дати інформування про непризначення субсидії на наступний строк громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, субсидія призначається з дати закінчення дії попередньої субсидії, в іншому випадку – з місяця, в якому громадянин документально підтвердив сплату. Таким чином, погашення заборгованості за спожиті житлово-комунальні послуги, в т.ч. шляхом її реструктуризації, є однією з умов призначення субсидії на наступний період для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді.
 
Слід зазначити, що своєчасна та повна оплата спожитих житлово- комунальних послуг є обов’язком споживача.
 
У разі наявності у споживача, якому призначається субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, заборгованості за такі послуги, він повинен звернутися до виконавця із заявою про укладення відповідного договору реструктуризації.
 
Громадяни, яким призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, необхідно щомісячно сплачувати вартість фактично спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії.
 
Надання раніше призначеної субсидії припиняється за поданням житлово-експлуатаційних організацій, житлово-будівельних (житлових) кооперативів, об'єднань співвласників багатоквартирного будинку та організацій, що надають житлово-комунальні послуги, якщо громадянин, якому призначено субсидію, не сплачує вартість фактично спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії, за винятком випадків, пов'язаних із затримкою виплати заробітної плати, пенсії тощо, яка підтверджується відповідними документами, - з місяця, в якому надійшло таке подання. Подання надається зазначеними організаціями структурним підрозділам з питань соціального захисту населення до 10 числа місяця, що настає за місяцем, в якому виникли такі обставини.
 
У разі коли через несплату громадянином вартості фактично спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг припинено, громадянин набуває право на її призначення на наступний період після подання документів, що підтверджують погашення заборгованості, яка виникла за період отримання субсидії.

 Шановні споживачі МКП «Хмельницьктеплокомуненерго»

 
Відповідно до раніше діючого та затвердженого графіку зупинок ЦТП для проведення технічного обслуговування, ремонту обладнання та теплових мереж - ЦТП по вул. Проскурівського підпілля - №25 та ЦТП по вул. Кам’янецька - 46/1 будуть перенесенні в зв’язку з виробничою необхідністю. Про, що буде додатково повідомлено на сайті МКП «Хмельницьктеплокомуненерго».
 
Адміністрація підприємства просить вибачення за тимчасові перебої постачання гарячої води в будинки мешканців.

 

 

Gramota2016

Висловлюємо Вам подяку, що протягом минулого року користувались послугами нашого підприємства та вважаємо своїм обов’язком згідно з постановою НКРЕКП від 30.03.2017 р. №464 довести до вашого відома інформацію, щодо споживання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води у 2016 році.
 
Середнє річне споживання у 2016 році за приладами обліку склало:
 
Середнє по МКП«Хмельницьк-теплокомуненерго» Централізоване опалення (у розрах. на 1 кв.м.опалювальної площі) Централізоване ГВП
для 1-2 поверхових будинків для 3-4 поверхових будинків для 5 і більше поверхових будинків
фізичні одиниці фізичні одиниці фізичні одиниці фізичні одиниці
Гкал/кв.м. Гкал/кв.м. Гкал/кв.м. Гкал/кв.м.
0,12003 0,10925 0,09183 13,87 
 
 
Структури діючих одно ставкових тарифів з урахуванням податку на додану вартість складають
 
Елемент тарифу Централізоване опалення Централізоване постачання гарячої води, грн./куб.м.
грн./Гкал доля  % з рушникосушником  без рушникосушника 
Разом, у т.ч. 1221,97   100%  70,45  100% 64,94   100%
Паливна складова 997,5   81,63%  53,69  76,20% 49,22  75,79% 
решта 224,47   18,37%  16,76 23,80%   15,72 24,21% 
Фінансування ІП 6,72   0,55%  0,360,36 0,541%  0,33  0,51% 
 
Загальна протяжністьтеплових мереж (воднотрубному вимірі), км. В тому числі протяжність теплових мереж,що експлуатуютьсяпонад 25 р., км.
Термін реалізації заходів по замінітрубопроводів, що
експлуатуютьсяпонад 25 років
за умови фінансування цих
заходів на рівні, передбаченому
діючим тарифом, років
479,6 321,8 254
  
 
Вартість послуги з централізованого опалення в порівнянні з іншими країнами з податками, грн./Гкал
 
Україна Естонія Латвія Данія Чехія Словаччина
1300 1933 2064 2252 2564 3258
 
Під час порівняння використані дані офіційного курсу грн. до іноземної валюти станом на 1 березня 2017р.
 
 
Динаміка фактичної тривалості опалювального періоду та температури зовнішнього повітря по м.Хмельницькому
 
Показник
Січень
Лютий
Березень
Квітень
Жовтень
Листопад
Грудень
Разом
Фактично за 2016 рік
Кількість діб ОП
31
29
31
4
21
30
31 
 177
Середня температура
зовнішнього повітря
за ОП 0С
-4,6
2,4
3,7
8
4,2
0,7 
-2,0 
0,7 
Споживання теплової
енергії, Гкал
51408,41
36972,04
32660,89
7513,72
19189,10
40693,44 
46658,64 
235096,24 
 
 
Стан оснащеності будинковими приладами обліку теплової енергії по МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» складає 100%
 
Стан оснащеності будинковими приладами обліку теплової енергії по Україні складає 63%
 
Ключові нормативно-правові акти:
Постанова КМУ від 21.07.2005 № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення».
Постанова КМУ від 19.10.2016 №744 «Про зменшення фінансового навантаження на споживачів щодо оплати послуги з централізованого опалення шляхом створення умов для отримання розстрочки на оплату послуги з централізованого опалення».
 
 З повагою, адміністрація МКП «Хмельницьктеплокомуненерго»