Навігація  

   
   
   
   
http://nachodki.ru/

     Я хочу сказати спасибі владі за тепло в наших квартирах в взимку і тепер. Весна це така примхлива пані, то спека на дворі, то сніг мете. Я живу на вулиці Озерній 10/1 у нас великий дім майже 400 квартир. Люди спілкуються в дворі одним жарко іншим прохолодно, як бути - питання? Бо у одних вікна виходять на південь, а у других північ - прохолодно. Домовились між собою обходитись без скарг, хай буде одним тепло, другим дуже тепло, бо в домі багато маленьких діточок, та і старі люди живуть, що полюбляють тепло. І ми вдячні, що наші оселі тримають тепло, бо батареї вдень ледь теплі, а в ночі набагато тепліші, будівля не вистигає.

     І хочу звернутися до пана Щебетюка І.В. с проханням не ганьбити наше місто в  Києві, бо в Києві люди тепло в оселях отримують ( на Троєщині ) до нового року і це факт. І опалювальний сезон ще не закінчився. Ще раз спасибі за тепло в наших домівках.

Шановні громадяни!

Просимо Вас звернутись за призначенням субсидії. Отримання субсидії дозволить Вам менше сплачувати за житлово-комунальні послуги. Отримана субсидія не повертається у разі продажу або дарування житла. Субсидія призначається виходячи із соціальних нормативів споживання послуг і не повертається у разі економного споживання послуг, а може бути використана як оплата послуг, у тому числі обов'язкової частки платежу, на наступні розрахункові періоди. Доцільно звернутись за призначенням субсидії до початку опалювального періоду з метою своєчасного її призначення до отримання збільшених платежів за послуги в опалювальний період

Кому призначається субсидія: одному із членів домогосподарства, який зареєстрований у житловому приміщенні і на якого відкрито особові рахунки на оплату житлово-комунальних послуг, а також особам, які не зареєстровані у житловому приміщенні, але фактично в ньому проживають, на підставі письмового договору найму (оренди) житла, і на яких відкрито особові рахунки із сплати житлово-комунальних послуг.

Які документи необхідно подати на субсидію: Заяву про призначення житлової субсидії та Декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії. Усі інші відомості державні органи отримують самостійно. Забороняється вимагати у громадян інші документи, крім як у вирішенні спірних питань.

Куди і як подаються документи на оформлення субсидії: заповнені Заява і Декларація подаються особисто або можуть бути надіслані поштою до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації. У сільській місцевості приймання документів здійснюють уповноважені особи, які визначаються виконавчими органами сільських і селищних рад.

На який термін призначається субсидія: субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням і розраховується окремо на опалювальний і неопалювальний періоди. Субсидія для придбання скрапленого газу та твердого палива призначається один раз на календарний рік.

Як обчислюється сукупний дохід для призначення субсидії: сукупний дохід обчислюється виходячи з нарахованих особам доходів без урахування податку з доходів фізичних осіб за попередній календарний рік.

За бажанням заявника житлова субсидія може бути призначена на підставі доходів за останні три місяці за умови надання довідки про доходи таких осіб за цей період.

Розмір пенсійної виплати враховується за місяць, що передує місяцю, з якого призначається субсидія.

Скасовано такі обмеження щодо майнового стану осіб, які звертаються за призначенням субсидій: наявність у власності двох житлових приміщень; наявність у власності двох автомобілів; здача в найм житлового приміщення;

Залишається обмеження в разі здійснення протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії купівлі майна або оплати послуг на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тисяч гривень. У такому випадку субсидія може бути призначена на підставі рішення комісії при райдержадміністрації або міськвиконкомі.

Скасовано необхідність обов'язкового працевлаштування працездатних членів сім'ї та перебування їх на обліку в центрі зайнятості. До розрахунку сукупного доходу приймається дохід такого члена сім'ї на рівні прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Комісіям при райдержадміністраціях або міськвиконкомах додатково надано право:

- приймати рішення про надання субсидії одиноким непрацездатним громадянам на збільшену понад норму площу житла;

- визначати кількість осіб для розрахунку субсидії у випадках, коли окремі особи з числа зареєстрованих фактично не проживають у житловому приміщенні.

За додатковою інформацією звертайтеся до Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації за тел. (0382) 65-97-87, 65-12-84 та до місцевих управлінь соціального захисту населення

Інші деталі призначення можна переглянути у розділі "Оформлення субсидії"

 

     В світлі останніх подій на газовому ринку України з метою зменшення споживання природного газу і підвищення рівня енергонезалежності на МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» заплановано до кінця року монтаж 5 котелень з встановленням 9 твердопаливних котлоагрегатів вітчизняного виробництва, які в якості палива використовують деревну тріску і пелети (гранули) з твердих порід дерева, торфу, соняшника, соломи, ріпаку. На даний момент вже введено в експлуатацію три котельні (Пілотська, 1/1, Чорновола, 122, Озерна, 14).
     Завдяки високому коефіцієнту корисної дії 82 – 87 % ці котли є досить вагомою альтернативою котлоагрегатам на газоподібному паливі. Хочеться зазначити, завдяки сучасній автоматиці вищевказані котли працюють в повністю автоматичному режимі. Встановлюються на двох котельнях сонячні колектори на гаряче водопостачання, що також дасть змогу зменшити залежність від природного газу.

Описание: DSC09211.JPG Описание: 52.jpg

Описание: DSC09213.JPG Описание: DSC09216.JPG

 

     На котельнях підприємства на гаряче водопостачання працюють 4 одиниці електрокотлів АВПЕ - 300 потужністю N=288 кВт. Планується встановлення ще 5 електрокотлів.

Описание: 16.JPG Описание: 17.JPG

     На даний момент на двох котельнях підприємства для забезпечення споживачів гарячою водою впроваджується геліосистеми, в яких для підігріву теплоносія використовується енергія сонця.

Очікувана економія складатиме:
– природного газу – 3160 тис. м3/рік;
– електроенергії – 497,2 тис. КВт·год/рік.

 

 

Інформація
щодо тарифів на послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води діючих, які встановлені постановою НКРКП  №1101 від 09.06.2016р.  для населення станом на 1 липня 2016 р.

№ п.п

Найменування підприємства

послуга з централізованого опалення

послуга з централізованого постачання гарячої води, грн./м³

грн/Гкал

грн/м²

з рушникосуши-льниками

без рушникосуши-льників

1

2

3

4

5

6

1

"Південно-Західні тепломережі"

1144,72

25,40

66,35

61,18

2

ПАТ "Миколаївська теплоелектроцентраль"

1157,75

28,64

76,79

70,90

3

МКП "Чернівцітеплокомуненерго"

1185,12

27,45

4

ЛКМП "Львівтеплоенерго"

1213,98

26,58

80,42

74,03

5

ПАТ "Черкаське хімволокно"

1215,38

29,16

70,34

64,88

6

Концерн "Міські теплові мережі" м. Запоріжжя

1218,56

28,44

72,37

66,89

7

МКП "Хмельницьктеплокомуненерго"

1221,97

27,93

70,45

64,94

8

КП "Житомиртеплокомуненерго"  

1233,46

29,49

79,12

72,97

9

ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" м. Миколаїв

1245,91

32,95

72,85

67,28

10

ПАТ "Сумське машинобудівне науково-виробниче обєднання ім.М.В.Фрунзе"

1247,03

34,15

73,50

67,82

11

 КПТМ "Тернопільміськтеплокомуненерго"

1249,15

30,52

72,74

67,11

12

КП "Харківські теплові мережі"

1256,65

32,14

74,67

69,01

13

КП "Теплопостачання міста Одеси"

1263,27

31,62

77,18

71,37

14

ТОВ "Сумитеплоенерго"

1270,67

35,16

74,46

68,71

15

КПТМ "Черкаситеплокомуненерго"

1302,94

31,15

75,39

69,48

16

ДП "Криворізька теплоцентраль"

1313,59

38,16

76,63

70,67

17

МКП "Дніпропетровські міські теплові мережі"

1315,89

35,88

85,11

78,57

18

КП "Теплоенерго" Дніпропетровської міської ради

1315,89

35,88

85,11

78,57

19

ДКП "Луцьктепло"

1338,69

30,07

77,29

71,29

23

ККП  Донецької міської ради " Донецькміськтепломережа"

1343,42

36,37

75,90

69,98

24

Луганським МКП "Теплокомуненерго"

1344,74

34,79

78,97

72,86

25

МКП "Херсонтеплоенерго"

1347,84

27,73

85,58

78,90

26

ВАТ "Облтеплокомуненерго" м.Чернігів

1350,01

33,88

82,54

76,41

27

ПОКВПТГ "Полтаватеплоенерго"

1350,66

30,26

79,48

73,35

28

ТМ "Ковельтепло"

1355,44

30,86

77,04

70,86

29

КПТМТОР "Тернопільтеплокомуненерго"

1363,82

38,98

30

КПТМ "Криворіжтепломережа"

1411,77

42,69

81,46

75,19

31

 ПАТ “Київенерго”

1416,96

32,97

83,1

76,71

32

ОКП "Донецьктеплокомуненерго"

1433,30

36,11

86,40

80,01

33

ОКВПТГ "Миргородтеплоенерго"

1433,38

35,33

91,74

86,33

34

ТОВ "Рівнетеплоенерго"

1457,09

34,78

86,69

80,10

36

КП "Вінницяоблтеплоенерго"

1494,30

39,15

84,63

77,71

     Для оперативного вирішення питань, пов’язаних з наданням послуг з опалення, на аварійно диспетчерській службі МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» введено додатковий телефонний номер:

70-08-13

 

     Також на аварійно диспетчерській службі доступні інші телефонні номера:

 15-57;   700-623

До відома споживачів послуг підприємства


     На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 18.06.2014 р. №217 «Про затвердження Порядку розподілу коштів, що надходять на поточні рахунки із спеціальним режимом використання для проведення розрахунків гарантованим постачальником природного газу» (в редакції постанови КМУ України від 10.09.2014 р. №444), повідомляємо про зміну банківських реквізитів.

     Підприємство звертається до споживачів послуг із проханням проводити оплату за теплову енергію та послугу з централізованого постачання гарячої води за наступними реквізитами (для категорій споживачів):

— Населення — р/р № 26030300003924;
— Бюджетні установи — р/р № 26039301003924
— Інші споживачі — р/р № 26038302003924
— Релігійні організації — р/р № 26037303003924

     Банк: Філія – Хмельницьке обласне управління АТ «Ощадбанк», МФО 315784

Адміністрація «Хмельницьктеплокомуненерго»

НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

ПОСТАНОВА

11.07.2014 р.                           Київ                                       №__1033

Про встановлення тарифів
на теплову енергію, її виробництво,
транспортування, постачання для
потреб релігійних організацій
МКП «Хмельницьктеплокомуненерго»

 

     Відповідно до Закону України «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг», постанов Кабінету Міністрів України від 01.06.2011
№  869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» та від 21.05.2014 № 198 «Про ціни на природний газ, теплову енергію та послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води для потреб релігійних організацій», з урахуванням постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, від 27.06.2014 № 930 «Про встановлення ціни на природний газ для потреб релігійних організацій» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг,

     ПОСТАНОВЛЯЄ:

     1. Установити Міському комунальному підприємству «Хмельницьктеплоко- муненерго»  тарифи на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання для потреб релігійних організацій (крім обсягів, що використовуються для провадження виробничо-комерційної діяльності) на рівні:
-тариф на теплову енергію – 528,50 грн за 1 Гкал (без ПДВ) за такими складовими:
-тариф на виробництво теплової енергії – 505,40 грн за 1 Гкал (без ПДВ);
-тариф на транспортування теплової енергії – 22,05 грн за 1 Гкал (без ПДВ);
-тариф на постачання теплової енергії – 1,05 грн за 1 Гкал (без ПДВ).


     2. Установити Міському комунальному підприємству «Хмельницьктепло- комуненерго»  структуру тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання для потреб релігійних організацій згідно з додатками 1, 2, 3, 4 до цієї постанови.


     3. Ця постанова набирає чинності з 01 серпня 2014 року.

 

В.о.Голови Комісії                                                                           Ю.Хіврич

Інформація щодо перегляду тарифів на послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води

Питання перегляду тарифів на житлово-комунальні послуги є досить непростим, оскільки по своїй суті є як економічним, так і соціально спрямованим.

Процес підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги зачіпає інтереси не лише пересічних громадян, а кожне підприємство галузі.

Основними причинами зростання тарифів у сьогоднішніх умовах господарювання є :

По-перше, це особливості структури витрат комунальних підприємств, їх надзвичайна залежність від вартості енергоносіїв та мінімальної заробітної плати.

Основними складовими тарифів на послуги з теплопостачання є енергоносії (газ, електроенергія) – до 65% та заробітна плата – до 20%. Вартість цих складових постійно зростає з незалежних від підприємства причин.

По-друге, тривале стримування зростання тарифів у минулих роках.

У деяких населених пунктах України тарифи на житлово-комунальні послуги не переглядалися протягом декількох років, хоча для цього були всі об’єктивні підстави. Фактично тарифи виявилися засобом політичних маніпуляцій місцевих органів влади. У результаті, тарифи на житлово-комунальні не покривали фактичної собівартості послуг.

На сьогоднішній день ця проблема також має місце.

Так, середній рівень відшкодування фактичної собівартості житлово-комунальних послуг тарифами становить 78%, у т.ч. на послуги з теплопостачання – 70%.

Таким чином, незмінні протягом декількох років тарифи на житлово-комунальні послуги та дефіцит бюджетних коштів для відшкодування різниці між економічно обґрунтованими витратами та чинними тарифами спричинили у багатьох населених пунктах значне погіршення фінансово-економічного стану підприємств житлово-комунального господарства і, як наслідок, якості послуг та технічного стану насамперед цілісних майнових комплексів, зокрема, теплопостачання.

Постійно зростають збитки, дебіторська та кредиторська заборгованості підприємств. За підсумками роботи підприємств галузі упродовж 4 місяців поточного року збитки сягнули 3,0 млрд. гривень, кредиторська заборгованість – 23,4 млрд. гривень, з яких 72% - борги за природний газ та електроенергію.

Тому, виходячи з цих умов, а також враховуючи підвищення тарифів на енергоносії, зростання цін на матеріально-технічні ресурси, зміну рівня мінімальної заробітної плати, здорожчення робіт субпідрядних організацій перегляд тарифів на житлово-комунальні послуги та приведення їх до економічно обґрунтованого рівня, є об’єктивною необхідністю.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2014 № 81 «Про вдосконалення державної політики регулювання цін на природний газ і тарифів на теплову енергію та забезпечення посилення соціального захисту населення під час оплати житлово-комунальних послуг», приведення тарифів на послуги з централізованого опалення, централізованого постачання гарячої води до економічно обґрунтованого рівня призведе до збільшення тарифів на 40%. При цьому це середній показник.

Діапазон збільшення тарифів становитиме від 1%

ПАТ «Полтаваобленерго» до 98% КП «Тепломережа» м. Донецьк.

Перші платіжні квитанції за новими тарифами на послуги централізованого опалення, гарячого водопостачання споживачі отримають в середині серпня 2014 року.

За прогнозними розрахунками Мінрегіону, в середньому по Україні вартість житлово-комунальних послуг при проживанні середньостатистичної сім’ї у І-кімнатній квартирі складатиме близько 365 гривень (зростання на 67 грн. або 22,7%), у 2-кімнатній квартирі – 718 гривень (зростання на 133 грн. або 22,7%), у 3-кімнатній квартирі – 941 гривень (зростання на 175 грн. або 22,8%).

За таких умов, постає питання щодо спроможності людей оплачувати за підвищеними тарифами.

Усвідомлюючи всю відповідальність за перегляд тарифів, Урядом передбачено ряд заходів щодо посилення соціального захисту населення в умовах зростання тарифів на житлово-комунальні послуги.

Головним механізмом забезпечення соціального захисту найбільш вразливих верств населення залишається Програма житлових субсидій, яка гарантує малозабезпеченим громадянам стабільність витрат на оплату житлово-комунальних послуг незалежно від зміни вартості послуг.

Через Програму житлових субсидій держава компенсує сім’ям, що складаються лише з непрацездатних осіб, а також сім’ям, у складі яких є діти, інваліди І або ІІ групи і середньомісячний сукупний дохід яких на одну особу в розрахунку на місяць не перевищує прожиткового мінімуму, витрати на оплату житлово-комунальних послуг у межах норм споживання, що перевищують 10% сукупного доходу. Іншим сім’ям компенсуються відповідні витрати, що перевищують 15% сукупного доходу.

Крім того, населення України має можливість скористатись новою державною соціальною програмою.

Так, з 1 липня 2014 року набирає чинності постанова Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2014 № 83 «Про посилення соціального захисту населення в умовах підвищення цін і тарифів на комунальні послуги», якою передбачено надання населенню компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг (централізованого опалення, централізованого постачання гарячої води та газопостачання) у зв'язку з підвищенням цін і тарифів на ці послуги.

Компенсація розраховується як різниця між розміром плати за послуги з газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у межах норм споживання (з урахуванням пільг та субсидії) після підвищення цін і тарифів на послуги та розміром відповідного платежу, який сім’я сплачувала до зміни цін і тарифів на послуги.

Право на отримання компенсації матимуть сім’ї, у яких середньомісячний сукупний дохід за попередні шість місяців не перевищував величини прожиткового мінімуму для сім’ї, що визначається як сума прожиткових мінімумів для кожного члена сім’ї відповідно до його належності до основних соціальних і демографічних груп населення (близько 1190 гривень на 1 особу). До складу сім’ї включаються особи, які зареєстровані у житловому приміщенні (будинку).

ПОЯСНЕННЯ

     Про зміну тарифів на послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» з 1.07.2014 року
Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення розрахунків з а енергоносії» внесені зміни в Закон « Про житлово-комунальні послуги», яким теплопостачальні організації визначені виконавцями послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води.
     Постановою Комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг з 1 липня 2014 року МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» встановлені слідуючі тарифи :

 

грн. з ПДВ

без лічильників

за наявності лічильників

Тариф на послугу з централізованого опалення для будинків з приладами обліку теплової енергії за 1 Гкал

 

 

329,66

Тариф на послугу з централізованого опалення для будинків без приладів обліку теплової енергії (по нормі) за 1 кв.м загальної площі в місяць в опалювальний період

7,53

 

Тариф на послугу з централізованого постачання гарячої води за 1 куб.м води

 

 

 

з рушникосушильником

 

21,93

 

за відсутності рушникосушильника

 

 

20,48

Вартість послуги з централізованого постачання гарячої води на 1 мешканця з рушникосушильником в місяць

67,11

 

Вартість послуги з централізованого постачання гарячої води на 1 мешканця за відсутності рушникосушильника в місяць

62,67

 

     В вартість послуги з централізованого постачання гарячої води включено: вартість холодної води, що обліковується по лічильнику гарячої води, підігрів води та повірка квартирних засобів обліку гарячої води.
    Відповідно при розрахунках з МКП «Хмельницькводоканалом» вартість холодної води, що обліковується по лічильнику гарячої води не сплачується, стоки сплачуються по лічильнику як холодної так і гарячої води.
    Вищевказані тарифи на послугу з централізованого опалення будуть застосовуватись з 1 жовтня 2014 року.

     На даний час на підприємстві діють тарифи на теплову енергію для населення затверджені постановою НКРЕ від 14.12.2010 року № 1745 та рішенням виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 27.01.2011р. № 83 на рівні 206,38 грн. за 1 Гкал.
     В структурі діючого тарифу на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії для населення всі витрати закладені на рівні 2006 року, лише складова «природний газ» була збільшена в 2011 році на 25 %. Таке збільшення не покрило вартості природного газу , яка діяла з 1.08.2010 року по даний час ( в тарифі - 941 грн., фактично- 1309,2 грн. за 1 тис.мЗ природного газу). Заробітна плата в діючому тарифі розрахована виходячи з мінімальної 400 грн. при діючій 1218 грн., вартість електричної енергії на рівні 21 коп. за 1 Квт/год при діючій 1,03 грн за Квт/год ( без ПДВ) і т.і.
     Рівень відшкодування витрат на виробництво,транспортування та постачання теплової енергії затвердженими тарифами за 2012 року становив- 65,7%, за 2013 рік - 62,4%.
     Через зростання витрат на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії лише за 2013 рік підприємство отримало збитки в розмірі 34 млн.грн.
Невідповідність діючих тарифів на теплову енергію економічно обґрунтованим витратам , велика заборгованість споживачів за послуги підприємства та недосконалість законодавства, щодо стягнення цієї заборгованості, призводить до недостатності обігових коштів підприємства для проведення ремонтів та робіт по реконструкції та модернізації обладнання котелень та теплових мереж, здійснення в повному обсязі розрахунків за спожиті енергоносії та інші платіжні зобов'язання.
     Багато років поспіль невідповідність витрат на виробництво, постачання та транспортування теплової енергії затвердженим тарифам для населення відшкодовувалось підприємствам з державного бюджету як компенсація різниці в тарифах.
     На даний час у підприємства невідшкодована різниця в тарифах з державного бюджету становить 64 млн.грн.
     Постановою від 08.04.2014 року №308 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг встановила тарифи на теплову енергію, її виробництво, транспортування , постачання для потреб населення в розмірі 318,25 грн/Гкал з ПДВ з 1 липня 2014 року.
     Для розрахунку тарифу використана реалізація теплової енергії - 464,351 тис.Гкал. Складові витрат на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії для розрахунку тарифу включають в себе:

1. Паливо ( природний газ)

     Складова «паливо» має найбільшу питому вагу в структурі тарифу - 63,4 %.
     У діючому тарифі ціна за 1 тис.м3 закладена 784,42 грн. без ПДВ; споживання газу у натуральному вимірі 77003,4 тис.м3.
     У встановленому з 1.07.2014 р. тарифі вартість газу закладена на рівні ціни діючої на даний час, встановленої постановою НКРЕ від 13.07.2010 року № 813 в розмірі          1091 грн. (без ПДВ), споживання газу в натуральному виразі - 71620,3 тис.м3 .
     Завдяки проведеним масштабним заходам по енергозбереженню, модернізації обладнання котелень та теплових мереж підприємству вдалось зменшити споживання природного газу і закласти в тариф на 5 млн. м3 газу менше, ніж у діючому тарифі і зменшити витрати в тарифі на теплову енергію на 6,5 млн.грн. або на 14,10 грн. на 1 Гкал .

2.Електроенергія

     Питома вага складової тарифу «електроенергія» становить 7,9 %.
     Ціна на електричну енергію , яка закладена у діючому тарифі становить 0,21397 грн. за 1 кВт/год.
     На підприємстві працюють 10 власних когенераційних установок для комбінованого виробництва електричної та теплової енергії. Собівартість власновиробленої електричної енергії значно дешевша ціни обленерго.
     В новому тарифі закладена ціна за 1 кВт/год електричної енергії- 0,6697 грн.
     Вартість електроенергії в ПАТ «Хмельницькобленерго» - 1,0324 грн. за 1 кВт/год без ПДВ.
     Завдяки власному виробітку електричної енергії, вартість якої значно дешевша покупної в обленерго, підприємство зменшило витрати в тарифі на теплову енергію на 5,2 млн.грн. або на 11,20 грн.на 1 Гкал.

3.Вода   для приготування хімочищеної води для заповнення системи опалення.


     Питома вага витрат на воду та стоки в тарифі становить 0,3 %.
     Ціна на воду в діючому тарифі становить- 2,08 грн/м3 , на стоки - 1,73 грн./м3. Споживання води у натуральному виразі було -276,5 тис.м3, стоків - 17,6 тис.м3.
     У встановленому тарифі ціна за 1 м3 води - 2,33 грн./м3 з урахуванням власного видобутку води з двох власних свердловин та стоків 2,73 грн./м3. Споживання води зменшено до 168,6 тис.м3, стоків 18,6 тис.м3
     На даний час вартість води покупної в МКП«Хмельницьводоканал» становить 3,31 грн. /м3 без ПДВ, що на 0,98 грн.за мЗ більше ніж у встановленому тарифі.

4.Матеріали та ремонти.


     Питома вага витрат на матеріали та ремонти в тарифі становить 2,3 %.
     У діючому тарифі ці витрати складають - 1500,08 тис.грн. в рік , в тому числі на хімреагенти та сіль -78,0 тис.грн., на ремонти -1422,08 тис.грн. (або 5,5% від залишкової вартості основних фондів станом на 01.01.2006р.).
     Рівень зносу теплових мереж та обладнання складає біля 47 відсотків. Майже 30% теплових мереж перебуває у аварійному та застарілому стані. Тому потрібні кошти для ремонту обладнання та заміни теплових мереж.
     У встановленому тарифі НКРКП витрати на ремонт закладені в розмірі 2102,6 тис.грн. на рік ( або 5,5% від залишкової вартості основних фондів станом на 01.01.2012р.); хімреагенти , сіль та масло на КГУ - 670,0 тис.грн.
     В собівартість підприємство має право віднести витрати на ремонти у сумі, що не перевищує 10% сукупної балансової вартості груп основних фондів на початок звітного періоду. ( Згідно з ЗУ «Про оподаткування прибутку підприємств»).

5.Оплата праці


     Питома вага витрат на оплату праці в тарифі становить 15,8%.
     У діючому тарифі витрати на заробітну плату розраховані із розрахунку мінімальної заробітної плати - 400 грн. при середньообліковій чисельності працівників 835 чол.
     У встановленому тарифі витрати на оплату праці розраховані із розрахунку мінімальної заробітної плати - 1147 грн. при середньообліковій чисельності працівників 682 чол.
     Фактично з 02.12.2013р. законодавчовстановлена мінімальна заробітна плата становить 1218 грн.
     Завдяки проведеному величезному обсягу робіт по автоматизації котелень та центральних теплових пунктів, закриттю малоефективних котелень та переключенню навантажень на більш потужні котельні, чисельність персоналу зменшилась на 153 чоловіка, це дозволило зменшити витрати в тарифі на 470 тис.грн. або на 1,01 грн. на 1 Гкал.

6.Відрахування на соціальні заходи ( питома вага 5,8 %)

     Відрахування на соціальні заходи відкориговані пропорційно заробітній платі.

7.Амортизація          основних фондів ( питома вага 2,7 %)


     У діючому тарифі ці витрати складають - 1285,35 тис.грн. Амортизація була розрахована згідно п.8.3. ЗУ«Про оподаткування прибутку підприємств». Первісна вартість основних фондів станом на 01.01.2006р. - 61582тис.грн.
     У встановленому тарифі витрати на амортизацію складають 3303,69 тис.грн, яку було розраховано відповідно до ст.145 Податкового Кодексу України. Первісна вартість основних фондів на 01.01.2012р. 93405 тис.грн.
     Всі витрати на амортизацію використовуються підприємством на виконання інвестиційної програми, направленої на модернізацію котелень та теплових мереж, затвердженої рішенням міської ради та Національною комісією,що здійснює державне регулювання в сфері комунальних послуг.

8.Інші витрати ( питома вага 1,9 %)


     У діючому тарифі ці витрати складають - 1289,46 тис.грн.
     У встановленому тарифі НКРКП - 2000,08 тис.грн. Збільшення за рахунок:
     Зміни ставок по податку на землю, податку за забруднення навколишнього середовища, податку на транспортні засоби, податку за використання водних ресурсів та збору на геологорозвідувальні роботи;
     Зростання цін на паливно-мастильні матеріали, запчастини, канцтовари, спецодяг, засоби гігієни, спецхарчування, послуги спеціалізованих підприємств та професійні послуги. ( Індекс інфляції з 2006 року по 2013 рік  становить  204,6%).
     У встановленому тарифі на теплову енергію для населення рівень рентабельності становить  0%.

Заступник директора
з економічних питань та збуту
МКП»Хмельницьктеплокомуненерго»                       С.Г.Остапюк

 

 

 

НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

ПОСТАНОВА

від 8 квітня 2014 року N 308

Про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання для потреб населення МКП "Хмельницьктеплокомуненерго"

     Відповідно до Закону України "Про державне регулювання у сфері комунальних послуг", постанов Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 N 869 "Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги" (Постанова N 869) та від 25.03.2014 N 81 "Про вдосконалення державної політики регулювання цін на природний газ і тарифів на теплову енергію та забезпечення посилення соціального захисту населення під час оплати житлово-комунальних послуг" (Постанова N 81)            Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, постановляє:

1. Установити Міському комунальному підприємству "Хмельницьктеплокомуненерго" тарифи на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання для потреб населення на рівні:

тариф на теплову енергію - 265,21 грн./Гкал (без ПДВ) за такими складовими:

тариф на виробництво теплової енергії - 242,11 грн./Гкал (без ПДВ);

тариф на транспортування теплової енергії - 22,05 грн./Гкал (без ПДВ);

тариф на постачання теплової енергії - 1,05 грн./Гкал (без ПДВ).

2. Установити Міському комунальному підприємству "Хмельницьктеплокомуненерго" структуру тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання для потреб населення згідно з додатками 1, 2, 3, 4* до цієї постанови.


* Не наводяться.

3. Ця постанова набирає чинності з 01 липня 2014 року.

 

В. о. Голови Комісії

В. Кальченко

 

Структура тарифу на теплову енергію для населення  встановленого по

МКП "Хмельницьктеплокомуненерго" з 01.07.2014року

 

Статті витрат

Витрати на 1 Гкал (грн.)

Питома вага ( % )

Витрати:

 

 

Матеріали та ремонти

6,01

2,3%

Електроенергія

20,85

7,9%

Паливо

168,27

63,4%

Оплата праці

41,79

15,7%

Нарахування на з/п

15,49

5,8%

Амортизація

7,11

2,7%

Вода

0,95

0,4%

Інші витрати

4,74

1,8%

Всього витрат:

265,21

100,0%

Прибуток

0,00

 

Тариф  без ПДВ

265,21

 

 

Заступник директора

з економічних питань та збуту
МКП»Хмельницьктеплокомуненерго»                       С.Г.Остапюк