Навігація  

   
   
   
   
   
http://nachodki.ru/

 

       З 11 жовтня 2016 року відповідно до Розпорядження міського голови у  м.Хмельницькому,  раніше ніж зазвичай, розпочався опалювальний сезон.

МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» належним чином  підготувало теплове господарство  до  проходження опалювального сезону  та готове забезпечувати  мешканців міста якісними послугами  з теплопостачання. Житлові будинки  100% оснащені лічильниками обліку тепла. З метою представництва інтересів мешканців у відносинах з виконавцями та виробниками житлово-комунальних послуг по забезпеченню збереження житлового фонду і дотриманню технічних та санітарно-гігієничних норм  при утриманні та експлуатації будинків обрані  старші будинків.

Під час минулого опалювального сезону та з початком цього ми отримали чимало нарікань від споживачів на неналежне надання послуг з теплопостачання, пов’язаних з  самовільним втручанням в роботу системи централізованого опалення, зокрема регулювання  подачі тепла старшими будинків або особами відповідальними за передачу показників обліку теплової енергії у житловому будинку.

Рішенням шостої сесії Хмельницької міської ради від 18.05.2016 року №75 затверджено Положення «Про старших будинків».

       Старший будинку повинен здійснювати свою діяльність у межах повноважень визначених даним  Положенням та чинним законодавством України. Він  повинен забезпечувати цілісність теплових мереж, арматури, засобів обліку в житловому будинку та надавати безперешкодний доступ  до них працівникам теплопостачальної організації, а також не втручатись самовільно в їх  роботу.

       При необхідності регулювання подачі теплоносія або для усунення неполадок у роботі внутрішньо - будинкових мереж старший будинку повинен звернутись в теплопостачальну організацію для виконання відповідних робіт.

 

В вересні місяці 2016 року на виконання Постанови КМУ №534 від 23.08.2016 року  споживачам, яким була призначена субсидія на оплату послуг з централізованого опалення на опалювальний період 2015-2016 р.р. було виконано перерахунок та повернення до державного бюджету сум невикористаної субсидії.

Розрахунок невикористаних сум субсидії проводився відповідно до вищеназваної постанови, станом на 1 травня 2016 року за особовим рахунком споживача - громадянина, якому призначено субсидію на опалювальний сезон 2015.-2016 р.р.

3. Розрахунок невикористаної суми субсидії проводився у разі, коли на особовому рахунку одержувача субсидії станом на 1 травня 2016 року,. обліковувалась переплата за послугу.

4. Розрахунок невикористаної суми субсидії  (N) за особовим рахунком кожного одержувача субсидії визначався  за такою формулою:

N = Cт  - Hт,

де Cт  - загальна сума нарахованої субсидії для відшкодування витрат на оплату послуги з централізованого опалення за опалювальний сезон 2015.-2016р.р, гривень;

Hт  - загальна фактична вартість послуги з централізованого опалення за опалювальний сезон 2015.-2016 р.р, гривень.

За довідками звертатись за тел 72-07-08,70-05-14, 0673114567 аба на філії підприємства.

Адміністрація

Шановні мешканці!

 

   Доводимо до Вашого відома, що з 01.07.2016р, відповідно постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг №1101 від 09.06.2016 року, встановлені наступні тарифи на послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води для населення:

   Вартість централізованого опалення у будинках:

          - обладнаних лічильниками обліку - 1221,97 грн. за 1 Гкал;

          - не обладнаних лічильниками обліку - 27,93 грн. за 1 кв. м.;

   Вартість гарячого водопостачання:

      у квартирах, обладнаних лічильниками обліку води:

          - за 1 м. куб. – 70,45 грн. (рушникосушильник від ГВП);

          - за 1 м. куб. – 64,94 грн. (без рушникосушильника);

      у квартирах, не обладнаних лічильниками обліку води:

          - на 1 мешканця – 215,58 грн. (рушникосушильник від ГВП);

          -  на 1 мешканця – 198,72  грн. (без рушникосушильника).

 

Адміністрація МКП "Хмельницьктеплокомуненерго"

 

 

   Відтепер оплатити послуги МКП "Хмельницьктеплокомуненерго", та інші комунальні послуги (по єдиній квитанції м.Хмельницький) можна за домомогою банківських карток Visa та MasterCard будь-якого банку, скориставшись кнопкою:

    Кнопка знаходиться в розділі Стан рахунку / показники лічильників

Шановні споживачі!

       Для Вашої зручності, заявку на повірку лічильників теплопостачання та гарячого водопостачання відтепер можна подати через сайт підприємства.

      Для цього необхідно лише заповнити бланк заявки, яка знаходиться в розділі сайту:

"Стан рахунку / показники лічильників"

 

З повагою, адміністрація підприємства

06.08.2016

                                 Але... без субсидій не обійтися

  Твердження про те, що висока вартість газу впливає на решту інших тарифів за комунальні послуги, спростовує практика хмельницьких теплоенергетиків. Попри загальнодержавне подорожчання блакитного палива, в обласному центрі вдається втримувати чи не найнижчі тарифи на тепло. Робити це не просто, але можливо. Та навіть надзусилля комунальників не рятують споживачів: без субсидій вони не можуть оплачувати нові рахунки.

  Як стверджують самі теплоенергетики, зберігати низькі ціни на гігакалорію їм вдається завдяки проведенню планових ремонтів, заміні старих трубопроводів та модернізації обладнання. Міські теплопостачальні організації впроваджують енергоефективні заходи постійно.

   — Майже стовідсотково модернізовано та автоматизовано всі котельні міста, щороку замінюємо три-чотири кілометри мереж. А два роки тому запустили перші міні-котельні, що працюють на альтернативному паливі. Влітку, щоб економити енергоресурси та зменшити втрати, їх використовують також для підігріву гарячої води. З початку року вже виділено 12 мільйонів гривень на модернізацію обладнання. Сподіваємося, що після уточнення бюджету надійдуть додаткові кошти, — розповів директор міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго» Володимир Скалій.

  Окрім цього, активно встановлюють загальнобудинкові засоби обліку тепла. Вже понад 85 відсотків житлового фонду мають такі лічильники. А до початку опалювального сезону це має бути зроблено стовідсотково.

   А загалом Хмельницький разом із Чернівцями та Запоріжжям увійшов до трійки лідерів з найдешевших тарифів у країні. Натомість найдорожче тепло — у Рівному, Кропивницькому та Києві.

   Фактично та картина і з тарифами на гарячу воду. Найдешевший кубометр у Хмельницькому та Тернополі — 64,94 гривні. А найдорожчий, з різницею у понад 15 гривень — у Рівному.

   Та навіть попри те, що комунальники усіляко намагаються стримати зростання цін, хмельничани не можуть платити навіть за такими тарифами. За інформацією міського управління праці та соціального захисту населення, протягом першого півріччя було нараховано майже 187 мільйонів гривень субсидій на житлово-комунальні послуги. Їх розподілено між 32 677 домогосподарствами обласного центру. Крім того, було здійснено 142 517 перерахунків без звернення громадян. Якщо нарахування субсидій продовжуватиметься такими темпами, то можна очікувати, що в новому опалювальному сезоні по них звернуться дві третини міських родин.

     Інфографіка надана ГО «Публічний аудит».

 

 

      У зв’язку із збільшенням кількості загальнобудинкових приладів обліку теплової енергії, нагадуємо про необхідність, щомісячно з 25 по 30 число передавати показники лічильника обліку теплової енергії.

     Показники передає відповідальна особа будинку за телефонами :

- 619-300

- 700-514

- 700-382

- 0673114567

     у сервісний центр підприємства, вул. Пересипкіна, 5 (2 поверх)

     або в розділі сайту "Стан рахунку / показники лічильників".

Адміністрація підприємства

6 серпня 2015 року об 11 годині заступник Міністра Кругляк Е. Б. провів робочу нараду на  котельні  міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго» по вул. Зарічанська,30 , що м.Хмельницькому.

Обговорили хід підготовки підприємства до опалювального сезону 2015-2016 року. Керівник підприємства доповів про стан готовності  та виконання запланованих заходів.

Едуард  Борисович оглянув одну з  найпотужніших  котелень  міста Хмельницького за адресою вул. Зарічанська,30 та  одну з когенераційних установок встановлених на цій же котельні.

 

РЕКОНСТРУКЦІЯ КОТЕЛЬНІ ПО ВУЛ.ЗАРІЧАНСЬКА, 30

У вищевказаній котельні проведено технічне переоснащення котельні по вул. Зарічанська, 30 з заміною пальників на котлах ПТВМ-30 Ст №1, 2, 3 і комплексу автоматики. Потужність котельні становить 95 Гкал/год.

 

Встановлено:

- пальники типу МДГГ-400 (18 од.) замість штатних ГМГ-5,61 (18 од.).

 

Основними перевагами даного типу пальникових пристроїв є:

- максимальна стійкість горіння на будь-яких навантаженнях;

- висока надійність, маневреність та рівень безпеки; робочий коефіцієнт надлишку повітря α = 1,02-1,06;

- тепловіддача від мікродифузійного факела на 20% більша;

- зниження температури димових газів на 30-60°С;

- приведені СО до 50 мг/м³ та NOx 110 мг/м³;

- легке розпалювання при низькому тиску газу; підвищення ККД при зменшенні навантаження котлів;

- комплекс автоматики, диспетчеризація на основі системи SKADA з виведенням параметрів роботи котлів на робоче місце оператора та центральний диспетчерський пунк підприємства,  частотні регулятори потужності (ЧРП) електродвигунів в кількості 10 од.

Загальна вартість впровадження – 989,160 тис. грн. за власні кошти підприємства.

 

Техніко-економічні показники до і після впровадження проекту:

- очікувана річна економія газу – 1254,51 тис. м³;

- очікувана річна економія електроенергії (практика показує зменшення споживання електроенергії на 25% від потужності електродвигуна після встановлення на нього ЧРП) – 1186,21 тис. кВт*год.

Було обговорено питання зменшення споживання природного газу шляхом заміщення його альтернативними видами палива.

З метою зменшення споживання природного газу і підвищення рівня енергонезалежності міста Хмельницького, станом на 01.08.2015 р. встановлено 11 твердопаливних котлоагрегатів вітчизняного виробництва, потужністю 8,01 мВт, які в якості палива використовують деревну тріску і пелети (гранули) з твердих порід дерева, соломи ріпаку, торфу  тощо.

Також в котельнях підприємства встановлено 60 геліоколекторів на гарячу воду. До кінця 2015 року планується встановити ще 5 твердопаливних котлоагрегатів сумарною потужністю 5,5 МВт.

Таким чином загальна потужність парку твердопаливних котлоагрегатів по підприємству буде доведена до 13,51 МВт, що встановлені в 8 котельнях.

Також на зустрічі з заступником Міністра були обговорені питання фінансово-господарської діяльності підприємства, стан розрахунків споживачів за послуги підприємства, стан розрахунків за енергоносії .

Всі платіжні зобов’язання підприємство виконує своєчасно та в повному обсязі, не має жодної заборгованості за енергоносії , в тому числі і перед НАК «Нафтогаз» України за спожитий природний газ. Рівень розрахунків населення за послуги підприємства за 7 місяців 2015 року становить 101,8 %.

Керівництво підприємства доповіло заступнику Міністра про проблему нарахування НАК «Нафтогаз України» штрафних санкцій за несвоєчасну оплату природного газу в 2013 році , пов’язану з несвоєчасним відщкодуванням з державного бюджету різниці в тарифах на теплову енергію для населення.На даний час діє закон України від 14.05.2015 року № 423, яким передбачено списання штрафних санкцій при умові відсутності заборгованості підприємства за спожитий у 2013-2014 р.природний газ.У підприємства відсутня заборгованість за природний газ спожитий у всіх періодах,але НАК «Нафтогаз України» затягує процес списання, а Державна виконавча служба блокує рахунки підприємства.

Заступник Міністра відмітив,що  підприємство працює успішно і він приємно вражений  відмінним станом котелень та фінансового стану підприємства ,подякував працівникам підприємства за роботу та побажав подальших успіхів.

 

З 1 липня 2015 року запроваджується новий порядок надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім'ї, який передбачений постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року № 389.

 

 Ці положення не стосуються 7 категорій осіб:

 - учасників бойових дій;

 - інвалідів війни 1-3 групи;

 - батьків загиблих військовослужбовців чи осіб, які мали особливі заслуги перед Батьківщиною;

 - чорнобильців 1-2 категорії та їх вдів;

 - ветеранів та інвалідів військової служби;

 - реабілітованих осіб;

 - вдів (вдівців) ветеранів військової служби, ветеранів внутрішніх справ, ветеранів держслужби спецзв'язку, ветеранів цивільного захисту, ветеранів кримінально-виконавчої служби, а також вдів і вдівців ветеранів податкової міліції.

 

 Пільги в залежності від доходу надаватимуться:

 - учасникам війни; членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни; особам, на яких поширюється чинність зазначеного Закону; особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною; вдови (вдівці) та батьки померлих осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною (ЗУ „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”);

 - багатодітним сім’ям, дитячим будинкам сімейного типу та прийомним сім’ям (ЗУ„Про охорону дитинства”);

 - особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорії 3; дружинам (чоловікам) та опікунам (на час опікунства) дітей померлих громадян з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесеним до категорії 3, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою; сім’ям, які мають дитину-інваліда, інвалідність якої пов'язана з наслідками Чорнобильської катастрофи (ЗУ „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”);

 - працівникам міліції на пенсії, особам начальницького складу податкової міліції, особам рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої служби; дітям (до досягнення повноліття) працівників міліції, осіб начальницького складу податкової міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої служби, загиблих або померлих у зв'язку з виконанням службових обов'язків, непрацездатним членам сімей, які перебували на їх утриманні (ЗУ„Про міліцію”);

 - особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною; вдовам (вдівцям) та батькам померлих осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною (ЗУ „Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні”);

 - пенсіонерам, які раніше працювали педагогічними працівниками, медичними і фармацевтичними працівниками, пенсіонерам, які раніше працювали у бібліотеках, у сфері захисту рослин, в державних та комунальних закладах культури, закладах освіти сфери культури (ЗУ „Про освіту”, Основи законодавства України про охорону здоров'я, „Про бібліотеки і бібліотечну справу”, „Про захист рослин”, „Про культуру”);

 - жертвам нацистських переслідувань (ЗУ„Про жертви нацистських переслідувань”);

 - дітям війни (ЗУ „Про соціальний захист дітей війни”);

 - батькам та членам сімей осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту, які загинули (померли) або зникли безвісти під час виконання службових обов'язків; особам, звільненим зі служби цивільного захисту за віком, через хворобу або за вислугою років та які стали інвалідами під час виконання службових обов'язків (Кодекс цивільного захисту).

 

 З 1 липня цього року при визначенні права на пільги до уваги братимуться доходи пільговика і членів його родини за останні шість місяців.

  До членів сім'ї пільговика під час надання пільг належать особи, на яких згідно із законодавчими актами поширюються пільги: дружина (чоловік); їх неповнолітні діти (до 18 років); неодружені повнолітні діти, визнані інвалідами з дитинства I та II групи або інвалідами I групи; непрацездатні батьки; особа, яка перебуває під опікою або піклуванням пільговика та проживає разом з ним.

 

 До сукупного доходу сім'ї пільговика включаються нараховані:

 1) пенсія;

 2) заробітна плата;

 3) грошове забезпечення;

 4) стипендія;

 5) соціальна допомога (крім частини допомоги при народженні дитини, виплата якої здійснюється одноразово, частини допомоги при усиновленні дитини, виплата якої здійснюється одноразово, допомоги на поховання, одноразової допомоги, яка надається відповідно до законодавства або за рішеннями органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, організацій незалежно від форми власності);

 6) доходи від підприємницької діяльності.

 

 Пільговики, до сукупного доходу сім’ї яких входять доходи, зазначені вище (крім пенсії та соціальної допомоги), або до складу сім’ї яких входять працездатні особи, подають до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення декларацію про доходи сім’ї пільговика за встановленою формою, а також довідки про доходи свої та членів сім’ї (крім довідок про розмір пенсії та соціальної допомоги) за шість місяців, що передують місяцю звернення, або документи, що підтверджують відсутність доходів за такий період.

  Якщо він буде більший за величину податкової соціальної пільги (тобто, 1710 гривень), дана родина не матиме права на пільги. Коли ж середньомісячний сукупний дохід на одного члена сім'ї буде менший за 1710 гривень, то даний пільговик і надалі буде користуватися знижкою в межах соціальних норм.

  Визначення права на пільги здійснюватиметься без звернення пільговиків. Про необхідність представлення додаткових документів про доходи та про відсутність права на пільги громадяни будуть повідомлені.

     Я хочу сказати спасибі владі за тепло в наших квартирах в взимку і тепер. Весна це така примхлива пані, то спека на дворі, то сніг мете. Я живу на вулиці Озерній 10/1 у нас великий дім майже 400 квартир. Люди спілкуються в дворі одним жарко іншим прохолодно, як бути - питання? Бо у одних вікна виходять на південь, а у других північ - прохолодно. Домовились між собою обходитись без скарг, хай буде одним тепло, другим дуже тепло, бо в домі багато маленьких діточок, та і старі люди живуть, що полюбляють тепло. І ми вдячні, що наші оселі тримають тепло, бо батареї вдень ледь теплі, а в ночі набагато тепліші, будівля не вистигає.

     І хочу звернутися до пана Щебетюка І.В. с проханням не ганьбити наше місто в  Києві, бо в Києві люди тепло в оселях отримують ( на Троєщині ) до нового року і це факт. І опалювальний сезон ще не закінчився. Ще раз спасибі за тепло в наших домівках.