Навігація  

   
   
   
   
Скачать бесплатные шаблоны Joomla

До відома споживачів послуг підприємства


     На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 18.06.2014 р. №217 «Про затвердження Порядку розподілу коштів, що надходять на поточні рахунки із спеціальним режимом використання для проведення розрахунків гарантованим постачальником природного газу» (в редакції постанови КМУ України від 10.09.2014 р. №444), повідомляємо про зміну банківських реквізитів.

     Підприємство звертається до споживачів послуг із проханням проводити оплату за теплову енергію та послугу з централізованого постачання гарячої води за наступними реквізитами (для категорій споживачів):

— Населення — р/р № 26030300003924;
— Бюджетні установи — р/р № 26039301003924
— Інші споживачі — р/р № 26038302003924
— Релігійні організації — р/р № 26037303003924

     Банк: Філія – Хмельницьке обласне управління АТ «Ощадбанк», МФО 315784

Адміністрація «Хмельницьктеплокомуненерго»

НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

ПОСТАНОВА

11.07.2014 р.                           Київ                                       №__1033

Про встановлення тарифів
на теплову енергію, її виробництво,
транспортування, постачання для
потреб релігійних організацій
МКП «Хмельницьктеплокомуненерго»

 

     Відповідно до Закону України «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг», постанов Кабінету Міністрів України від 01.06.2011
№  869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» та від 21.05.2014 № 198 «Про ціни на природний газ, теплову енергію та послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води для потреб релігійних організацій», з урахуванням постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, від 27.06.2014 № 930 «Про встановлення ціни на природний газ для потреб релігійних організацій» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг,

     ПОСТАНОВЛЯЄ:

     1. Установити Міському комунальному підприємству «Хмельницьктеплоко- муненерго»  тарифи на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання для потреб релігійних організацій (крім обсягів, що використовуються для провадження виробничо-комерційної діяльності) на рівні:
-тариф на теплову енергію – 528,50 грн за 1 Гкал (без ПДВ) за такими складовими:
-тариф на виробництво теплової енергії – 505,40 грн за 1 Гкал (без ПДВ);
-тариф на транспортування теплової енергії – 22,05 грн за 1 Гкал (без ПДВ);
-тариф на постачання теплової енергії – 1,05 грн за 1 Гкал (без ПДВ).


     2. Установити Міському комунальному підприємству «Хмельницьктепло- комуненерго»  структуру тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання для потреб релігійних організацій згідно з додатками 1, 2, 3, 4 до цієї постанови.


     3. Ця постанова набирає чинності з 01 серпня 2014 року.

 

В.о.Голови Комісії                                                                           Ю.Хіврич

Інформація щодо перегляду тарифів на послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води

Питання перегляду тарифів на житлово-комунальні послуги є досить непростим, оскільки по своїй суті є як економічним, так і соціально спрямованим.

Процес підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги зачіпає інтереси не лише пересічних громадян, а кожне підприємство галузі.

Основними причинами зростання тарифів у сьогоднішніх умовах господарювання є :

По-перше, це особливості структури витрат комунальних підприємств, їх надзвичайна залежність від вартості енергоносіїв та мінімальної заробітної плати.

Основними складовими тарифів на послуги з теплопостачання є енергоносії (газ, електроенергія) – до 65% та заробітна плата – до 20%. Вартість цих складових постійно зростає з незалежних від підприємства причин.

По-друге, тривале стримування зростання тарифів у минулих роках.

У деяких населених пунктах України тарифи на житлово-комунальні послуги не переглядалися протягом декількох років, хоча для цього були всі об’єктивні підстави. Фактично тарифи виявилися засобом політичних маніпуляцій місцевих органів влади. У результаті, тарифи на житлово-комунальні не покривали фактичної собівартості послуг.

На сьогоднішній день ця проблема також має місце.

Так, середній рівень відшкодування фактичної собівартості житлово-комунальних послуг тарифами становить 78%, у т.ч. на послуги з теплопостачання – 70%.

Таким чином, незмінні протягом декількох років тарифи на житлово-комунальні послуги та дефіцит бюджетних коштів для відшкодування різниці між економічно обґрунтованими витратами та чинними тарифами спричинили у багатьох населених пунктах значне погіршення фінансово-економічного стану підприємств житлово-комунального господарства і, як наслідок, якості послуг та технічного стану насамперед цілісних майнових комплексів, зокрема, теплопостачання.

Постійно зростають збитки, дебіторська та кредиторська заборгованості підприємств. За підсумками роботи підприємств галузі упродовж 4 місяців поточного року збитки сягнули 3,0 млрд. гривень, кредиторська заборгованість – 23,4 млрд. гривень, з яких 72% - борги за природний газ та електроенергію.

Тому, виходячи з цих умов, а також враховуючи підвищення тарифів на енергоносії, зростання цін на матеріально-технічні ресурси, зміну рівня мінімальної заробітної плати, здорожчення робіт субпідрядних організацій перегляд тарифів на житлово-комунальні послуги та приведення їх до економічно обґрунтованого рівня, є об’єктивною необхідністю.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2014 № 81 «Про вдосконалення державної політики регулювання цін на природний газ і тарифів на теплову енергію та забезпечення посилення соціального захисту населення під час оплати житлово-комунальних послуг», приведення тарифів на послуги з централізованого опалення, централізованого постачання гарячої води до економічно обґрунтованого рівня призведе до збільшення тарифів на 40%. При цьому це середній показник.

Діапазон збільшення тарифів становитиме від 1%

ПАТ «Полтаваобленерго» до 98% КП «Тепломережа» м. Донецьк.

Перші платіжні квитанції за новими тарифами на послуги централізованого опалення, гарячого водопостачання споживачі отримають в середині серпня 2014 року.

За прогнозними розрахунками Мінрегіону, в середньому по Україні вартість житлово-комунальних послуг при проживанні середньостатистичної сім’ї у І-кімнатній квартирі складатиме близько 365 гривень (зростання на 67 грн. або 22,7%), у 2-кімнатній квартирі – 718 гривень (зростання на 133 грн. або 22,7%), у 3-кімнатній квартирі – 941 гривень (зростання на 175 грн. або 22,8%).

За таких умов, постає питання щодо спроможності людей оплачувати за підвищеними тарифами.

Усвідомлюючи всю відповідальність за перегляд тарифів, Урядом передбачено ряд заходів щодо посилення соціального захисту населення в умовах зростання тарифів на житлово-комунальні послуги.

Головним механізмом забезпечення соціального захисту найбільш вразливих верств населення залишається Програма житлових субсидій, яка гарантує малозабезпеченим громадянам стабільність витрат на оплату житлово-комунальних послуг незалежно від зміни вартості послуг.

Через Програму житлових субсидій держава компенсує сім’ям, що складаються лише з непрацездатних осіб, а також сім’ям, у складі яких є діти, інваліди І або ІІ групи і середньомісячний сукупний дохід яких на одну особу в розрахунку на місяць не перевищує прожиткового мінімуму, витрати на оплату житлово-комунальних послуг у межах норм споживання, що перевищують 10% сукупного доходу. Іншим сім’ям компенсуються відповідні витрати, що перевищують 15% сукупного доходу.

Крім того, населення України має можливість скористатись новою державною соціальною програмою.

Так, з 1 липня 2014 року набирає чинності постанова Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2014 № 83 «Про посилення соціального захисту населення в умовах підвищення цін і тарифів на комунальні послуги», якою передбачено надання населенню компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг (централізованого опалення, централізованого постачання гарячої води та газопостачання) у зв'язку з підвищенням цін і тарифів на ці послуги.

Компенсація розраховується як різниця між розміром плати за послуги з газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у межах норм споживання (з урахуванням пільг та субсидії) після підвищення цін і тарифів на послуги та розміром відповідного платежу, який сім’я сплачувала до зміни цін і тарифів на послуги.

Право на отримання компенсації матимуть сім’ї, у яких середньомісячний сукупний дохід за попередні шість місяців не перевищував величини прожиткового мінімуму для сім’ї, що визначається як сума прожиткових мінімумів для кожного члена сім’ї відповідно до його належності до основних соціальних і демографічних груп населення (близько 1190 гривень на 1 особу). До складу сім’ї включаються особи, які зареєстровані у житловому приміщенні (будинку).

ПОЯСНЕННЯ

     Про зміну тарифів на послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» з 1.07.2014 року
Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення розрахунків з а енергоносії» внесені зміни в Закон « Про житлово-комунальні послуги», яким теплопостачальні організації визначені виконавцями послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води.
     Постановою Комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг з 1 липня 2014 року МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» встановлені слідуючі тарифи :

 

грн. з ПДВ

без лічильників

за наявності лічильників

Тариф на послугу з централізованого опалення для будинків з приладами обліку теплової енергії за 1 Гкал

 

 

329,66

Тариф на послугу з централізованого опалення для будинків без приладів обліку теплової енергії (по нормі) за 1 кв.м загальної площі в місяць в опалювальний період

7,53

 

Тариф на послугу з централізованого постачання гарячої води за 1 куб.м води

 

 

 

з рушникосушильником

 

21,93

 

за відсутності рушникосушильника

 

 

20,48

Вартість послуги з централізованого постачання гарячої води на 1 мешканця з рушникосушильником в місяць

67,11

 

Вартість послуги з централізованого постачання гарячої води на 1 мешканця за відсутності рушникосушильника в місяць

62,67

 

     В вартість послуги з централізованого постачання гарячої води включено: вартість холодної води, що обліковується по лічильнику гарячої води, підігрів води та повірка квартирних засобів обліку гарячої води.
    Відповідно при розрахунках з МКП «Хмельницькводоканалом» вартість холодної води, що обліковується по лічильнику гарячої води не сплачується, стоки сплачуються по лічильнику як холодної так і гарячої води.
    Вищевказані тарифи на послугу з централізованого опалення будуть застосовуватись з 1 жовтня 2014 року.

     На даний час на підприємстві діють тарифи на теплову енергію для населення затверджені постановою НКРЕ від 14.12.2010 року № 1745 та рішенням виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 27.01.2011р. № 83 на рівні 206,38 грн. за 1 Гкал.
     В структурі діючого тарифу на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії для населення всі витрати закладені на рівні 2006 року, лише складова «природний газ» була збільшена в 2011 році на 25 %. Таке збільшення не покрило вартості природного газу , яка діяла з 1.08.2010 року по даний час ( в тарифі - 941 грн., фактично- 1309,2 грн. за 1 тис.мЗ природного газу). Заробітна плата в діючому тарифі розрахована виходячи з мінімальної 400 грн. при діючій 1218 грн., вартість електричної енергії на рівні 21 коп. за 1 Квт/год при діючій 1,03 грн за Квт/год ( без ПДВ) і т.і.
     Рівень відшкодування витрат на виробництво,транспортування та постачання теплової енергії затвердженими тарифами за 2012 року становив- 65,7%, за 2013 рік - 62,4%.
     Через зростання витрат на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії лише за 2013 рік підприємство отримало збитки в розмірі 34 млн.грн.
Невідповідність діючих тарифів на теплову енергію економічно обґрунтованим витратам , велика заборгованість споживачів за послуги підприємства та недосконалість законодавства, щодо стягнення цієї заборгованості, призводить до недостатності обігових коштів підприємства для проведення ремонтів та робіт по реконструкції та модернізації обладнання котелень та теплових мереж, здійснення в повному обсязі розрахунків за спожиті енергоносії та інші платіжні зобов'язання.
     Багато років поспіль невідповідність витрат на виробництво, постачання та транспортування теплової енергії затвердженим тарифам для населення відшкодовувалось підприємствам з державного бюджету як компенсація різниці в тарифах.
     На даний час у підприємства невідшкодована різниця в тарифах з державного бюджету становить 64 млн.грн.
     Постановою від 08.04.2014 року №308 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг встановила тарифи на теплову енергію, її виробництво, транспортування , постачання для потреб населення в розмірі 318,25 грн/Гкал з ПДВ з 1 липня 2014 року.
     Для розрахунку тарифу використана реалізація теплової енергії - 464,351 тис.Гкал. Складові витрат на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії для розрахунку тарифу включають в себе:

1. Паливо ( природний газ)

     Складова «паливо» має найбільшу питому вагу в структурі тарифу - 63,4 %.
     У діючому тарифі ціна за 1 тис.м3 закладена 784,42 грн. без ПДВ; споживання газу у натуральному вимірі 77003,4 тис.м3.
     У встановленому з 1.07.2014 р. тарифі вартість газу закладена на рівні ціни діючої на даний час, встановленої постановою НКРЕ від 13.07.2010 року № 813 в розмірі          1091 грн. (без ПДВ), споживання газу в натуральному виразі - 71620,3 тис.м3 .
     Завдяки проведеним масштабним заходам по енергозбереженню, модернізації обладнання котелень та теплових мереж підприємству вдалось зменшити споживання природного газу і закласти в тариф на 5 млн. м3 газу менше, ніж у діючому тарифі і зменшити витрати в тарифі на теплову енергію на 6,5 млн.грн. або на 14,10 грн. на 1 Гкал .

2.Електроенергія

     Питома вага складової тарифу «електроенергія» становить 7,9 %.
     Ціна на електричну енергію , яка закладена у діючому тарифі становить 0,21397 грн. за 1 кВт/год.
     На підприємстві працюють 10 власних когенераційних установок для комбінованого виробництва електричної та теплової енергії. Собівартість власновиробленої електричної енергії значно дешевша ціни обленерго.
     В новому тарифі закладена ціна за 1 кВт/год електричної енергії- 0,6697 грн.
     Вартість електроенергії в ПАТ «Хмельницькобленерго» - 1,0324 грн. за 1 кВт/год без ПДВ.
     Завдяки власному виробітку електричної енергії, вартість якої значно дешевша покупної в обленерго, підприємство зменшило витрати в тарифі на теплову енергію на 5,2 млн.грн. або на 11,20 грн.на 1 Гкал.

3.Вода   для приготування хімочищеної води для заповнення системи опалення.


     Питома вага витрат на воду та стоки в тарифі становить 0,3 %.
     Ціна на воду в діючому тарифі становить- 2,08 грн/м3 , на стоки - 1,73 грн./м3. Споживання води у натуральному виразі було -276,5 тис.м3, стоків - 17,6 тис.м3.
     У встановленому тарифі ціна за 1 м3 води - 2,33 грн./м3 з урахуванням власного видобутку води з двох власних свердловин та стоків 2,73 грн./м3. Споживання води зменшено до 168,6 тис.м3, стоків 18,6 тис.м3
     На даний час вартість води покупної в МКП«Хмельницьводоканал» становить 3,31 грн. /м3 без ПДВ, що на 0,98 грн.за мЗ більше ніж у встановленому тарифі.

4.Матеріали та ремонти.


     Питома вага витрат на матеріали та ремонти в тарифі становить 2,3 %.
     У діючому тарифі ці витрати складають - 1500,08 тис.грн. в рік , в тому числі на хімреагенти та сіль -78,0 тис.грн., на ремонти -1422,08 тис.грн. (або 5,5% від залишкової вартості основних фондів станом на 01.01.2006р.).
     Рівень зносу теплових мереж та обладнання складає біля 47 відсотків. Майже 30% теплових мереж перебуває у аварійному та застарілому стані. Тому потрібні кошти для ремонту обладнання та заміни теплових мереж.
     У встановленому тарифі НКРКП витрати на ремонт закладені в розмірі 2102,6 тис.грн. на рік ( або 5,5% від залишкової вартості основних фондів станом на 01.01.2012р.); хімреагенти , сіль та масло на КГУ - 670,0 тис.грн.
     В собівартість підприємство має право віднести витрати на ремонти у сумі, що не перевищує 10% сукупної балансової вартості груп основних фондів на початок звітного періоду. ( Згідно з ЗУ «Про оподаткування прибутку підприємств»).

5.Оплата праці


     Питома вага витрат на оплату праці в тарифі становить 15,8%.
     У діючому тарифі витрати на заробітну плату розраховані із розрахунку мінімальної заробітної плати - 400 грн. при середньообліковій чисельності працівників 835 чол.
     У встановленому тарифі витрати на оплату праці розраховані із розрахунку мінімальної заробітної плати - 1147 грн. при середньообліковій чисельності працівників 682 чол.
     Фактично з 02.12.2013р. законодавчовстановлена мінімальна заробітна плата становить 1218 грн.
     Завдяки проведеному величезному обсягу робіт по автоматизації котелень та центральних теплових пунктів, закриттю малоефективних котелень та переключенню навантажень на більш потужні котельні, чисельність персоналу зменшилась на 153 чоловіка, це дозволило зменшити витрати в тарифі на 470 тис.грн. або на 1,01 грн. на 1 Гкал.

6.Відрахування на соціальні заходи ( питома вага 5,8 %)

     Відрахування на соціальні заходи відкориговані пропорційно заробітній платі.

7.Амортизація          основних фондів ( питома вага 2,7 %)


     У діючому тарифі ці витрати складають - 1285,35 тис.грн. Амортизація була розрахована згідно п.8.3. ЗУ«Про оподаткування прибутку підприємств». Первісна вартість основних фондів станом на 01.01.2006р. - 61582тис.грн.
     У встановленому тарифі витрати на амортизацію складають 3303,69 тис.грн, яку було розраховано відповідно до ст.145 Податкового Кодексу України. Первісна вартість основних фондів на 01.01.2012р. 93405 тис.грн.
     Всі витрати на амортизацію використовуються підприємством на виконання інвестиційної програми, направленої на модернізацію котелень та теплових мереж, затвердженої рішенням міської ради та Національною комісією,що здійснює державне регулювання в сфері комунальних послуг.

8.Інші витрати ( питома вага 1,9 %)


     У діючому тарифі ці витрати складають - 1289,46 тис.грн.
     У встановленому тарифі НКРКП - 2000,08 тис.грн. Збільшення за рахунок:
     Зміни ставок по податку на землю, податку за забруднення навколишнього середовища, податку на транспортні засоби, податку за використання водних ресурсів та збору на геологорозвідувальні роботи;
     Зростання цін на паливно-мастильні матеріали, запчастини, канцтовари, спецодяг, засоби гігієни, спецхарчування, послуги спеціалізованих підприємств та професійні послуги. ( Індекс інфляції з 2006 року по 2013 рік  становить  204,6%).
     У встановленому тарифі на теплову енергію для населення рівень рентабельності становить  0%.

Заступник директора
з економічних питань та збуту
МКП»Хмельницьктеплокомуненерго»                       С.Г.Остапюк

 

 

 

НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

ПОСТАНОВА

від 8 квітня 2014 року N 308

Про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання для потреб населення МКП "Хмельницьктеплокомуненерго"

     Відповідно до Закону України "Про державне регулювання у сфері комунальних послуг", постанов Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 N 869 "Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги" (Постанова N 869) та від 25.03.2014 N 81 "Про вдосконалення державної політики регулювання цін на природний газ і тарифів на теплову енергію та забезпечення посилення соціального захисту населення під час оплати житлово-комунальних послуг" (Постанова N 81)            Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, постановляє:

1. Установити Міському комунальному підприємству "Хмельницьктеплокомуненерго" тарифи на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання для потреб населення на рівні:

тариф на теплову енергію - 265,21 грн./Гкал (без ПДВ) за такими складовими:

тариф на виробництво теплової енергії - 242,11 грн./Гкал (без ПДВ);

тариф на транспортування теплової енергії - 22,05 грн./Гкал (без ПДВ);

тариф на постачання теплової енергії - 1,05 грн./Гкал (без ПДВ).

2. Установити Міському комунальному підприємству "Хмельницьктеплокомуненерго" структуру тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання для потреб населення згідно з додатками 1, 2, 3, 4* до цієї постанови.


* Не наводяться.

3. Ця постанова набирає чинності з 01 липня 2014 року.

 

В. о. Голови Комісії

В. Кальченко

 

Структура тарифу на теплову енергію для населення  встановленого по

МКП "Хмельницьктеплокомуненерго" з 01.07.2014року

 

Статті витрат

Витрати на 1 Гкал (грн.)

Питома вага ( % )

Витрати:

 

 

Матеріали та ремонти

6,01

2,3%

Електроенергія

20,85

7,9%

Паливо

168,27

63,4%

Оплата праці

41,79

15,7%

Нарахування на з/п

15,49

5,8%

Амортизація

7,11

2,7%

Вода

0,95

0,4%

Інші витрати

4,74

1,8%

Всього витрат:

265,21

100,0%

Прибуток

0,00

 

Тариф  без ПДВ

265,21

 

 

Заступник директора

з економічних питань та збуту
МКП»Хмельницьктеплокомуненерго»                       С.Г.Остапюк

 

 

 

 

 

 




 Десять років тому, у 2003 році, на комунальному підприємстві “Хмельницьктеплокомуненерго” дали старт розвитку когенерації, яка забезпечила комбіноване виробництво теплової та дешевої електричної енергії. Розвиток малої енергетики відкрив не лише переваги в більш низьких цінах, а й комфортність споживання, екологічність та простоту.

 В основу своєї діяльності, з часу створення, підприємство завжди ставило надійне й безперебійне забезпечення Хмельницького необхідною кількістю теплової енергії для обігріву приміщень та  гарячого водопостачання для задоволення потреб всіх груп споживачів. Спеціалісти підприємства працювали і працюють над тим, щоб зменшити затрати на виробництво теплової енергії, витрати енергоносіїв, покращивши якість послуг для населення. З 2000-го року розпочато вивчення когенераційних технологій. Після всебічного та досконалого аналізу було прийнято рішення, що для МКП “Хмельницьктеплокомуненерго” в умовах міста Хмельницького підходять когенераційні установки на базі газопоршневих двигунів, які можливо побудувати в котельнях. Ці установки мають високі енергетичні й економічні показники, в т.ч. низьку собівартість виробленої електричної енергії, незначний термін окупності капітальних вкладень, а також дають можливість забезпечити енергетичну незалежність. У 2002 році була затверджена концепція розвитку комунальної електроенергетики Хмельницького. Цей документ визначив засади створення в комунальному господарстві нової галузі електроенергетики на базі впровадження 12 газопоршневих міні електростанцій (когенераційних установок) на котельнях міста. Перша когенераційна установка потужністю 500 кВт виробництва АТВТ “Первомайськдизельмаш” для комбінованого виробництва електричної та теплової енергії запрацювала 19 грудня 2003 року в котельні по вул. Рибалка, 32. Міська влада підтримала курс підприємства на енергозбереження, зменшення витрат на виробництво теплової енергії, а також зменшення викидів шкідливих речовин в атмосферу, виділивши фінансову підтримку.

 В період з 2004 по 2005 рік було введено в експлуатацію ще чотири нові установки, а з 2008 по 2012 рік ще п’ять установок. На сьогоднішній день підприємство експлуатує десять когенераційних установок загальною потужністю 4,95 МВт. З початку впровадження когенераційними установками вироблено 172 млн.кВт/год. власної електроенергії. Собівартість електроенергії дешевша, ніж покупна. Економія від вироблення власної електроенергії з початку впровадження становить - 49 млн.грн. Всі установки включені в паралельну роботу з енергосистемою. Підприємство на 100 % забезпечує себе власною електричною енергією а надлишок її продає іншим комунальним підприємствам. З 2006 року по даний час підприємством було продано власної електричної енергії 20 млн.кВт/год. За рахунок виробництва власної електричної енергії загальні витрати підприємства на виробіток теплової енергії зменшились на 5%, питома вага електричної енергії в собівартості тарифу зменшилась з 9% до 2,5%. Економію отриману від зменшення витрат підприємства та додаткові доходи від реалізації надлишку електричної енергії іншим комунальним підприємствам дають можливість підприємству вкладати кошти в енергозберігаючі технології.

 Сьогодні на підприємстві є частими гості з інших регіонів України. Колеги переймають досвід вчаться у фахівців МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» впровадженню когенераційних технологій, сучасної автоматизації котелень. Робота по енергозберігаючих технологіях на підприємстві, не припиняється, триває постійний пошук шляхів і методів впровадження нового прогресивного.