Шановні споживачі!
У зв’язку із ситуацією, що склалался навколо поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 з 30.10.2021 року МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» обмежує особистий прийом громадян та переходить на дистанційне обслуговування споживачів в режимі онлайн.
Нагадуємо, що отримати інформацію про стан розрахунків та подати покази лічильників можна дистанційно за телефонами.
- багатоканальним телефоном до оператора кол-центру - 619-300 (зі стаціонарного та мобільного телефонів усіх операторів України);
- за багатоканальним номером:+38(067)311-45-67 (Viber)
- через особистий кабінет споживача (необхідна реєстрація) за наступним посиланням: https://www.teplo.km.ua/kabinet/index.php
- через Viber за номерами телефонів : +38(067)311-45-67
- через Viber-бот +38(067)311-45-67
- На сайті підприємства https://www.teplo.km.ua знаходиться форма передачі показів лічильників обліку теплопостачання та інформація по передачі показів лічильників гарячого водопостачання через особистий кабінет споживача.
Просимо Вас з розумінням поставитись до тимчасових заходів!
Адміністрація підприємства