Навігація  

   
   
   
   
   
Шаблоны для Joomla 3 здесь

Додати коментар

Залиште свої зауваження, поради та побажання тут!

 До уваги споживачів!

 Згідно Закону України ст.8 «Про звернення громадян» письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визначається анонімним і розгляду не підлягає.

 Просимо, у разі звернення до МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» зазначати вищезазначені відомості, в іншому випадку такі заяви розглядатися не будуть.

 

  Контактні телефони колл-центру: 619-300; (067)311-45-67

Архів звернень

Захисний код
Оновити

Коментарі  

# Звернення споживачівAmbrose 26.06.2019, 04:35
I have been reading out a few of your posts and i
can state pretty good stuff. I will make sure
to bookmark your blog.

My web page ... http://royaltranslation.com/index.php/en/component/k2/itemlist/user/951585
Цитата
# Звернення споживачівRory 26.06.2019, 03:38
Absolutely written subject matter, regards for entropy.

my web-site :: http://hot.gays-bdsm.com/Mega_10_Boost_Ingredients_7928616
Цитата
# Перерахунок за холодні батареїЧернюк Лілія Федорівна 25.06.2019, 20:57
Цитую Загальний відділ:
Шановна Лілія Федорівна!

Згідно акту № 995 від 29.11.2018 року за недодані послуги з опалення листопада місяця 2018 року здійснено порахунок на суму 91,20 грн.


Ця інформація про ніби-то здійснений перерахунок не відповідає даним у письмовій довідці по о/р 4018, виданій мені Хмельницьктеплокомуненерго станом на 31.05.2019.
Жодних сум за період з листопада 2018 по т.ч. у графі довідки "Перерахунок опалення", зокрема на суму 91,20 грн., не вказано.
Прошу відобразити здійснений перерахунок на моєму особовому рахунку 4018, та додати вказану Вами суму до існуючої переплати 868,09 грн. за опалення.
Цитата
# Запит на публічну інформаціюОксана 25.06.2019, 11:43
Директору МКП "Хмельницьктеплокомуненерго"
Скалію Володимиру Михайловичу

Сирваровська Оксана Анатолівна
29013, м. Хмельницький
вул. Соборна, буд. 19, кв.9
тел. +38 097-229-59- 42
E-mail:


ЗАПИТ на публічну інформацію.

Відповідно до статті 34 Конституції України, статті 20 Закону України "Про інформацію", статей 5, 12, 13, 14, 19, 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації",
1. Прошу вислати мені копію листа Управляючої муніципальної компанії "Центральна" (лист вих. №153 від 21.03.2019 р.) з інформацією про приналежність підвального приміщення бомбосховища, розташованого у будинку 19 по вул. Соборній, про який Ви згадуєте у своєму листі №276 від 17.05.2019.
Вашу відповідь прошу надати у визначений законом строк на мою поштову адресу, а її копію - на мою електронну адресу.
22.06.2019 Сирваровська О.А.
Цитата
# кранивойтович костянтин 25.06.2019, 08:50
доброго дня хочю поміняти крани в батареях перед зимою 096 084 78 76 костя
Цитата
# RE: Звернення споживачівДмитрий Евгеньевич 24.06.2019, 11:43
Добрый день!
Платежи за ТОВБС по л/с 15027 теперь оплачиваются УМК "Проскуривська"?
Если это так,то прошу мою переплату за ТОВБС в сумме 241,80 грн. перенести на счет оплаты за отопление.
Спасибо.
Цитата
# RE: Звернення споживачівЗагальний відділ 24.06.2019, 14:23
Шановний Дмитро Євгенович! Оплата в сумі 241,80 грн перенесена на рахунок опалення
Цитата
# заміна кранавойтович костянтин вікторович 20.06.2019, 10:17
доброго дня хочю підготуватися до опалювального сизону і замінити крани на батареях тому хочю вас запитати як викликати майстрів??? .Дякую!!!
Цитата
# RE: заміна кранаЗагальний відділ 24.06.2019, 14:58
Доброго дня! Зазначте будь-ласка свою адресу, або номер телефону для домовленості.
Цитата
# Оплата услугСветлана 19.06.2019, 21:55
Спасибо за помощь.Теперь если можно чтобы платеж разнесли правильно по месяцам. Оплата была в мае, а занесли в июнь. Попросите со второй попытки сделать работу правильно. Абонент 93377.
Цитата
# RE: Оплата услугЗагальний відділ 21.06.2019, 09:15
Шановна Світлана! Вибачте, але коригування оплати можливе тільки в поточному місяці.
Цитата
# Перерахунок за холодні батареїЧернюк Лілія Федорівна 17.06.2019, 10:02
Скажіть, будь-ласка, чому досі не проведено перерахунок оплати за недодану послугу (холодні батареї у кімнаті) за листопад 2018 року у кв.9 по вул. Прибузька, 6?
Письмове (колективне) звернення мешканців під'їзду про це було 13.11.2018 р. вх.№871 на яке отримана відповідь Хмельницьктеплокомуненерго №545 від 05.12.2018 про те, що перерахунок буде здійснений.
Проте опалювальний сезон закінчився вже 2 місяці тому, а до цього часу перерахунку немає. Коли він буде зроблений?
Цитата
# RE: Перерахунок за холодні батареїЗагальний відділ 18.06.2019, 15:48
Шановна Лілія Федорівна!

Згідно акту № 995 від 29.11.2018 року за недодані послуги з опалення листопада місяця 2018 року здійснено порахунок на суму 91,20 грн.
Цитата
# Провірка лічильника на під’їзд по теплу.Олена 16.06.2019, 13:48
Скажіть будь ласка чому для провірки лічильника треба бігати по всьому під’їзді щоб зібрати кошти. Невже не можна по цивілізованому зняти кошти після провірки, включити в рахунок на оплату з кожного мешканця ,який проживає в під’їзді.?
Цитата
# RE: Провірка лічильника на під’їзд по теплу.Група по роботі із споживачами 19.06.2019, 14:15
Шановна Олена!Повідомляємо, що на сьогоднішній день механізм відшкодування витрат на обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку знаходиться на стадії затвердження. Для отримання більш детальної інформації по даному питанню Ви можете звернутись за тел.: 0673130588.
Цитата
# Гаряча водаЮрий 14.06.2019, 17:39
14.06.2019 Трудова 15\1 гарячої води зранку не було.
Цитата
# RE: Гаряча водаГрупа по роботі із споживачами 18.06.2019, 09:50
Шановний Юрію! Зазначте будь ласка номер Вашої квартири та номер телефону для домовленості про обстеження системи централізованого гарячого водопостачання для виявлення причин відсутності гарячої води.
Цитата
# оплата услугСветлана 13.06.2019, 11:14
Ваши сотрудники неправильно зачислили платеж в сумме 1000грн от 30.05.19. Вместо абонента 93377 закинули на абонента 93376. И теперь требуют приехать к ним с копией платёжки хотя прекрасно видят, что деньги закинули не на тот счёт. Почему я вынужденна тратить своё время из-за того что у кого-то кривые руки и он не может правильно разнести платёж?
Цитата
# RE: оплата услугЗагальний відділ 13.06.2019, 14:20
Шановна Світлана!
Помилка виправлена, платіж занесено на Ваш особовий рахунок. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# оплата послугМарина 12.06.2019, 20:38
Ще одне питання: чи можна переплату за ТОВБС у сумі 12,53 грн. та переплату за опалення у сумі 1,11 грн. перенести в оплату за гаряче водопостачання?! Мій рахунок 63115. Дякую
Цитата
# Оплата рахунківМарина 12.06.2019, 20:34
Доброго дня!З ЖЕКу № 5 нам повідомили, що тепер за послуги ТОВБС, гарячу воду та опалення за травень місяць платити їм.Чи це дійсно так?!Наша адреса:вул.Маршала Гречка,14, кв.5.Рахунок 63115 Дякую
Цитата
# RE: Оплата рахунківЗагальний відділ 13.06.2019, 10:12
Шановна Марина!
З 1.05.2019 за послугу ТОВБС Ви сплачуєте в ЖЕК-5, оплата послу з опалення та ГВП здійснюється, як і раніше в МКП "Хмельницьктеплокомуненерго".
Ваше прохання виконано. Вказані Кошти перенесені на ГВП.
Цитата
# покази водиБойчук Антоніна Анатоліївна 06.06.2019, 11:32
Доброго дня! Прошу перевірити точність зарахування показів через мій особистий кабінет. рах. 50826. Довженко 3 кв.35. Покази передаю своєчасно згідно встановлених термінів, дані приймаються або очікують внесення. Проте, при передачі даних за наступний розрахунковий період з ясовується, що різниця в показах відображається навпаки - кухня замість ванної. Так, після повірки лічильників на лічильнику кухні був показ 78, і він не змінювався за цей період і був переданий, проте чомусь в особистому кабінеті був показ 80. Зміни були за лічильником ванної - з 18 після повірки, 20 квітень, 22 за травень. Ми змушені були переплати за 2 куби, яких не використовували по ліч. 1 (кухня)і не використаємо. Зменшити показ і показати дійсний самостійно через кабінет не можемо. Гарячою водою на кухні не користуємось, є посудомийна машинка і з крану завжди тече холодна вода,тому покази без змін. Прошу зробити коригування і в подальшому уважно переносити покази з особистого кабінету. тел. 0671671856
Цитата
# RE: покази водиАдміністратор 11.06.2019, 08:32
Шановна Антоніна!
Показники лічильників прийняті через особистий кабінет вносяться автоматично.
01.05.2019р. о 10:40 Ви передали показники 80 і 18 через особистий кабінет.
На підставі Вашого звернення покази відкориговано.
В майбутньому просимо уважніше вносити дані в особистий кабінет.
Цитата
# борг по оплаті за послугиГеннадій 06.06.2019, 11:25
Абонент 63719. Поясніть будь ласка в зв`язку з чим була знята пільга по оплаті за послуги в квітні місяці. Дякую.
Цитата
# RE: борг по оплаті за послугиЗагальний відділ 11.06.2019, 15:23
Шановний Геннадій!
В зв’язку зі зміною в законодавстві з 01 січня 2019 року (прийняттям закону про ЖКГ) фінансування пільг за послугу ТОВБС припинено.
Цитата
# RE: Звернення споживачівАлина 06.06.2019, 11:20
Цитую Група по роботі із споживачами:
Доброго Вам дня! Повідомляємо, що з 04.06.2019 року по 13.06.2019 року планова зупинка центрального теплового пункту, який забезпечує гарячою водою будинок №18 на вул. Прибузькій, для проведення обслуговування, ремонту обладнання та теплових мереж. Тому, відповідно, у зазначений період мешканці даного будинку не отримують послугу з централізованого гарячого водопостачання. Вибачте за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.



чому тоді ні на сайті, ні на під*їзді не має про це інформації?
Цитата
# RE: Звернення споживачівГрупа по роботі із споживачами 07.06.2019, 13:55
Доброго Вам дня! Центральний тепловий пункт (далі - ЦТП) за адресою: вул. Водопровідна, 48 забезпечує гарячою водою будинок №18 на вул. Прибузькій. Графік зупинок ЦТП розміщений на головній сторінці сайту підприємства. Мешканці Вашого будинку були повідомлені про тимчасове припинення подачі гарячої води через оголошення, які були вивішені на кожен під'їзд окремо.
Цитата
# не має гарячого водопостачанняАлина 05.06.2019, 15:15
по вул.Приьузькій 18,1 під*їзд другий день не має гарячої води. Поясніть будь ласка!
Цитата
# RE: не має гарячого водопостачанняГрупа по роботі із споживачами 06.06.2019, 09:18
Доброго Вам дня! Повідомляємо, що з 04.06.2019 року по 13.06.2019 року планова зупинка центрального теплового пункту, який забезпечує гарячою водою будинок №18 на вул. Прибузькій, для проведення обслуговування, ремонту обладнання та теплових мереж. Тому, відповідно, у зазначений період мешканці даного будинку не отримують послугу з централізованого гарячого водопостачання. Вибачте за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# ПереплатаВалентина 03.06.2019, 18:14
Доброго дня. Прошу переплату за техобслуговування внутрішньобудинкових систем 35,93 грн. перенести на оплату за гаряче водопостачання. Рахунок 72396. Дякую.
Цитата
# RE: ПереплатаЗагальний відділ 05.06.2019, 11:05
Шановна Валентино !

Ваше прохання виконано. Кошти в сумі 35,93 грн перенесені на ГВП
Цитата
# ЗаборгованістьВласова Ганна 03.06.2019, 17:49
рах 0759
на 1.02.19 була переплата по субсидії 4428,42
далі в лютому і березні з неї списувались кошти за спожите тепло.
в квітні сплочено коштами 1302,16
на 1.05.19 була переплата 112,21
на кінець травня з'явилась заборгованість 3370,77. Прошу зняти незаконно нарахований борг. Роз'яснення по аналогічній ситуації нижче по посиланню https://teplo.gov.ua/questions/6086
Цитата
# RE: ЗаборгованістьЗагальний відділ 06.06.2019, 11:13
Шановна Ганно!
В червні 2019 р підприємством буде проведено коригування повернення надлишку субсидії, про його результати Ви дізнаєтесь із рахунку за червень 2019 року.
Цитата
# Не виконання умов обслуговуванняКозак Борис 03.06.2019, 17:29
Доброго дня. До вас звертається голова ОСББ Прибужжя, Зарічанська 50/1. На території будинку знаходиться люк у якому головні задвіжки на подачу в будинок гарячої води та опалення. Була аварійна ситуаціія, при якій жодну задвіжку перекрити не вдалося, так як за 21 рік їх ніхто не обслуговував. Задвіжки обовязково потрібно замінити на нові! По данному факту голова ОСББ звертався до головного інженера, він свою чергу переправляв на інших. Обіцяли що замінять на протязі тижня, тепер говорять що може до кінця року. В результаті замкнутий круг. В будинку багато проблемних труб, які потрібно ремонтувати та заміняти, але для цього нам потрібно перекрити головні задвіжки- ми цього зробити не можемо. А за позапланове перекриття води у всьому районі з нас хочуть 2500 грн. Від імені усіх жителів Зарічанської 50/1 прошу вирішити данне питання та замінити головні задвіжки! Їх 4 шт. В разі відмови чи ігнору зі сторони теплкомуненерго ми будемо звертатися до вищого керівництва, до міського голови та місцеві ЗМІ.
Цитата
# RE: Не виконання умов обслуговуванняГрупа по роботі із споживачами 04.06.2019, 13:30
Шановний Борисе! На сьогоднішній день МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» виконує великий обсяг робіт по підготовці до опалювального сезону 2019-2020 р.р. По мірі можливості наше підприємство намагатиметься якнайшвидше виконати ревізію, у разі необхідності заміну, запірної арматури на системі теплопостачання та гарячого водопостачання у тепловій камері біля будинку №50/1 на вул. Зарічанській. Звертаємо Вашу увагу на те, що ОСББ «Прибужжя» здійснює технічне обслуговування внутрішньобудинкових мереж централізованого опалення та гарячого водопостачання даного будинку з метою забезпечення якісного надання мешканцям послуг з теплопостачання. Технічне обслуговування визначається в проведенні профілактичних робіт по контролю за технічним станом внутрішньобудинкових мереж, їх наладці та регулюванню, підтримці у робочому стані, підготовці до сезонних періодів експлуатації, тощо. Згідно Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду міське комунальне підприємство «Хмельницьктеплокомуненерго», як теплопостачальна організація, в межах своїх повноважень здійснює перевірку стану готовності до опалювального періоду щодо споживачів, які приєднанні до джерел теплопостачання. Рішення про готовність теплових господарств споживачів до роботи в опалювальний період приймається на підставі акту стану готовності до роботи в опалювальний період. ОСББ «Прибужжя» жодного разу не викликали представників нашого підприємства для перевірки готовності теплоспоживального обладнання споживача до роботи із складанням відповідного акту. Станом на 04.06.2019 року заборгованість мешканців будинку №50/1 на вул.Зарічанській за послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води складає 130820,8 грн.
Цитата
# Гаряча водаОлег 02.06.2019, 14:28
Чому по вулиці Трембовецької, 107 немає гарячої води ні зранку, ні ввечері?
Цитата
# RE: Гаряча водаГрупа по роботі із споживачами 04.06.2019, 09:13
Шановний Олеже! Будинок за адресою: Трембовецька, 107 не знаходиться на абонентному обліку нашого підприємства.
Цитата