Навігація  

   
   
   
   
Шаблоны для Joomla 3 здесь

Додати коментар

Залиште свої зауваження, поради та побажання тут!

 До уваги споживачів!

 Згідно Закону України ст.8 «Про звернення громадян» письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визначається анонімним і розгляду не підлягає.

 Просимо, у разі звернення до МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» зазначати вищезазначені відомості, в іншому випадку такі заяви розглядатися не будуть.

 

  Контактні телефони колл-центру: 619-300; (067)311-45-67

Архів звернень

Захисний код
Оновити

Коментарі  

# Нема горячої водиЧайка Галина 16.10.2018, 19:35
Немає горячої води свободи 9б кв. 46
Цитата
# RE: Звернення споживачівСергей Гуминецкий 16.10.2018, 10:16
Я рад,что выполнены работы по выпуску воздуха из системы по Владимирской.1,кв.7!НО ПОЛОТЕНЦА ДО СИХ ПОР ХОЛОДНЫЕ!!!!Будем дальше переписываться или дело делать!!!!!!
Цитата
# Обслуговування внутрішньобудинкових системРуслана Валентинівна 14.10.2018, 23:23
Доброго дня!При огляді підвалу будинку за адресою проспект Миру, б.44 (під'їзд 2), виявлено значне прогинання труби гарячого водопостачання (близько 1м),а також пошкоджена теплоізоляція труб гарячого водопостачання.
Цитата
# горячая водаСергей Гуминецкий 11.10.2018, 09:52
Владимирская 1 кв.7 и дальше по стояку-кв.13.19...уже третью неделю не греют полотенца в ванной!!!!постоянные перебои!пишу не в первый раз!!!
Цитата
# RE: горячая водаГрупа по роботі із споживачами 12.10.2018, 12:29
Шановний Сергію! Працівниками міського комунального підприємства «Хмельницьктепло-комуненерго» виконані роботи по випуску повітря із системи гарячого водопостачання для відновлення роботи рушникосушки по стояку кв. 7 на вул. Володимирській, буд. 1.
Цитата
# #4-йденьбезгарячоїводиМарія 11.10.2018, 08:41
Доброго ранку,в будинку ,що по вул.С.Бендери,9 практично з 27вересня немає Гарячої води ,але ще на минулому тижні ще так-сяк -водичка літня (ладно посуд помити,але помитись нормально не можна,догрівали чайником).
З понеділка(8.10.2018) льодяна вода з гарячого крану,що це робиться ?і яка причина ? Кожний день з чайниками і кастрюлями миємо дітей і самі миємось.Друзі,це Не Нормально!Прошу надати відповідь куди звернутись.Дякую!
Цитата
# RE: #4-йденьбезгарячоїводиГрупа по роботі із споживачами 12.10.2018, 12:29
Шановна Маріє! Внутрішньобудинкова система централізованого гарячого водопостачання будинку №9 на вул. Бандери знаходиться на обслуговуванні ОСББ «Юлія». Міським комунальним підприємством «Хмельницьктеплокомуненерго» в найкоротший термін буде надана технічна допомога даній обслуговуючій організації по відновленню роботи системи гарячого водопостачання для забезпечення мешканців послугою в повному обсязі та належної якості.
Цитата
# RE: Звернення споживачівМария 09.10.2018, 13:20
Цитую Мария:
Добрый день.
Сегодня отопление включили. в прошлом месяце Ваши ребята меняли на батареях краны. Они текут. Срочно прошу решить вопрос. Сидим с банками под батареями. ул. Заречанская 36/3 кв.33. тел 098-005-65-01

Вы наверно работаете на расстоянии))))) Чудесным образом краны перестали течь
Цитата
# текут батареиМария 09.10.2018, 12:41
Добрый день.
Сегодня отопление включили. в прошлом месяце Ваши ребята меняли на батареях краны. Они текут. Срочно прошу решить вопрос. Сидим с банками под батареями. ул. Заречанская 36/3 кв.33. тел 098-005-65-01
Цитата
# Показники гарячої водиЮрій 08.10.2018, 10:04
Доброго дня. Прошу НЕ нараховувати плату за гарячу воду, бо її не використовуваємо - в мене бойлер.
На даний момент на лічильнику 323 м.куб.
Адреса: Гарнізонна, 4 кв. 27.
Цитата
# RE: Показники гарячої водиЗагальний відділ 10.10.2018, 14:07
Шановний Юріє!

Дякуємо за надану інформацію
Цитата
# Відсутність гарячої водиЛюдмила Андріївна 05.10.2018, 14:21
По вул. Подільска 159 кв.84 в ранішній та вечірній час відсутня гаряча вода. Прошу направити спеціаліста для обстеження системи гарячого водопостачання, здійснити замір температури гарячої води за вищевказаною адресою та скласти відповідний акт про відсутність гарячої води. Тел. 0972110811. Людмила Андріївна.
Цитата
# RE: Відсутність гарячої водиГрупа по роботі із споживачами 08.10.2018, 17:03
Шановна Людмило Андріївно! 08.10.2018 року працівником нашого підприємства проведено обстеження системи централізованого гарячого водопостачання у будинку №159 на вул. Подільській. При обстеженні виявлено, що по стояках відсутня лінія рециркуляції. Температура гарячої води на вводі будинку становить (+50°С). Нашим підприємством був направлений лист міському управлінню житлово-комунального господарства щодо передбачення робіт по монтажу лінії рециркуляції у житлових будинках, в тому числі у будинку №159 на вул. Подільській, при проведенні капітального ремонту житлового фонду.
Цитата
# Перевірка технічного стану труб теплопостачання будинку за адресою Пр.Миру 86 зі складанням відповідного актуІгор Валерійович 04.10.2018, 11:16
У зв`язку з постійними проривами труб теплопостачання в нашому будинку в опалювальний сезон 2017/2018 від імені жителів будинку за адресою Пр.Миру 86 прошу направити групу спеціалістів Теплокомуненерго для перевірки технічного стану труб теплопостачання будинку за адресою Пр.Миру 86 зі складанням відповідного акту.
Даний акт буде в подальшому буде підставою для складення кошторису ремонтних робіт.
Прошу попередити мене про дату і час проведення такої перевірки для отримання оригіналу відповідного акту безпосередньо на місці проведення обстеження технічного стану систем теплопостачання будинку.
моб.0982714226 Ігор Валерійович
Цитата
# RE: Перевірка технічного стану труб теплопостачання будинку за адресою Пр.Миру 86 зі складанням відповідного актуГрупа по роботі із споживачами 04.10.2018, 16:33
Шановний Ігоре Валерійовичу! Міським комунальним підприємством «Хмельницьктеплокомуненерго» буде обстежено технічний стан системи централізованого опалення у будинку №86 на прс. Миру. Про дату та час обстеження Ви будете повідомлені завчасно у телефонному режимі.
Цитата
# Капає в шахті труба рушникаОлена Авдієвська 04.10.2018, 01:05
В нашій шахті продовжує капати вода, щодня виливаємо відро води.
Дома син, телефон 0673125952.
Домофон працює.
Цитата
# RE: Капає в шахті труба рушникаГрупа по роботі із споживачами 04.10.2018, 16:34
Шановна Олено! Ваше звернення взято на опрацювання.
Цитата
# RE: Звернення споживачівСергій Анатолійович 03.10.2018, 20:37
Цитую Група по роботі із споживачами:
Шановний Сергію Анатолійовичу! Працівником міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго» виконаний замір температури гарячої води у кв. 67 на вул. Шевченка, буд. 8, про що складений відповідний акт. Так як температура гарячої води не відповідала діючій нормі, Вам здійснений перерахунок плати за послугу з централізованого гарячого водопостачання. 08.10.2018 року з 9-00 год. до 10-00 год. нашим підприємством заплановане обстеження системи гарячого водопостачання по стояку Вашої квартири для виявлення причин незадовільної послуги та вжиття заходів по усуненню недоліків в роботі даної системи.

Зрозуміло. Дякую що не забули та працюєте. Чекатиму на позитивний результат.
Цитата
# ликвидация аварииОзеров Геннадий 03.10.2018, 13:29
Жители дома Победы13 благодарны линейным работникам компании, и работникам котельной по ул. Победа, за своевременную, профессиональную и качественную работу по ликвидации прорыва труб от магистрали к дому.
Геннадий Озеров
Цитата
# температура гарячої водиСергій Анатолійович 02.10.2018, 21:11
Здрастуйте. Давно маємо проблему з низькою температурою "гарячої" води і вже не раз звертаємось до вас з цього приводу. Та результатом є те, що ваші майстри тільки ходять з термометрами, але вода від цих візитів теплішою не стає. Тому повідомляю офіційно, що так як температура знаходиться менше 45 град. С, то оплачую 50% від тарифу. Мене така ситуація не влаштовує, але все що можу, то це платити за фактично отриману послугу.
Абонент 13069.
Цитата
# RE: температура гарячої водиГрупа по роботі із споживачами 03.10.2018, 17:08
Шановний Сергію Анатолійовичу! Працівником міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго» виконаний замір температури гарячої води у кв. 67 на вул. Шевченка, буд. 8, про що складений відповідний акт. Так як температура гарячої води не відповідала діючій нормі, Вам здійснений перерахунок плати за послугу з централізованого гарячого водопостачання. 08.10.2018 року з 9-00 год. до 10-00 год. нашим підприємством заплановане обстеження системи гарячого водопостачання по стояку Вашої квартири для виявлення причин незадовільної послуги та вжиття заходів по усуненню недоліків в роботі даної системи.
Цитата
# Заміна рушникосушильникаОлексій 02.10.2018, 18:46
За Вашою порадою я звернувся щодо заміни рушникосушильника до виробничо-диспетчерської служби, де мені відмовили під приводом того, що мій будинок обслуговується ЖЕКом кооперативних будинків. Яке це має значкння, адже я прошу про платну послугу? До речі, ЖЕК теж відмовив. Мій телефон 097 776 09 66
Цитата
# RE: Заміна рушникосушильникаГрупа по роботі із споживачами 03.10.2018, 17:09
Шановний Олексію! Ваше звернення взято на опрацювання. Про результат Ви будете повідомлені у телефоному режимі.
Цитата
# куди поділася гаряча вода?Майя Степанівна 01.10.2018, 21:00
Зарічанська 44,кв 28.
Два вихідні дні гаряча вода з перебоями і не по графіку.
Сьогодні ж, у вечері зявилася рівно о 18:00, але на протязі всього вечора була не достатньо гарячою (приблизно+30).Помитисянормально не можливо.Чомув 4-х кімнатних по стояку тече кипяток,а в нас літня вода?
Цитата
# RE: куди поділася гаряча вода?Загальний відділ 02.10.2018, 13:33
Шановна Майя Степанівна! Ваше звернення взято на контроль. Працівники підприємства вживають всі необхідні заходи для покращення гарячого водопостачання у Вашому житловому будинку. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Гаряча водаМаксим 01.10.2018, 20:37
Цитую Загальний відділ:
Шановний Максиме! Працівники підприємства провели обстеження системи гарячого водопостачання в декількох квартирах Вашого житлового будинку. Скарги на неякісні послуги відсутні. Для детального обстеження вкажіть будь ласка номер квартири або контактний телефон.
Номер аварійної служби 1557.


На сьогоднішній день водопостачання в нормальному режимі. Вода тече гаряча.

А якщо не секрет, то в яких квартирах проходило обстеженння?

Мешканці будинку просиділи 2 дні(вихідні дні) без гарячої води, і цікаво знати чому.

Сама по собі вода не могла появитись.

Які роботи проводиди працівники, чи вони просто обстежили і все?

Дякую за відповідь
Цитата
# RE: Гаряча водаЗагальний відділ 02.10.2018, 13:31
Шановний Максиме! Мешканці Вашого будинку, а саме кв. 25, повідомили наших працівників, що в житловому будинку на вул. Лікарняній, 1 забита каналізація. Можлива причина відсутності гарячої води в тому, що хтось з мешканців самостійно перекривав гаряче водопостачання в тепловому пункті. Підприємство надавало послуги згідно графіка.
Цитата
# спуск воздуха из батарейМария 01.10.2018, 19:40
Добрый день. ул.Заречанская 36/3 кв. 33 , 1 подъезд, 9 этаж. Когда будут проводить спуск воздуха из батарей? Сама я к ним лезть не буду. Прошу прислать мастеров чтоб выполнили эту работу. Или переносите краны в другое помещение и моей квартиры. И на будущее мне каждый раз нужно будет писать Вам чтоб спустили воздух или воду из батарей?
Цитата
# RE: спуск воздуха из батарейЗагальний відділ 02.10.2018, 13:20
Шановна Маріє! Працівники підприємства виконають випуск повітря з системи опалення, після початку опалювального сезону. Для зручності просимо Вас вказати свій контактний телефон. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Гаряча водаМаксим 29.09.2018, 21:51
Лікарняна 1 весь будинов, питався в інших мешканців. Від вчорашнього вечора така ситуація

З крана тече ледь тепла вода
в той час полотенчик гарячий

вирішіть дане питання.

І ще таке питання до кого звертатить з такими питаннями в вихідний день.

телефон 0673114567 - не відповідав
Цитата
# RE: Гаряча водаЗагальний відділ 01.10.2018, 17:04
Шановний Максиме! Працівники підприємства провели обстеження системи гарячого водопостачання в декількох квартирах Вашого житлового будинку. Скарги на неякісні послуги відсутні. Для детального обстеження вкажіть будь ласка номер квартири або контактний телефон.
Номер аварійної служби 1557.
Цитата
# переросподіл коштівКуменко Людмила 29.09.2018, 10:46
Прошу, понаднормірно сплачені кошти за опалення перенести 60 грн. на гарячу воду та 200 грн. на обслуговування систем. Рахунок 12932, вул.Проскур.підп. 25, кв.83.
Цитата
# RE: переросподіл коштівЗагальний відділ 02.10.2018, 11:22
Шановна Людмило!
На Ваше прохання вказані суми зараховані на гаряче водопостачання та технічне обслуговування внутрішньо будинкових систем
Цитата
# Гаряче водопостачанняОксана 27.09.2018, 20:33
вул.Горбанчука 4/1, 1 під'їзд, немає тиску в трубі знову, вода ледь тече і холодна!!! Додайте знову тиску і температури, на 9 поверх не дохдить гаряча вода!!!!.0977654107
Цитата
# RE: Гаряче водопостачанняЗагальний відділ 01.10.2018, 16:04
Шановна Оксано! Ваше звернення взято на контроль. Працівники підприємства вживають всі необхідні заходи для покращення гарячого водопостачання у Вашому житловому будинку. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# RE: Звернення споживачівМайя Степнівна 26.09.2018, 21:31
Доброго дня!
Чому на протязі декількох днів без попередження, періодично пропадає гаряча вода. То взагалі нема, то зявляється не по графіку.
Зарічанська 44,28.
Цитата
# RE: Звернення споживачівЗагальний відділ 01.10.2018, 16:09
Шановна Майя Степанівна! Працівники підприємства вжили всі необхідні заходи для відновлення гарячого водопостачання по стояку Вашої квартири. Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# перерахункиМарія 26.09.2018, 13:50
Шановні!
Звертаюсь повторно!
Чому не проведено перерахування оплати за гаряче водопостачання за серпень місяць в зв'язку з проведенням профілактичних робіт.
Може це питання не дуже зручне?
Договір 50801. Пів місяця ми не отримували комунальну послугу, а рахунок виставлено в повному обсязі.
З повагою Марія
Цитата
# RE: перерахункиЗагальний відділ 27.09.2018, 11:07
Шановна Маріє!

Оскільки у Вашій квартирі не встановлені лічильники обліку гарячого водопостачання, нарахування проводиться відповідно до затверджених тарифів на одну особу.
Підставою для нарахування оплати за гаряче водопостачання в період проведення планового ремонту є КТМ „Норми та вказівки по нормуванню витрат палива та теплової енергії на опалення житлових та громадських споруд, а також на господарсько-побутові потреби в Україні”, КТМ 204 України 244-94, Київ, 1995р. (стор.40-41, п.2.4).
Річна кількість теплоти на потреби гарячого водопостачання визначається на 350 діб роботи системи ГВП в рік.
В розрахунок тарифу на гаряче водопостачання теж береться 350 діб роботи системи ГВП в рік, тому за період проведення профілактичного ремонту (не більше 15 діб за рік) перерахунок в оплаті за гарячого водопостачання не робиться.
Цитата
# Гаряче водопостачанняВалентина 24.09.2018, 19:40
Горбанчука 4/1 1 підїзд. На початку вересня була написана офіційно заява на Скалія.,07 вересня зверталась до Вас (на сайті) з тим, що потрібно зливати воду для того, щоб пішла гаряча вода з крану тому, що немає циркуляції води в трубах і так кожний день ранок та вечір. З 15.09. Гаряча вода була в трубах вчасно і проблем не було 19.09.в четвер до мене в квартиру о 07.30 год. Приходив ваш представник з актом обстеження гарячого водопостачання, сказав, що з представниками БУ-2 провели перевірку та ремонт в підвалі, в акті я написала, що претензій не маю, так як гаряча вода подавалась вчасно. І ось з 21 вересня знову почались тіж проблеми, полотенчик холодний і на даний час 19.40.год. 24 вересня гарячої води в трубах не має.Прийміть будь-ласка міри по усуненню цих проблем. Дякую.
Цитата
# RE: Гаряче водопостачанняЗагальний відділ 26.09.2018, 17:12
Шановна Валентино! Ваше звернення взято на контроль. Працівники підприємства вживають всі необхідні заходи для покращення гарячого водопостачання у Вашому житловому будинку. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Відсутня гаряча водаМихайло 24.09.2018, 12:09
Підкажіть, будь ласка, куди відновлять гаряче водопостачання за адресою вул.Завадського,38?
Цитата
# RE: Відсутня гаряча водаГрупа по роботі із споживачами 25.09.2018, 15:15
Шановний Михайло! Послугу з централізованого гарячого водопостачання у будинок №38 на вул. Завадського відновлено. Вибачте за тимчасові незручності.
Цитата
# повернення коштів за рах.1033 від 29 січня 2018р.УНЛ 18.09.2018, 15:06
Підприємство з 100% іноземними інвестиціями "Українська Національна Лотерея" ЄДРПОУ 24940541 31 січня 2018року помилково перерахувало грошові кошти в розмірі 5894,29грн.в т.ч.ПДВ 20% 982,38грн. платіжним доручення №430 від 31.01.2018р. на рахунок МКП "Хмельницьктеплокомуненерго" рахунок 26038302003924 в ТББВ №10022/033 філіїХОУ АТ "Ощадбанк" МФО 315784.
Просимо вас повернути помилково перераховані грошові кошти в сумі 5894,29грн.в т.ч.ПДВ 20% 982,38грн.на наші банківські реквізити:підприємство "Українська Національна Лотерея" ЄДРПОУ 24940541 п/р 26002001319905 в АТ "ОТП Банк" МФО 300528
контак 044-3327777
Цитата
# Завышенные показателиСергей 18.09.2018, 00:15
Хотел бы уточнить статус моего запроса по поводу завышенных показаний внутридомового счетчика на тепло по адресу Проскуровская 21\31.
Ваши работники были у нас?
Возможно, имеет смысл оставить письменное обращение?
Цитата
# RE: Завышенные показателиГрупа по роботі із споживачами 18.09.2018, 17:18
Шановний Сергію! Працівниками нашого підприємства обстежено внутрішньобудинкову систему централізованого опалення в будинку №21/31 на вул. Проскурівській.
При обстеженні виявлено, що у даному будинку відсутнє підвальне приміщення, тому зворотній трубопровід опалення проходить в каналах приміщень першого поверху. Доступ до даного трубопроводу відсутній, що унеможливлює проведення ремонтних робіт.
На горищі будинку теплоізоляція на трубопроводах теплопостачання в наявності та у задовільному стані.
Юридичні об’єкти з централізованим опаленням, які розміщенні в даному будинку, є абонентами нашого підприємства, з якими укладені договори про надання послуг з централізованого теплопостачання.
Нарахування мешканцям даного будинку проводяться за фактично спожиту теплову енергію згідно показників теплового лічильника та розподіляється пропорційно опалювальній площі квартир та юридичних об`єктів. Чим нижча температура зовнішнього повітря, тим більше споживання теплової енергії.
Кількість спожитої теплової енергії житловим будинком залежить від багатьох факторів: матеріалу стін будинку, його утеплення, кількості відключених квартир, наявності приладів опалення в місцях загального користування, температурного режиму у квартирах споживачів (навіть чи закривають мешканці двері у під’їзд чи ні), тощо.
Цитата
# Відсутність гарячого водопостачанняІрина 14.09.2018, 21:15
квартира №64 0681720927

Цитую Загальний відділ:
Шановна Ірино! Працівниками міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго» виконаний контрольний замір температури гарячої води на вводі будинку №22/4 на вул. Зарічанській. Температура гарячої води відповідає нормі. Для детального обстеження вкажіть будь ласка номер Вашої квартири та контактний телефон. Дякую за розуміння.
Цитата
# RE: Відсутність гарячого водопостачанняЗагальний відділ 18.09.2018, 12:38
Шановна Ірино! Працівники підприємства вживають всі необхідні заходи для відновленню гарячого водопостачання по стояку Вашої квартири. Приносимо вибачення за спричинені незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Відсутність гарячої водиВолодимир 14.09.2018, 17:02
Прибузька, 2, кв.122. З 12.09 відсутня гаряча вода. В чому причина?
Цитата
# RE: Відсутність гарячої водиЗагальний відділ 17.09.2018, 17:07
Шановний Володимире! Працівники підприємства вжили всі необхідні заходи по відновленню гарячого водопостачання на Ваш будинок. Приносимо вибачення за спричинені незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Капає в шахті труба рушникаОлена Авдієвська 14.09.2018, 16:25
Цитую Олена Авдієвська:
Доброго дня!
Вже майже 16-та година дня! Ще ніхто не приходив з майстрів щодо ремонту труби в шахті!!!
Я цілий день вдома, у нас працює домофон!!!

Приходили сусіди з повідомленням про те, телефонувала їм диспетчер і говорила про протікання труби в шахті в 35 квартирі. ???
Яке відношення мають сусіди до моєї квартири? Навіщо їх ставити до відома про проблеми в хахті чужої квартири?

Якщо ваша служба називається АВАРІЙНОЮ і вам надходить повідомлення про аврійну ситуацію - СЛУЖБА має реагувати і прибути за адресою , а не повідомляти сусідні квартири про таку ситуацію.


Крім моєї квартири тече батарея опалення тепломережі в нашому другому під"їзді на ДРУГОМУ поверсі , йти треба сходами. Там велика калюжа, вода стоїть, скоро буде текти на перший поверх або в шахту ліфта.


НІХТО НЕ ПРИЙШОВ Й ДОСІ !
Це є ненормальна робота Служби і Безвідповільне ставлення до службових ОБО"ЯЗКІВ.

ЯКЩО ДО 18 години майстри не з"являться, ми з сусідами складаємо АКТ не виконаних вчасно робіт.
Дякую за увагу, Олена Авдієвська.


п.с. Вчора я сама телефонувала Диспетчеру і повідомляла про авпійну ситуацію. Тобто, у вас є мій особистий номер телефона.
Він зафіксований - Четвер, 13 вересня 2018 року, 14.31 за місцевим часом.
Я маю право не публікувати особистий номер телефону в цілях особистої безпеки на публічних сайтах. Ви маєте це розуміти, осуільки занадто велика кількість шахраїв в Україні і конкретно в нашому місті вправно користуються конфіденційною інформацією.
Цитата
# RE: Капає в шахті труба рушникаЗагальний відділ 17.09.2018, 17:09
Шановна Олена Авдієвська! Працівники підприємства неодноразово намагалися відреагували на Ваше звернення, але нажаль вхідні двері ніхто не відчинив. Для вирішення даного питання, вкажіть будь ласка свій номер телефону. Дякую за розуміння.
Цитата
# Капає в шахті труба рушникаОлена Авдієвська 14.09.2018, 16:12
Доброго дня!
Вже майже 16-та година дня! Ще ніхто не приходив з майстрів щодо ремонту труби в шахті!!!
Я цілий день вдома, у нас працює домофон!!!

Приходили сусіди з повідомленням про те, телефонувала їм диспетчер і говорила про протікання труби в шахті в 35 квартирі. ???
Яке відношення мають сусіди до моєї квартири? Навіщо їх ставити до відома про проблеми в хахті чужої квартири?

Якщо ваша служба називається АВАРІЙНОЮ і вам надходить повідомлення про аврійну ситуацію - СЛУЖБА має реагувати і прибути за адресою , а повідомляти сусідні квартири про таку ситуацію.


Крім моєї квартири тече батарея опалення тепломережі в нашому другому під"їзді на ДРУГОМУ поверсі , йти треба сходами. Там велика калюжа, вода стоїть, скоро буде текти на перший поверх або в шахту ліфта.


НІХТО НЕ ПРИЙШОВ Й ДОСІ !
Це є ненормальна робота Служби і Безвідповільне ставлення до службових ОБО"ЯЗКІВ.

ЯКЩО ДО 18 години майстри не з"являться, ми з сусідами складаємо АКТ не виконаних вчасно робіт.
Дякую за увагу, Олена Авдієвська.
Цитата
# RE: Капає в шахті труба рушникаЗагальний відділ 17.09.2018, 17:09
Шановна Олена Авдієвська! Працівники підприємства неодноразово намагалися відреагували на Ваше звернення, але нажаль вхідні двері ніхто не відчинив. Для вирішення даного питання, вкажіть будь ласка свій номер телефону. Дякую за розуміння.
Цитата
# Капає в шахті труба рушникаОлена Авдієвська 13.09.2018, 14:45
Доброго дня!
Будь ласка терміново потрібна допомога, ремонт труби Рушникосушилки . Капає майже відро за добу . Обнаружила вчора.
Завтра уїду у відрядження. Під нами магазин Олександрівський променад. У мене паніка. Вдома нікого не буде.
Адреса - Проскурівська, 16 кв 35
Цитата
# RE: Капає в шахті труба рушникаЗагальний відділ 14.09.2018, 13:54
Шановна Олена Авдієвська! Працівники підприємства відреагували на Ваше звернення, але нажаль вхідні двері ніхто не відчинив. Для вирішення даного питання, вкажіть будь ласка свій номер телефону. Дякую за розуміння.
Цитата
# Відсутність гарячого водопостачанняІрина 13.09.2018, 11:43
Зарічанська 22/4

В нас відсутнє гаряче водопостачання. Орієнтовно 5-6 серпня було оголошення, про планове відключення гарячого водопостачання на 14 днів. Але до цього часу - вже 13 вересня гаряча вода так і не з'явилась. В чому причина і коли буде гаряча вода?. Гарячої води немає в нашому стояку (рушникосушильник теж холодний). Зникла саме з початку планового відключення.
Цитата
# RE: Відсутність гарячого водопостачанняЗагальний відділ 14.09.2018, 14:03
Шановна Ірино! Працівниками міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго» виконаний контрольний замір температури гарячої води на вводі будинку №22/4 на вул. Зарічанській. Температура гарячої води відповідає нормі. Для детального обстеження вкажіть будь ласка номер Вашої квартири та контактний телефон. Дякую за розуміння.
Цитата
# Відсутність гарячого водопостачанняНаталія 11.09.2018, 20:11
Завадського 64\2 кв.131. З 11 вересня до 25 вересня наш будинок буде відключений від гарячого водопостачання через пад.єднання новобудови до чого??? Опалення чи гаряче водопостачання в новобудовах автономне.
В цьому році наш будинок вже відмикали на 14 днів для профілактичних робіт. потім ще на 4 дні для ремонту тепломереж. Тепер ще на 14 днів. вже набирається більше місяця без гарячої води, до кінця року може ще щось станеться. можливо новобудову ви до невідомо до чого під.єднаєте швидше?
Цитата
# RE: Відсутність гарячого водопостачанняЗагальний відділ 12.09.2018, 16:50
Шановна Наталіє! Працівники підприємства вживають всі необхідні заходи для зменшення терміну перенесення теплової мережі з ділянки забудови. Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# RE: Звернення споживачівОксана 09.09.2018, 21:49
Цитую Група по роботі із споживачами:
Шановна Оксано! Працівниками міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго» буде виконаний контрольний замір температури гарячої води у Вашій квартирі.

0977654107 телефондля контакту для виміру температури. Скаржуся не я одна.Валентина 07.09.2018, 12:02 також має цю проблему, і думаю інші мешканці верхніх поверхів нашого будинку також.
Цитата
# RE: Звернення споживачівЗагальний відділ 12.09.2018, 16:20
Шановна Оксано! Ваше звернення взято на контроль. Працівники підприємства вживають всі необхідні заходи для покращення гарячого водопостачання у Вашому житловому будинку. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# про перевірку опаленняТетяна 09.09.2018, 12:14
Доброго дня. В нашому домі перевіряли опалення і повідкривали всівентілі та задвижки і мабудь не закрили, чи вони несправні, вода в другому підїзді летіла, що ми почули іколи подивились то води було вище щіколотки. Сьогодні викликали аварійку, вона не могла їх закрутити і перекрила на дворі в колодці вентилі, тому що і в першому підїзді також води по щіколотку. Просимо поставити це питання на вирішення і прислати наших майстрів, які повинні терміново до холодів поміняти задвіжки і вентилі які не працюють, щоб не було таких ситуацій.Наша адреса Зарічанська 20/1, перший і другий підїзди, третій в нас стоїть окремо, там все добре
Цитата
# RE: про перевірку опаленняГрупа по роботі із споживачами 12.09.2018, 17:16
Шановна Тетяно! Працівниками МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» вжиті необхідні заходи по усуненню витоків із системи централізованого опалення в підвальному приміщенні ІІ під’їзду будинку №20/1 на вул. Зарічанській. Запірна арматура на елеваторному вузлі у справному стані.
Цитата
# Гаряче водопостачанняВалентина 07.09.2018, 12:02
Вул.Горбанчука 4/1. Шановні працівники теплокомуненеого заміряйте температуру гарячої води в квартирі в 7.00
ранку та після 18.00, а не на вході. Скільки потрібно злити води, щоб гаряча дойшла до верхніх поверхів??????? Чому відключена дециркуляція води??????? Кому це вигідно????? Кому
ми плотимо за цей безлад?????? Чому ви, після звернень з предстпвнтками БУ-2 не проведете перевірку????????
Цитата
# RE: Гаряче водопостачанняЗагальний відділ 12.09.2018, 16:20
Шановна Валентино! Ваше звернення взято на контроль. Працівники підприємства вживають всі необхідні заходи для покращення гарячого водопостачання у Вашому житловому будинку. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Заміна рушникосушилкиОлексій 06.09.2018, 12:00
Чи існує можливість заміни рушникосушилки працівниками теплокомуненерго, як платна послуга. Якщо так, то що для цього потрібно?
Цитата
# RE: Заміна рушникосушилкиГрупа по роботі із споживачами 07.09.2018, 14:57
Шановний Олексію! Зазначте будь ласка Вашу адресу та номер телефону або подайте заявку на виробничо-диспетчерську службу нашого підприємства за тел.: 70-06-23 (1557) для вирішення питання по заміні рушникосушки.
Цитата
# RE: Звернення споживачівОксана 05.09.2018, 13:54
Цитую Загальний відділ:
Шановна Оксано! Працівниками міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго» виконаний контрольний замір температури гарячої води на вводі будинку №4/1 на вул. Горбанчука. Температура гарячої води відповідає нормі. Внутрішньобудинкова система централізованого гарячого водопостачання Вашого будинку знаходиться на обслуговуванні в БУ-2. Дякую за розуміння.

Сумніваюся, що ви виміряли о 7 годині ранку, коли вода холодна тече з гарячого крану.
Цитата
# RE: Звернення споживачівГрупа по роботі із споживачами 07.09.2018, 14:41
Шановна Оксано! Працівниками міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго» буде виконаний контрольний замір температури гарячої води у Вашій квартирі.
Цитата
# RE: Звернення споживачівГрупа по роботі із споживачами 12.09.2018, 15:54
Шановна Оксано! 08.09.2018 року о 17год.55хв. працівники міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго» намагалися виконати контрольний замір температури гарячої води у Вашій квартирі №34 на вул. Горбанчука, 4/1, але нажаль вхідні двері ніхто не відчинив. Тому замір був виконаний у кв.5 за даною адресою. Температура гарячої води в квартирі становила (+38 С), яка не відповідала діючій нормі (+50 С) при тому, що температура гарячої води на вводі в будинок (+50 С). Нашим підприємством направлений лист Будинкоуправлінню №2, організації, яка здійснює технічне обслуговування внутрішньобудинкової системи гарячого водопостачання даного будинку, щодо вжиття ними заходів по налагодженню роботи даної системи для забезпечення споживачів послугою в повному обсязі та належної якості.
Цитата
# расчётыМария 04.09.2018, 23:13
Добрый день!
Договор № 50801 ул. Довженко 3 кв 10.
Почему не проведен перерасчёт за горячую воду за август месяц. С 8 по 22 августа проводились ремонтные работы, вода не поступала, а в личном кабинете выставляется к оплате полная стоимость за месяц.
С уважением Мария
Цитата
# Завышенные показатели счетчикаСергей 02.09.2018, 12:35
Добрый день
Проживаю в доме по ул Проскуровская 21\31.
В подъездах стоят счетчики на тепло.
Дом 3-х этажный с офисными помещениями (на первом этаже и подвале). Первые два этажа были построены еще до революции, а третий этаж 57-го года постройки.
Во время отопительного сезона обратил внимание на завышенные показатели счетчиков тепла.
Походил по городу, сравнил другие дома.
Оказалось, что для нас насчитывают за тепло примерно на 30% больше, чем в других аналогичных домах.
Есть устойчивое подозрение что мы отапливаем еще какие-то неучтенные площади.
Соседи рассказывали, что некоторое время назад уже жаловались на завышенные показания, приходили с теплокомунэнерго и сказали что не могут понять куда идет обратка отопления.
Что делать? Куда писать, куда жаловаться? Напрямую мэру или коллективное обращение в теплокомунэнерго?
Цитата
# RE: Завышенные показатели счетчикаГрупа по роботі із споживачами 04.09.2018, 10:26
Шановний Сергію! Працівниками МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» повторно буде проведено обстеження системи централізованого опалення у будинку №21/31 на вул. Проскурівській. Про результат обстеження Ви будете повідомлені через сайт нашого підприємства.
Цитата