Навігація  

   
   
   
   
Шаблоны для Joomla 3 здесь

Залиште свої зауваження, поради та побажання тут!

 До уваги споживачів!

 Згідно Закону України ст.8 «Про звернення громадян» письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визначається анонімним і розгляду не підлягає.

 Просимо, у разі звернення до МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» зазначати вищезазначені відомості, в іншому випадку такі заяви розглядатися не будуть.

 

  Контактні телефони колл-центру: 619-300; (067)311-45-67

Архів звернень

Захисний код
Оновити

Звернення  

# оплатаВолодимир 19.02.2018, 19:59
Раніше завжди за послуги хмельницьктепло-комуенерго списувалась заборгованість в приват 24 автоматично по заборгованості. За січень місяць 2018р. я не міняв порядка оплати,але з мене кошти не списуються. Якщо помінялись реквізити прошу вас повідомте мене у вашій відповіді
Цитата
# Повірка лічильника - ПОДЯКА!!!!Дмитро 18.02.2018, 20:41
Доброго дня!
Велика вдячність за оперативність, майстерність (15хв.),компетентність - і особливо Вашому співробітнику (Савчу....--не розрізняю далі, ном. дог. №98916) за повірку лічильника.
Володимире Михайловичу, прошу надати йому позачергову мат. допогу чи премію. Побільше б так державних установ.

Зздалегідь вдячний.
З повагою Дмитро.
Цитата
# RE: Повірка лічильника - ПОДЯКА!!!!Загальний відділ 19.02.2018, 08:04
Шановний Дмитро! Дякуємо. Обов'язково врахуємо Ваші побажання.
Цитата
# РемонтВиталий 18.02.2018, 19:26
На вулиці Гальчевського 27/2 в підвалі на вході в будинок стоїть ручний регулятор тепла, який виє з підвала на весь підїзд. Прошу усунути несправність яка несе шум.
Цитата
# RE: РемонтЗагальний відділ 20.02.2018, 07:29
Шановний Віталію! Працівники підприємства провели обстеження системи теплопостачання Вашого будинку. Виявлено, що запірна арматура перед засобом обліку теплової енергії прикрита. Працівники підприємства проведуть роз`яснювальну бесіду зі старшим будинку №27/2 на вул. Гальчевського, щодо заборони самовільного регулювання запірною арматурою, так як дане регулювання призводить до нерівномірного розподілу теплоносія, аварійних ситуацій та скарг мешканців будинку на незадовільні послуги з теплопостачання. Дякую.
Цитата
# Опять слабое отоплениеАлексей 16.02.2018, 01:27
Здравствуйте.
Ул. Пушкина, дом 7, 3-й подъезд. Очередной раз обращаюсь к вам по причине неравномерного и слабого центрального отопления в квартире (45) (на кухне и в большой комнате еле теплые батареи). Направьте пожалуйста ваших специалистов для проверки системы ввода горячей воды центрального отопления в доме и ее распределения по стоякам. Возможно умельцы опять скрутили подачу воды в дом. Батареи стали еле теплые 3 дня назад. Надеюсь на вашу оперативность. Заранее благодарен
Цитата
# RE: Опять слабое отоплениеЗагальний відділ 16.02.2018, 15:33
Шановний Олексію! Працівники підприємства провели обстеження системи теплопостачання Вашого будинку. Так як у квартирі №45 ніхто не відчинив двері, контрольний замір температури повітря виконаний в квартирі №49 на вул. Пушкіна, 7, про що був складений відповідний акт. Температура складає +20С, яка відповідає діючим нормам.
Якщо Ви бажаєте виконати контрольний замір температури повітря у Вашому помешкані, вкажіть будь ласка номер телефону. Дякую.
Цитата
# ОпаленняВолодимир 11.02.2018, 10:18
Питання: За що ви виставляєте рахунки з такими великими сумами, якщо в квартирах (буд.38 по вул.Подільській) ледве теплі радіатори.
Цитата
# RE: ОпаленняЗагальний відділ 13.02.2018, 07:45
Шановний Володимире! На вводі у Ваш житловий будинок становлений тепловий лічильник, який обліковує фактично спожите тепло. Для детального обстеження системи теплопостачання Вашої квартири та складання відповідного акта, вкажіть будь ласка номер квартири або контактний телефон. Дякую.
Цитата
# ПодякаМаксим 09.02.2018, 17:18
Дякую працівникам які ведуть даний розділ, любо-мило спостерігати, що звернення споживачів розглядаються і на них реагують.

Всім іншим структурам варто брати приклад
Цитата
# RE: ПодякаЗагальний відділ 13.02.2018, 07:46
Шановний Максиме! Дякуємо.
Цитата
# Повірка лічильника гарячої водиДмитро 08.02.2018, 11:15
Доброго дня! рахунок № 98916 щодо робіт з повірки лічильника гарячої води сплачено - отримувач "ХмельницькТеплоКомунЕнерго". Прошу Вас уточнити дату і час на очікування Ваших спеціалістів. І питання з показниками - стара книжка викидається чи в ній вносяться зміни щодо показників?
З повагою Дмитро.
Озерна 10\1 блок В кв.39.
096-785-03-22
Цитата
# RE: Повірка лічильника гарячої водиЗагальний відділ 09.02.2018, 10:05
Шановний Дмитро! Вам обов'язково за телефонують, за вказаним номером телефону. Дякую за звернення.
Цитата
# Погане водопостачання!Стецко 07.02.2018, 09:28
Шановний Володимире Михайловичу!
Звертається до Вас вкотре, а саме 7 раз офіційно Стецко Володимир Миронович, житель м.Хмельницького, вул. Ранкова 3 кв. 25 з приводу поганої подачі гарячої води. Минулого тижня подав чергове звернення з приводу подачі гарячої води. На звернення відреагували оперативно, але суті мого питання так і не вирішено. В даній квартирі я проживаю більше 5 років за цей час нормальної подачі води не було. За словами працівників теплокомуненерго я чув різне: про порушення норм жителями знизу тощо..., але незважаючи на це мір ніяких не прийнято води як не було так і нема. Сьогодні мною особисто вкотре було проведено замір температури води - за 10 хв. з 07год до 07.10 вода ледь набігла 35 градусів, що є не припустимим і про що складено акт, де на даний момент спожито 508 куб. гарячої води!!! Співробітником проведено такі ж самі дії на протязі 3 хв результат аналогічний!!!Я законослухняний громадянин!!!Учасник бойових дій!!!Рахунки сплачую справно (мінімум за 100 кубів я платив як за гарячу воду, а мав би платити як за холодну) !!!Питання чому я переплачую і за що!!!!!!!!!!Повторюю прошу вжити відповідні міри, а саме:
- вимкнути лічильник і я буду платити за належня мені кубометри в загальному, так як вода стікає по півгодини і щоб там набігло хоча б набігло 40 градусів;
- за всі мною переплачені кубометри прошу зробити відповідні перерахунки про що свідчать мої звернення, як усні та і письмові (на Ваше ім"я особисто так і Вашим працівникам на мобільний)!
- 07.02.2018 року лічильник розпломбовую станом на 07.02.2018 покази 508 кубів складено акт (лічильник також буде зданим на повірку).
Я все таки прошу Вас увійти у мою ситуацію і зробити моє водопостачання згідно належних законних норм, тимпаче за що я заплатив!!!!
З повагою Стецко Володимир Миронович!!!
07.02.2018року.
Цитата
# RE: Погане водопостачання!Загальний відділ 08.02.2018, 17:45
Шановний Володимире Мироновичу! Ваше звернення взято на контроль. Працівники підприємства провели обстеження системи гарячого водопостачання Вашої квартири та виконали контрольний замір температури гарячої води, про що був складений відповідний акт. Температура не відповідає діючій нормі. Підприємство вживає всі необхідні заходи для відновлення якісного гарячого водопостачання у Вашу квартиру. За недодані послуги Вам буде зроблений перерахунок. Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# RE: Звернення споживачівЛюдмила 07.02.2018, 08:04
Здравствуйте!!!))))Скажіть будь ласка,чому немає перерахунку по вул.Прибузькій б.2,кв68
Зовсім не гріють батереї,про це ми пишемо з 1 грудня,ви не вживаєте ніяких заходів,тільки виставляєте астрономічні рахунки за холод в квартирі.Чекаю відповіді....
Цитата
# RE: Звернення споживачівЗагальний відділ 08.02.2018, 18:04
Шановна Людмило! Повторно повідомляємо, що Вам за недодані послуги зроблений перерахунок. В грудені 2017 року 167,53 грн. В січні 2018 року 230,07 грн.
Вибачте за спричинені Вам незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# не могу войти в лич.кабинет.Надежда 05.02.2018, 10:05
прошу аннулировать ЛК ПО СЧЁТУ 97579 т.к. не получается войти-постоянно несовпадение пароля.и невозможно к вам дозвониться для решения вопросов по оплате!
Цитата
# RE: не могу войти в лич.кабинет.Administrator 05.02.2018, 10:32
Шановна Надія! Ви не зареєстровані в особистому кабінеті.

Виберіть "Створити обліковий запис", уважно читайте всі повідомлення при реєстрації.
В полі "Логін" не ставте символи (лише латинські букви та цифри), суму останньої оплати пишіть в форматі грн.коп

Питання стосовно роботи в особистому кабінеті надсилайте на e-mail:
Цитата
# особистий кабинетантонина 04.02.2018, 21:22
не могу войти в особистый кабинет,так как неправильно указала электронный адрес.Анулируйте регитрацию,пожалуйста. Особовий рахунок 85374,последняя проплата ***.
Цитата
# RE: особистий кабинетAdministrator 05.02.2018, 07:57
Шановна Антоніна! Ваша реєстрація в особистому кабінеті видалена, Ви зможете зареєструватися повторно.
Цитата
# RE: Звернення споживачівСвітлана 04.02.2018, 18:04
Не можу зареєструвати в особистому кабінеті. Мій о/р 12317.Остання сума проплати *** грн.
Цитата
# RE: Звернення споживачівAdministrator 05.02.2018, 07:52
Шановна Світлана! Уважно читайте всі повідомлення при реєстрації.
В полі "Логін" не ставте символи (лише латинські букви та цифри).

Питання стосовно роботи в особистому кабінеті надсилайте на e-mail:
Цитата
# Гаряче водопостачанняВалентина 04.02.2018, 17:42
вул.Довженко 3, кв. 76 проблема з гарячим водопостачанням. Щоб отримати гарячу воду потрібно спускати її годинами, і це не тільки в нашій квартирі а й по всьому стояку. Нормально помитися не можливо і на вихідні хоч по Вашому графіку вода має бути цілий день. Прийміть міри, абож ми будем платити як за холодну воду.
Цитата
# RE: Гаряче водопостачанняЗагальний відділ 08.02.2018, 17:57
Шановна Валентино! Ваше звернення взято на контроль. Працівниками підприємства проведено обстеження системи гарячого водопостачання Вашого будинку. На вводі температура гарячої води +50,8С, відповідає діючій нормі. Також було виконано контрольний замір температури гарячої води у Вашій квартирі +37С, про що був складений відповідний акт. Температура не відповідає діючій нормі. По факту обстеження буде направлений лист БУ-2, організації, яка обслуговує внутрішньобудинкову систему опалення та гарячого водопостачання будинку на вул. Довженко, 3, щодо відновлення якісного гарячого водопостачання. За недодані послуги Вам буде зроблений перерахунок. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Подача гарячої водиВолодимир 03.02.2018, 22:17
Подача гарячої води на Ранковій 3 квартира 25 ледь добігає 35 градусів. Звертаюсь як мінімум 2 рази на рік і безтолку.Заберіть лічильники!!!!!!!!!!!!!!Рахуйте як холодну!!!!!!!!!!!!!!!
0971203768
Стецко Володимир Миронович!
03.02.2018
Цитата
# RE: Подача гарячої водиЗагальний відділ 08.02.2018, 17:41
Шановний Володимире! Ваше звернення взято на контроль. Працівники підприємства провели обстеження системи гарячого водопостачання Вашої квартири та виконали контрольний замір температури гарячої води, про що був складений відповідний акт. Температура не відповідає діючій нормі. Підприємство вживає всі необхідні заходи для відновлення якісного гарячого водопостачання у Вашу квартиру. За недодані послуги Вам буде зроблений перерахунок. Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Холодные батареиВойцешина Татьяна 03.02.2018, 11:25
Каменецкая 52/1 по левому стоянку с 2.02.18 холодные батареи. Когда будет отопоение и как пересчитают стоимость услуги за отсутствие тепла?
Цитата
# RE: Холодные батареиЗагальний відділ 06.02.2018, 11:58
Шановна Тетяно! Працівники підприємства провели обстеження системи теплопостачання Вашого будинку. Виявлено, що запірна арматура перед засобом обліку теплової енергії прикрита. Працівники підприємства проведуть роз`яснювальну бесіду зі старшим будинку №52/1 на вул. Кам'янецькій, щодо заборони самовільного регулювання запірною арматурою, так як дане регулювання призводить до нерівномірного розподілу теплоносія, аварійних ситуацій та скарг мешканців будинку на незадовільні послуги з теплопостачання.
Для детального обстеження та складання акта заміру температури повітря у Вашій квартирі необхідно вказати номер квартири та контактний телефон. Дякую за розуміння.
Цитата
# РозрахункиРаиса Афанасьевна 03.02.2018, 01:16
Особовий рахунок 76570
Мій платіж за серпень і вересень 2017р. помилково зарахували на отоплення. На той момент боргів за опалення в мене не було. Прошу внести відповідні корективи,врахувавши цей платіж як переплата по опаленню. З повагою.
Цитата
# RE: РозрахункиЗагальний відділ 06.02.2018, 09:05
Шановна Раїсо Афанасіївна!
Будь-ласка зазначте ,які конкретно суми перенести на опалення.
Цитата
# RE: РозрахункиЗагальний відділ 06.02.2018, 10:51
Шановна Раїсо Афанасіївно!

Станом на 01.02.2018 року за Вашим рахунком утворилась переплата за ГВП в сумі 488,65 грн ( на показник лічильника 2куб.м.) та заборгованість за опалення в сумі 665,39 грн.( з урахуванням субсидії за січень2018 р.).
У 08.2017р за опалення надійшло - 4,21 грн
У 09.2017 р. за опалення надійшло -0,02 грн
У 11. 2017 р. за опалення надійшло дві суми – 94,59 грн та 218,90 грн.
Вкажіть конкретно які платежі Ві хотіли перенести на гаряче водопостачання та зазначтефактичні покази лічильника обліку гарячої води
Цитата
# RE: Звернення споживачівРаиса Афанасьевна 02.02.2018, 21:30
[quote name="Раиса Афанасьевна"]Вайвера, 4, кв.46
Майже тиждень замість гарячої в мою квартиру поступає абсолютно холодна вода. Сьогодні спускала з гарячого крана воду і лише через 25хв.(заміряла час) почала поступати ледь тепла вода. Напередодні три дні підряд з 9.00год до 18.00 год. перекривали гарячу воду невідомо хто і для чого, без будь-якої обяви чи попередження. Допускаю, що таке відключення було несанкціоноване, через яке зараз "тепла"вода поступає неналежним чином. Відключити вміли, а підключити очевидно ні.Прошу невідкладно вжити потрібні заходи для забезпечення належної подачі гарячої води. З повагою.тел. 067 999 25 52
Цитата
# RE: Звернення споживачівЗагальний відділ 08.02.2018, 17:27
Шановна Раїсо Афанасіївно! Ваше звернення взято на контроль. Працівниками підприємства проведено обстеження системи гарячого водопостачання Вашого будинку та виявлено недоліки в її роботі. По факту обстеження буде направлений лист ЖЕД №1, організації, яка обслуговує внутрішньобудинкову систему опалення та гарячого водопостачання будинку на вул. Вайсера, 4, щодо відновлення якісного гарячого водопостачання. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Гаряча водаРаиса Афанасьевна 02.02.2018, 21:22
Вайвера, 4, кв.46
Майже тиждень замість гарячої в мою квартиру поступає абсолютно холодна вода. Сьогодні спускала з гарячого крана воду і лише через 25хв.(заміряла час) почала поступати ледь тепла вода. Напередодні три дні підряд з 9.00год до 18.00 год. перекривали гарячу воду невідомо хто і для чого, без будь-якої обяви чи попередження. Допускаю, що таке відключення було несанкціоноване, через яке зараз "тепла"вода поступає неналежним чином. Відключити вміли, а підключити очевидно ні.Прошу невідкладно вжити потрібні заходи для забезпечення належної подачі гарячої води. З повагою.
Цитата
# RE: Гаряча водаЗагальний відділ 08.02.2018, 17:26
Шановна Раїсо Афанасіївно! Ваше звернення взято на контроль. Працівниками підприємства проведено обстеження системи гарячого водопостачання Вашого будинку та виявлено недоліки в її роботі. По факту обстеження буде направлений лист ЖЕД №1, організації, яка обслуговує внутрішньобудинкову систему опалення та гарячого водопостачання будинку на вул. Вайсера, 4, щодо відновлення якісного гарячого водопостачання. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Личный кабинетВiкторiя 02.02.2018, 15:48
Не могу зарегистрироваться в личном кабинете.постоянно отвечают, что неправильно введен логин или пароль. Несколько раз на почту отправляли пароль, но ни один из них не подходит, один и тот же ответ.
Цитата
# RE: Личный кабинетAdministrator 04.02.2018, 13:03
Шановна Вікторія! Напишіть лист на в якому зазначте свій особовий рахунок та суму останньої проплати.
Цитата
# RE: Звернення споживачівЛюдмила 01.02.2018, 20:48
Здравствуйте!!!)))Скажіть будь ласка,чому не зроблений перерахунок по вул.Прибузькій б.2,кв.68.
Приходили ваші співробітники і заміряли температуру в кімнатах,яка скадає +16С,в деяких кімнатах +14С норми і близько немає на протязі грудня і січня місяця за що нарахованно,скажіть будь ласка чому не зроблений перерахунок.Нараховано 1861 грн за холод в квартирі???
Цитата
# RE: Звернення споживачівЗагальний відділ 05.02.2018, 11:49
Шановна Людмило! Працівники підприємства докладають всіх зусиль для відновнення належного теплопостачання у Вашу квартиру.
За недодані послуги Вам зроблений перерахунок. В грудені 2017 року 167,53 грн. В січні 2018 року 230,07 грн.
Вибачте за спричинені Вам незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# борг за гарячу водуКуровський О Д 01.02.2018, 19:15
Поясніть будь ласка звідки взявся борг 724 гр
Цитата
# RE: борг за гарячу водуЗагальний відділ 02.02.2018, 14:47
Вкажіть будь-ласка свої реквізити.
Цитата
# Горяче водопостачанняАндрій 01.02.2018, 18:37
Звертався бо була проблема з тиском і низькою температурою гарячоі води, після звернення, зателефонував майстер і гаряча вода стала дійсно, гарячою і з нормальним тиском!!! Дуже всім дякую хто вирішив це питання! Зарічанська 4 кв 92.
Цитата
# RE: Горяче водопостачанняЗагальний відділ 05.02.2018, 11:41
Шановний Андрію! Дякую за звернення.
Цитата
# Оплата, субсидія.Вадим Сеферовський 01.02.2018, 14:31
Добрий день. Особовий рахунок 91233. Перегляньте, будь-ласка, внесення субсидії, оскільки мені надали на теплопостачання, приблизно, 650гр., а на гаряче водопостачання, приблизно, 100гр. Зайшовши в особистий кабінет, я помітив переплату за гаряче водопостачання 900гр. За останні місяці за цю послугу я не сплачував, оскільки майже не користувався нею, то мало б бути переплати коло 300 гр. Тобто, випадково, субсидія за 1 місяць на теплопостачання попала на рахунок за гаряче водопостачання. Прошу Вас скорегувати дані. Дякую. З повагою, Вадим.
Цитата
# RE: Оплата, субсидія.Загальний відділ 02.02.2018, 14:48
Шановний Вадим!

На Ваше звернення повідомляємо, що здійснено корегування отриманої субсидії за послуги теплопостачання за січень 2018 року, та станом на 01.02.2018 року по Вашому с особовому рахунку № 91233 за послуги опалення з урахуванням субсидії заборгованість складає 1020,75 грн. та гаряче водопостачання переплата в сумі 220,25 грн ( показник лічильника 351 м.куб.)
Цитата
# ОплатаНатали 01.02.2018, 13:27
Соседи,старенькие бабушки,компьютеров не имеют, просят подать их показатели,а как? Через свой кабинет я не могу,а такой графы нету. При всех попытках,мне рекомендовали создать кабинет .Позаимствуйте у горводоканала.С уважением.
Цитата
# RE: ОплатаAdministrator 01.02.2018, 13:48
Шановна Наталя! Реєстрація в особовому кабінеті запобігає передачі неправдивої інформації по лічильниках та перегляду персональних даних споживачів сторонніми особами.
Покази лічильників можна передавати також по телефону.
Цитата
# Не можу оплатитиДмитро 31.01.2018, 22:37
Не можу внести покази лічильників а як результат оплатити.
Навіщо створювати кабінет платника, якщо він не працює?
046382 Олімпійська 7/1 кВ 1
Цитата
# RE: Не можу оплатитиAdministrator 01.02.2018, 08:02
Шановний Дмитро! Будинок за адресою Олімпійська 7/1 МКП "Хмельницьктеплокомуненерго" не обслуговує.
Цитата
# RE: Звернення споживачівСвітлана 31.01.2018, 21:37
Не можу увійти в особисті кабінети. Особові рахунки 30718 та 12317. Останні проплати відповідно *** грн. та *** грн. Видаліть, будь-ласка. попередню реєстрацію для здійснення повторної.
Цитата
# RE: Звернення споживачівAdministrator 01.02.2018, 07:59
Шановна Світлана! Реєстрація по О/Р 30718 відсутня, по О/Р 12317 - видалено.
Цитата
# Горяче водопостачанняАндрій 31.01.2018, 20:58
Шановне Хмельницьктеплокомунєнерго, цікавить таке питання, чому вже три дня суттєво знизилася температура, та тиск горячоі води по вул. Зарічанська 4 кв 92?
Цитата
# RE: Горяче водопостачанняЗагальний відділ 05.02.2018, 11:40
Шановний Андрію! Працівники підприємства виконали контрольний замір температури гарячого водопостачання в квартирі №92 на вул. Зарічанській, 4, про що був складений відповідний акт. Температура гарячого водопостачання відповідає діючій нормі.
Цитата
# личный кабинетфеликс 31.01.2018, 18:04
НЕ ПРОХОДИТ РЕГИСТРАЦИЯ. МОЙ Р.С 6164
ПОСЛЕДНЯЯ ОПЛАТА О2.01.2018Г.ПРОШУ ЗАРЕГИСТРИРОВАТЬ.
Цитата
# RE: личный кабинетAdministrator 01.02.2018, 08:07
Шановний Фелікс! Уважно читайте всі повідомлення при реєстрації.
В полі "Логін" не ставте символи (лише латинські букви та цифри), суму останньої оплати пишіть в форматі грн.коп
Питання стосовно роботи в особистому кабінеті надсилайте на e-mail:
Цитата
# личный кабинетЕвгений 31.01.2018, 00:04
Не проходит регистрация.Мой о/р 63141,последняя оплата была 16.01.18г.-*** грн.и 29.01.18г.-***грн. Прошу зарегистрировать !
Цитата
# RE: личный кабинетAdministrator 31.01.2018, 08:03
Шановний Євгеній! Ви вже зареєстровані 02.11.2017року в 18:55год. Останній вхід в особистий кабінет 02.11.2017року в 19:00год.
Питання стосовно роботи в особистому кабінеті надсилайте на e-mail:
Цитата
# RE: Звернення споживачівІнна 30.01.2018, 22:13
Доброго вечора! Коли вже будуть в нас гріти батереї? В квартирі холодно, батереї холодні.За цей місяць дитина постійно хворіє.Завадського 64/2, кв.146, 5 підїзд.
Цитата
# RE: Звернення споживачівЗагальний відділ 31.01.2018, 17:23
Шановна Інно! Працівники підприємства вживають всі необхідні заходи для надання якісного теплопостачання у Вашу квартиру. Контрольний замір температури повітря в квартирі №146 на вул. Завадського, 64/2 виконати не вдалося, так як нашим співробітникам ніхто не відчинив двері. Якщо Ви бажаєте виконати дані заміри з подальшим складанням відповідного акта, просимо Вас залишити контактний телефон. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# гаряча водаоля 30.01.2018, 21:08
Гаряча вода
Цитата
# Регистрация в ЛККонстантин 30.01.2018, 20:44
Здравствуйте, очень печальная у Вас система регистрации, господа. У пользователей с субсидиями нет возможности зарегистрироваться в личном кабинете, так как неизвестна точная сумма последней оплаты. Ни одна из сумм из квитанции не подходит для регистрации. Как я должен узнать это "магическое" число которое Вы берете с потолка?
Цитата
# RE: Регистрация в ЛКAdministrator 31.01.2018, 08:15
Шановний Костянтин! Введення суми останньої оплати при реєстрації запобігає реєстрації сторонніх осіб що могло б привести до передачі неправдивої інформації по лічильниках та перегляду персональних даних споживачів.

Дізнатися суму Вашої останньої оплати Ви можете в сервісному центрі підприємства.
Цитата
# RE: Звернення споживачівДенис 30.01.2018, 16:04
Цитую Загальний відділ:
Шановний Денисе! На вводі системи гарячого водопостачання температура відповідає діючим нормам. Для детального обстеження Вашої квартири та складання відповідного акта. Вам необхідно, в наступному повідомлені, вказати контактний телефон. Дякую.

0674213593
Цитата
# RE: Звернення споживачівЗагальний відділ 05.02.2018, 11:35
Шановний Денисе! Працівники підприємства виконали контрольний замір температури гарячого водопостачання в квартирі №44 на вул. Перемоги, 4, про що був складений відповідний акт. Температура гарячого водопостачання становить +50С, яка відповідає діючій нормі.
Цитата
# Холодні батареїНаталя 30.01.2018, 13:14
Доброго дня! В квартирі холодно, з суботи 27.01 в квартирі батареї не гріють, в квартирі сиро, по кутках пліснява. Донька хворіє постійно, спимо під двома ковдрами. Квартира не кутова, утеплена. Ще жодного року такого не було. За що платимо невідомо! Завадського 64/2 5 під'їзд кв.162
Цитата
# RE: Холодні батареїЗагальний відділ 31.01.2018, 17:26
Шановна Наталя! Працівники підприємства вживають всі необхідні заходи для надання якісного теплопостачання у Вашу квартиру. Контрольний замір температури повітря в квартирі №162 на вул. Завадського, 64/2 виконати не вдалося, так як нашим співробітникам ніхто не відчинив двері. Якщо Ви бажаєте виконати дані заміри з подальшим складанням відповідного акта, просимо Вас залишити контактний телефон. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# реєстрація в особистому кабінетіНаталія 30.01.2018, 11:13
Доброго дня! Я не можу увійти в особистий кабінет та змінити адресу. Пише, що не вірний логін або пароль
Цитата
# RE: реєстрація в особистому кабінетіAdministrator 30.01.2018, 11:41
Шановна Наталія! Напишіть лист на в якому зазначте свій особовий рахунок та суму останньої проплати. Ваша реєстрація в особистому кабінеті буде видалена і Ви зможете зареєструватися повторно.
Цитата
# реєстрація в особистому кабінетіНаталія 30.01.2018, 10:26
Доброго дня!Я зареєструвалась в особистому кабінеті, але не вірно вказала електрону адресу. Як мені виправити електрону аресу?
Цитата
# RE: реєстрація в особистому кабінетіAdministrator 30.01.2018, 10:31
Шановна Наталія! Без активації електронної адреси кабінет працює в обмеженому режимі, при цьому, вкладка "Профіль" уже доступна і дозволяє змінювати особисті дані.
Цитата
# Гаряе водопостачанняДенис 30.01.2018, 06:13
Перемоги, 4. Весь вчорашній день та сьогодні зранку відсятня гаряча вода
Цитата
# RE: Гаряе водопостачанняЗагальний відділ 30.01.2018, 14:50
Шановний Денисе! На вводі системи гарячого водопостачання температура відповідає діючим нормам. Для детального обстеження Вашої квартири та складання відповідного акта. Вам необхідно, в наступному повідомлені, вказати контактний телефон. Дякую.
Цитата
# Лчный кабинетЕвгений 29.01.2018, 22:49
Напомните логин для входа в личный кабинет
Цитата
# RE: Лчный кабинетAdministrator 30.01.2018, 09:01
Шановний Євгене! Напишіть лист на в якому зазначте свій особовий рахунок та суму останньої проплати
Цитата
# ПовіркаДенис 29.01.2018, 15:27
Доброго дня! Прийшов час робити повірку лічильника. Подзвонив на гарячу лінію, дали реквізити для оплати послуги. Послугу оплатив. Що маю робити далі?
Цитата
# RE: ПовіркаЗагальний відділ 30.01.2018, 11:24
Шановний Денисе! Для узгодження дати проведення робіт по повірці лічильника, залиште будь ласка контактний номер телефону або зателефонуйте за номером 0673130588. Дякую за звернення.
Цитата
# Холодные батареиМаксим 27.01.2018, 23:53
По Пилотской холодные батареи что это такое? Такие деньги берете,а обслуживание..........
Цитата
# RE: Холодные батареиЗагальний відділ 29.01.2018, 13:02
Шановний Максиме! Працівники підприємства вжили всі необхідні заходи по відновленню теплопостачання у Вашому будинку. Вибачте за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Отсутствие гарячей водыСветлана 27.01.2018, 21:39
Спасибо за решение проблемы с горячей водой по проспекту Мира,60!
Цитата
# RE: Отсутствие гарячей водыЗагальний відділ 29.01.2018, 13:02
Шановна Світлано! Дякуємо за звернення.
Цитата
# Опалення та гаряча водаЛюдмила 27.01.2018, 20:24
Прошу відреагувати на відсутність гарячої води та холодні батареї за адресою вул. Повстанська 36.
Цитата
# RE: Опалення та гаряча водаЗагальний відділ 29.01.2018, 13:01
Шановна Людмило! Працівники підприємства вжили всі необхідні заходи по відновленню теплопостачання та гарячого водопостачання у Вашому будинку. Вибачте за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Відсутня гаряча водаНаталя 27.01.2018, 19:19
Доброго дня! Прошу відреагувати на відсутність гарячої води і холодні батареї.вул Чорновола буд.60.
Цитата
# RE: Відсутня гаряча водаЗагальний відділ 29.01.2018, 13:00
Шановна Наталя! Працівники підприємства вжили всі необхідні заходи по відновленню теплопостачання та гарячого водопостачання у Вашому будинку. Вибачте за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Гарчче водопостачанняОлександр 27.01.2018, 18:56
Питання вирішено,дякую!
Цитата
# RE: Гарчче водопостачанняЗагальний відділ 29.01.2018, 12:58
Шановний Олександре! Дякую за звернення.
Цитата
# Отсутствие гарячей водыСветлана 27.01.2018, 15:54
Добрый день! Прошу отреагировать на отсутствие гарячей воды по адресу: проспект Мира,60 – крвптира 6 в течении недели, с 22.01.2018г. Выезды аварийной службы и мастера теплокомунэнерго до сегодняшнего дня не дают никаких положительный результатов. Заявки на диспетчерскую службу уже не имеют смысла, прошу отреагировать на решение проблемы более действенным способом, и наконец-то возобновить поступление гарячей воды жителям квартир.
Цитата
# RE: Отсутствие гарячей водыЗагальний відділ 29.01.2018, 12:56
Шановна Світлана! Працівники підприємства вжили всі необхідні заходи по відновленню гарячого водопостачання у Вашій квартирі. Вибачте за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Розрахунки за послуги.Володимир 27.01.2018, 15:04
Доброго дня. В мене є переплата за горяче водопостачання. Є чи можливість зарахувати її в счот опалення т.к. я показує особистий кабінет грошізароховуються на один рахунок.
Цитата
# Гаряче водопостачанняОлександр 26.01.2018, 19:28
З 22.01.2018 року за адресою Пр.Миру 60 перший підїзд,зокрема кв.26 немає гарячої води!Прохання вжити дієві заходи,тому що тізаходи,які наразі вживаються безрезультативні!!!
Цитата
# RE: Гаряче водопостачанняЗагальний відділ 29.01.2018, 12:45
Шановний Олександре! Працівники підприємства вжили всі необхідні заходи по відновленню гарячого водопостачання у Вашій квартирі. Вибачте за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Холодні радіаториВіта 26.01.2018, 09:04
Доброго дня! Сьогодні вже все впорядку, вчора пізно ввечері було повністю вимкнене опалення, тому що радіатори були зовсім холодні, сьогодні вони вже гарячі, як завжди, думали, можливо, якась поломка, тому і написала Вам, але сьогодні вже все добре.
Цитата
# RE: Холодні радіаториЗагальний відділ 29.01.2018, 12:42
Шановна Віта! Дякую за звернення.
Цитата
# Холодні радіаториВіта 25.01.2018, 23:08
Гастелло 10/3 8 під'їзд, радіатори опалення холодні у всіх кімнатах.
Цитата
# RE: Холодні радіаториЗагальний відділ 26.01.2018, 08:01
Шановна Віта! Для обстеження системи теплопостачання Вашої квартири та складання відповідного акта. Вам необхідно, в наступному повідомлені, вказати свою адресу і контактний телефон. Дякую.
Цитата
# АктСергій Шевчук 25.01.2018, 22:41
Я вже в який раз хочу отримати акт заміру температури
Цитата
# RE: АктГрупа по роботі із споживачами 26.01.2018, 13:02
Шановний Сергію! Ваше звернення взято на контроль.
Цитата
# ТеплоОлександр 25.01.2018, 22:14
Гайова 2,радіатори опалення абсолютно холодні 22:00 25.01.2018
Цитата
# RE: ТеплоЗагальний відділ 26.01.2018, 08:02
Шановний Олександр! Для обстеження системи теплопостачання Вашої квартири та складання відповідного акта. Вам необхідно, в наступному повідомлені, вказати свою адресу і контактний телефон. Дякую.
Цитата
# субсидіяВалерій 25.01.2018, 20:33
рахунок 94758 не бачу субсидій взагалі,,призначені вже давно (з вересня по квітень 2018)
Цитата
# RE: субсидіяЗагальний відділ 26.01.2018, 15:02
Шановний Валерій!
Станом на 25.01.2018 р субсидія на Ваш особовий рахунок з початку опалювального періоду не надходила.
Цитата
# низька температура в кутовому приміщенніІгор 24.01.2018, 10:05
Проживаю за адресою : м.Хмельницький, вул. Степана Бандери,6, кв.20. Протягом останніх двох місяців в кутовій кімнаті утримується температура повітря нижча за 16С. Така тенденція спостерігається по всьму стояку. Звернення до ЖЕКу не допомагають. Прошу вас протягом 3 днів створити комісію для складання акту-претензії з тепла і направити останню для складання відповідного і передбаченого чинним законодавством акту-претензії за адресою мого мешкання, яка вказана вище.Дату і час призначення комісії прошу погоджувати з начальником ЖЕУ №1”(коперативний) та сповістити мене по тел.0988664355.
Цитата
# RE: низька температура в кутовому приміщенніЗагальний відділ 25.01.2018, 16:39
Шановний Ігоре! Працівники підприємства виконали контрольний замір температури повітря у Вашій квартирі, про що був складений відповідний акт. Температура повітря в квартирі становить +18С, +20С, яка відповідає діючій нормі.
Цитата
# Стан рахункуСергій 24.01.2018, 08:28
Доброго ранку ! Вже кінець місяця, а субсидія по рахунку №95515 у січні ще не надходила. Яка може бути причина затримки ?
Цитата
# RE: Стан рахункуЗагальний відділ 24.01.2018, 10:45
Шановний Сергій!

Субсидія за поточний місяць надходить з 25 по 30 число місяця.
Цитата
# Відсутність горячої водиМикола Миколайович 23.01.2018, 08:36
Чому на моє звернення ніхто не реагує!?
Цитата
# RE: Відсутність горячої водиЗагальний відділ 23.01.2018, 10:46
Шановний Микола Миколайович! На вводі в будинок замір температури ГВП відповідає діючій нормі +50С. Для більш детального обстеження помешкання вкажіть будь-ласка номер квартири для здійснення контрольного заміру температури та складання акту на перерахунок.
Цитата
# Тепло в квартиріСергій Шевчук 22.01.2018, 23:40
Цитую Шевчук Сергій:
Цитую Загальний відділ:
Шановний Сергію! Працівники підприємства провели обстеження системи опалення Вашої квартири. Виявили, що прилад опалення під'єднаний з порушенням. Для відновлення його роботи Вам необхідно привести під'єднання даного приладу опалення до попереднього стану.
Внутрішньобудинкову систему опалення Вашого будинку обслуговує ОСББ. Дякуємо за розуміння.

У мене на пристрій приходить вода холодніша ,звідки там теплу взятися?.У мене питання:як мені отримати офіційний акт обстеження, де беде вказана температура води, і відповідь для вирішування питання у судовому порядку

Я так і не зрозумів на рахунок акту,як, де і коли можна отримати?
То шо ви пишете на рахунок не правильного підключення,це маячня...коли на пристрій приходить холодна вода,він не може забеспечити теплом кімнату
Цитата
# RE: Тепло в квартиріГрупа по роботі із споживачами 25.01.2018, 11:02
Шановний Сергію! Працівниками МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» за участю представника ОСББ, балансоутримувача будинку №6/2 на вул. Кармелюка, проведено обстеження системи централізованого опалення у Вашій квартирі №132, про що складений відповідний акт. При обстеженні виявлено самовільне переобладнання системи централізованого опалення, яке порушило циркуляцію теплоносія по стояку та відповідно призвело до незадовільного прогрівання приладу опалення в квартирі. Таким чином, для отримання послуги з централізованого теплопостачання в повному обсязі та відповідної якості Вам необхідно привести систему опалення в квартирі до попереднього стану. Копію акта обстеження Ви можете отримати у відділі енергоефективності та енергозбереження підприємства за адресою: вул. Пересипкіна, 5, каб. 34 (тел.: 0676732091), а також копію даного акта буде направлено балансоутримувачу будинку.
Цитата
# Відсутність горячої водиМикола Миколайович 22.01.2018, 10:12
вул. Гробанчука, 7 1й підїзд, ліва сторона більше року відсутня горяча вода. Численні звернення до Вас, БУ №2, 1580, бажаного результату не дають. Нагадаю що, нормативы температуры горячей воды в централизованном горячей водоснабжении установлены в переделах +50оС…+75оС в точке разбора. Если температура воды понижается до +45оС…+49оС, потребители имеют право на снижение оплаты на 10% в течение всего периода температурного отклонения. Если горячая вода имеет температуру +40оС…+44оС – ее оплата понижается на 30% (также на весь период отклонения). Когда температура воды падает ниже +40оС – услуга не оплачивается. Тому ще раз звертаюсь до Вас із проханням відновити нормальне постачання горячої води до нашого підїзду.
Цитата
# RE: Відсутність горячої водиЗагальний відділ 23.01.2018, 10:45
Шановний Микола Миколайович! На вводі в будинок замір температури ГВП відповідає діючій нормі +50С. Для більш детального обстеження помешкання вкажіть будь-ласка номер квартири для здійснення контрольного заміру температури та складання акту на перерахунок.
Цитата
# Стан рахункуВалентина 22.01.2018, 10:11
Будь ласка повідомте мене про стан мого рахунку за опалення на 1 січня 2018 року.
Мій особових рахунок: 28397
Цитата
# RE: Стан рахункуAdministrator 22.01.2018, 10:37
Шановна Валентина! Користуйтесь особистим кабінетом споживача -
teplo.km.ua/kabinet/index.php?click=start
або зверніться в сервісний центр
Цитата
# RE: Звернення споживачівДенис 22.01.2018, 07:27
Цитую Денис:
Чи можливо розбити платіж на 2 частини? Тобто старі власники оплачують до 25 числа, а я, як новий власник, починаючи з 25.
Маєтся на увазі платіж за опалення
Цитата
# RE: Звернення споживачівЗагальний відділ 22.01.2018, 10:56
Шановниий Денисе!
Нарахування плати проводиться по особовому рахунку за надані послуги протягом місяця.
У випадку купівлі квартири, оплата здійснюється відповідно до умов договору купівлі –продажу або за домовленістю між сторонами договору.
Цитата
# БоргДенис 22.01.2018, 07:25
Чи можливо розбити платіж на 2 частини? Тобто старі власники оплачують до 25 числа, а я, як новий власник, починаючи з 25.
Цитата
# Дубак в квартиріАртем 21.01.2018, 20:41
Живу по вул.Гагарина 34, кутова квартира,по всьому стояку елі теплі батареї, у квартирах холодно,в квартирах які в середині дому батареї теплі!!чому я маю платити за холод в квартирі,лягаю спати вдітий!!!
Цитата
# RE: Дубак в квартиріЗагальний відділ 23.01.2018, 10:53
Шановний Артем, працівниками підприємства проведено обстеження системи теплопостачання Вашого будинку. Виявлено, що запірна арматура перед засобом обліку теплової енергії прикрита. Працівники підприємства проведуть роз`яснювальну бесіду зі старшим будинку №34 на вул. Гагаріна, щодо заборони самовільного регулювання запірною арматурою, яка призначена для перекриття (відкриття) подачі теплоносія, так як дане регулювання призводить до нерівномірного розподілу теплоносія, аварійних ситуацій та скарг мешканців будинку на незадовільні послуги з теплопостачання.
Дякую за розуміння.
Цитата
# холод в квартирахТатьяна Марьянич 21.01.2018, 19:39
Я відповідаю за подачу даних з лічильника, ми нічого не крутимо, але в останні дні спостерігається зменшення тиску, стояло на 2,2, вчора і сьогодні поверхи вище 5 жаліються на холод в квартирах, я ходила і дивилась в них 14-15 градусів, в мене на другому поверсі тепло більше 20. Ми пішли подивились і вже 1,7 на вході 54 на виході 34, а було 66 і 42, будь ласка пришліть майстрів розібратись з нашим опаленням, на верхніх поверхах холодно.Наша адреса: Зарічанська 20/1, перший під'їзд
Цитата
# RE: холод в квартирахЗагальний відділ 23.01.2018, 10:54
Шановна Тетьяна! Працівниками підприємства проведено обстеження системи теплопостачання Вашого будинку. Виявлено, що запірна арматура перед засобом обліку теплової енергії прикрита. Працівники підприємства проведуть роз`яснювальну бесіду зі старшим будинку , щодо заборони самовільного регулювання запірною арматурою, яка призначена для перекриття (відкриття) подачі теплоносія, так як дане регулювання призводить до нерівномірного розподілу теплоносія, аварійних ситуацій та скарг мешканців будинку на незадовільні послуги з теплопостачання.
Дякую за розуміння.
Цитата
# Оплата послугвладимир 20.01.2018, 18:22
м. Хмельницький, вул. Майборського 2 Прошу опублікувати методику нарахування оплати за спожиту теплову енергію з урахуванням 50% пільги і норми споживання на 1-го проживаючого.
Цитата
# RE: Оплата послугЗагальний відділ 22.01.2018, 11:12
Шановний Володимир!

Нарахування плати за послуги теплопостачання проводяться за тарифами затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг № 1370 від 07.11.2017 р.
Вартість 1Гкал опалення – 1 222,09 грн.
Розрахунок плати за теплопостачання для споживачів житлових будинків, які обладнані будинковими приладами обліку теплової енергії проводиться щомісячно згідно фактичних показників витрат теплової енергії пропорційно до опалювальної площі всі квартир будинку.
Норми споживання для пільгових категорій населення затверджені постановою КМУ від 06.08.2014 № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» і становить 21 м.кв. опалювальної площі на одну особу та 10,5 м.кв. на сім`ю, причому абонентами, житлові будинки яких обладнані будинковими та/або квартирними приладами обліку, визначено соціальний норматив використання теплової енергії на рівні 0,0431 Гкал. на 1 кв. м. опалюваної площі на місяць в опалювальний період.
Залежно від особливостей регіонів та типу будівель соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами визначаються з урахуванням коригуючого коефіцієнта. Для м. Хмельницького коефіцієнти визначені на рівні 0,431 (для будівель 5 і більше поверхів)
Таким чином окрім норми по опалювальній площі, пільга обмежена нормою по використанню Гкал.
Відповідно розрахунок норми споживання при наданні пільг на 1 кв.м. опалювальної площі на будинок за адресою Майборського,2 :
0,0431*0,431*1222,09 грн. = 22,70 грн. за 1 кв.м.
Для споживачів що користуються пільгою 50% на одну особу норма споживання становить 31,5 м.кв. ( 21 м.кв.+ 10,5 м.кв.) опалювальної площі, норма на дві особи 52,5 м.кв. ( 21 м.кв.+21 м.кв.+10,5 м.кв.) опалювальної площі.
За фактичними даними використаної теплової енергії на житловий будинок за адресою Майорського, 2 вартість опалення за грудень місяць 2017 р. становить 25,1885 грн. за 1 м2
Тому для споживачів розмір пільги за грудень місяць розрахований таким чином :
Пільга на одну особу 31,5 м.кв.*22,70 грн.*50%= 357,53 грн.
Пільга на дві особи 52,5 м.кв.*22,70 грн.*50% = 595,88 грн.
Цитата
# умови оплативладимир 20.01.2018, 17:16
пільга 50%,яка нора споживання тепла на 2 -х споживачів,проживающих в квартирі опалювальною площею 61,6м.кв.( будинок багатоквартирний)
Цитата