Навігація  

   
   
   
   
   

   
Шаблоны для Joomla 3 здесь
Звернення споживачів

Залиште свої зауваження, поради та побажання тут!

 До уваги споживачів!

 Згідно Закону України ст.8 «Про звернення громадян» письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визначається анонімним і розгляду не підлягає.

 Просимо, у разі звернення до МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» зазначати вищезазначені відомості, в іншому випадку такі заяви розглядатися не будуть.

 

  Контактні телефони колл-центру: 619-300; (067)311-45-67

Звернення  
# Замки на лічильниках!!!Олена 10.12.2019, 15:16
Доброго дня, по вул. Проскурівського підпілля, 127 знову холодні радіатори, у квартирі волога і пліснява, рушники навіть не сохнуть на рушникосушилках, не реально попрати, бо в квартирі просто не вистачає температури, щоб білизна просохла. А все тому, що особа з квартири № 8 самовільно , без будь - якого дозволу повісила власні замки на споруді, яка перекриває доступ до теплового лічильника і запірної арматури, перекрила дану арматуру на 90 відсотків, і заявила, що терер так буде весь опалювальний сезон, бо вона не має коштів платити за тепло. Ви мене, звичайно, вибачте, але яка тоді функція у Вашої організації?Яке право має особа, яка навіть не є старшою будинку перекривати доступ до лічильника? А якщо завтра там буде якесь коротке замикання, чи пожежа чи прорве труба, то Ваші працівники прийдуть і скажуть, що не можуть на неї ніяк повпливати?Це неприпустимо: потрібно, щоб замки на лічильниках встановлювала Ваша організація, а не хто завгодно. Пришліть Ваших майстрів нехай демонтують той замок і поставлять свій, а то прийдеться записатись на особистий прийом до пана Скалія чи Симчишина, щоб попросити їх допомогти в демонтажі цих замків. Вибачте за грубі слова, але вже накипіло!Чекаю негайно майстів, щоб відкрили запірну арматуру або - перераховуйте мені кошти, бо за льодяні радіатори платити не маю наміру.
Цитата
# ЗверненняДмитро/50580 10.12.2019, 10:19
Прошу Вас пояснити на якій підставі ви видалили звернення навіть не відповівши на нього?
Цитата
# RE: ЗверненняАдміністратор 10.12.2019, 10:33
Шановний Дмитро!
Відповідь Вам, буде надіслана на e-mail
Цитата
# холодні батареїНаталія 09.12.2019, 18:48
Проскурівське підпілля 127, знов холодні батареї. Вашими працівниками 15.11.19 було вже проведення інспектування де було виявлено, що запірна арматура закрита тому батареї холодні, вони все відкрили і тепло було правда недовго. Мешканка квартири 8 скрутила знов на мінімум і замінила замок на новий. Тепер ключ лише в неї, доступу вона не дає. Звернення до неї ніяких результатів не дали так як вона сказала, що ні мені ні теплосєті тепер доступу не буде раз так.
Прийдіть відкрийте арматуру, замініть замок на свій і хай будуть ключі у вас. Чому вона має крутити раз це заборонено. Я плачу в повному обсязі заборгованості не маю і не мала, хочу лише шоб тепло було і ніхто туди не лазив.
Цитата
# Відсутність тепла в ванній кімнатіТетяна/33232 08.12.2019, 11:43
Мешканці під'їзду 4 по Зарічанській 4 від початку опалювального сезону не мають тепла в ванних кімнатах (бокові квартири). В ванних кімнатах сирість. Під час купання по стінах тече вода - конденсат. Повітря з системи випускається на коридорі. Заявка була попередньо, приходили Ваші працівники, але нічого не зробили. Вода холодна в рушикосушильнику. У мене вже цвіте стеля грибком. Сьогодня помию її "білизною", а далі?
Цитата
# холодна батереяБадах Олена ос.рах. 52649 07.12.2019, 20:25
після приходу вашого майстра, тепло в дитячій кімнаті протрималася рівно 2 дня,... починаючи з 06 грудня і по сьогодні батерея знову холодна, плюс 16 градусів - і що знову будемо робити? Адреса; вул. Майборського 13, кв. 6
Цитата
# Звернення по гар.водіНаталья/38562 07.12.2019, 13:01
Звертаюсь до вас з приводу відсутності з п'ятниці гарячої води за адресою П. Мирного б.27 кв.218.
Цитата
# Звернення щодо вдосконалення особистого кабінету споживачаДмитро 06.12.2019, 11:05
Прошу розглянути пропозицію щодо вдосконалення особистого кабінету.
В ньому на мою думку необхідно додати більше інформації для споживачів, як наприклад: коли, скільки надійшло коштів за послуги; коли укладено договір з підприємством, його зміст і т.п.
В кабінеті відсутня інформація по нарахуванню та сплаті за внески на обслуговування вузла комерційного обліку теплопостачання, який розташований у будинку.
Також на самому сайті у відкритому доступі прошу додати розділ з вибором для перегляду реєстру нарахувань поквартирно та в цілому по будинку/під'їзду за опалення (з уточненням, нараховано: по квартирному лічильнику тепла або без нього).
Цитата
# RE: Звернення щодо вдосконалення особистого кабінету споживачаАдміністратор 10.12.2019, 09:44
Шановний Дмитро!
Відображення внесків на обслуговування вузла комерційного обліку у роботі, інше - немає технічної можливості.
Цитата
# RE: Звернення споживачівОлена 72617 06.12.2019, 08:15
Я проживаю в.Чорновола38кв.8 після того, як мій сусід знизу побудував прибудову, батарея напівхолодна і це продовжується багато років.Я оплачую в повному обсязі.Куди я можу звернутися щоб заміряли температуру батареї і я не платила за те, чого не оримую?
Цитата
# RE: Звернення споживачівГрупа по роботі із споживачами 06.12.2019, 15:35
Шановна Олено! 06.12.2019 року працівником міського комунального підприємства "Хмельницьктеплокомуненерго" виконаний контрольний замір температури повітря у Вашій кв. 8 на вул. Чорновола, буд. 38. Температура повітря в квартирі відповідала діючій нормі (+18С), в кутовій (+20С), про що складений відповідний акт.
Цитата
# Як створити особистий кабінетАліна / О/р: 74498 05.12.2019, 20:23
Доброго дня. Як створити особистий кабінет, якщо ти новий власник квартири, а при реєстрації потрібно вказати суму остан.оплати, яку тобі не відомо, тому що оплачували ще попередні власники квартири???
Цитата
# RE: Як створити особистий кабінетАдміністратор 06.12.2019, 08:20
Шановна Аліна!
Суму останньої оплати Ви можете дізнатися в сервісному центрі тел. 619-300, (067)311-45-67
Цитата
# ОпаленняНаталія 35176 05.12.2019, 18:47
Ось я та людина яка зверталася за холодні батареї по стряку великої кімнати.Сьогодні прийшли,ходили по квартирах,перевіряли і тд.Міряли температуру в кімнаті де не гріє взагалі і 19,9 .Окей,але сьогодні на дворі була тепла погода,плюс в нас сонячна сторона.На балконі сонце нагріло до 16,то скільки може бути в кімнаті,авжеж не менше.А зараз майже сьома вечора,то прийдіть виміряйти!!!!!!!Нас не обходить температура в день,а в ночі!!!!
Єдине що тішить що сказали будуть вирішувати цю проблему,тому чекаємо.
І напишіть скільки я маю заплатити за листопад.
Цитата
# RE: ОпаленняГрупа по роботі із споживачами 09.12.2019, 08:49
Шановна Наталія! Працівниками нашого підприємства вживаються необхідні заходи по забезпеченню мешканців по стояку кв. 7 на прс. Миру, 92/1 послугою з централізованого опалення в повному обсязі.
Цитата
# теплопостачання, гаряча водаАндрій 72871 05.12.2019, 15:40
На протязі 6 років моі батьки звертаються до Вас з питанням, чому не гріє рушникосушка і нема рецеркуляціі гарячоі води, та нема рецеркуляціі рушникосушки. Насправді дуже надоіли ваші брехливі і недолугі "майстри" які з надмірним видом показують як ім надобридло ходити і нічого не робити. Не зрозуміло навіщо Ви іх тримаєте, чи Вам також подобається іхня брехня, думаю що вони мають Вам відчитуватись виконали вони свою роботу чи Ні!!!! Думаю вони також брешуть...Тому я лишаю за собою, право звертатись до інших інстанцій, може наш мер Семчишин зможе відновити рецеркуляцію гарячоі води і рушникосушки. Велике прохання не присилати тих самих робітників і майстра, вони нічого не вміють, пришліть справжніх профессіоналів, якщо вони в Вас ще Є. Велике прохання звертатись 096-106-91-14 Це мій номер телефону, батьки не мають сили з вами спілкуватись і думаю що вже бояться спілкування з вашими підлеглими майстрами.
Цитата
# заборгованістьСвітлана 95826 05.12.2019, 12:50
Прошу надати інформацію про заборгованість на 05.12.2019
Цитата
# RE: заборгованістьАдміністратор 05.12.2019, 12:55
Для перегляду стану Вашого рахунку, реєструйтесь будь-ласка в особистому кабінеті споживача https://www.teplo.km.ua/kabinet/index.php?click=start
Цитата
# заборгованість95826 05.12.2019, 12:07
Прошу надати інформацію про заборгованість на 05.12.2019
Цитата
# RE: заборгованістьАдміністратор 05.12.2019, 12:50
Для перегляду стану Вашого рахунку, реєструйтесь будь-ласка в особистому кабінеті споживача https://www.teplo.km.ua/kabinet/index.php?click=start
Цитата
# RE: Звернення споживачівБобровський О.В.63698 05.12.2019, 12:05
Прошу розібратись на рахунок великоі оплати за листопад,порівняно з іншими будинками міста.В квартирі було холодно,а рахунок збільшений,чому?взагалі і у минулому році та сама ситуація.прошу перевірити,тим більше є добудови за будинком
Цитата
# Особистий кабінетЄвген 05.12.2019, 10:11
Покази лічильника в особовому каб. — Євген 30.11.2019, 10:56
особ. рах. 76569
В моєму особистому кабінеті в розділі "покази лічильника" переплутані покази водоміру і підігріву води.
Правильно: водомір - 0,67
підігрів - 0,03
Виправте, будьласка, щоб не було плутанини.
Дякую

# RE: Покази лічильника в особовому каб. — Загальний відділ 02.12.2019, 15:37
Шановний Євген
Зміни внесено

В особ. кабінеті зміни не внесені.показник підігріву не може бути більшим показника водоміру
Цитата
# RE: Особистий кабінетЗагальний відділ 05.12.2019, 15:06
Шановний Евген!
Помилку виправлено.
Цитата
# рахунок на оплатуТаня 98128 05.12.2019, 10:09
стан рахунку
Цитата
# RE: рахунок на оплатуАдміністратор 05.12.2019, 12:50
Для перегляду стану Вашого рахунку, реєструйтесь будь-ласка в особистому кабінеті споживача https://www.teplo.km.ua/kabinet/index.php?click=start
Цитата
# RE: Звернення споживачівТаня 98128 05.12.2019, 10:07
Яка оплата за тепло в жовтні та листопаді
Цитата
# RE: Звернення споживачівАдміністратор 05.12.2019, 12:51
Для перегляду стану Вашого рахунку, реєструйтесь будь-ласка в особистому кабінеті споживача https://www.teplo.km.ua/kabinet/index.php?click=start
Цитата
# RE: Звернення споживачівОлег 04.12.2019, 16:50
Доброго дня,абонент 11259 прошу Вас перекинути грошi з Обслуговування внутрішньобудинкових систем):
Ваша переплата становить
83.32 на опалення!!!!
Цитата
# RE: Звернення споживачівЗагальний відділ 05.12.2019, 08:36
Шановний Олег!
Кошти в сумі 83,32 грн. перенесені на опалення
Цитата
# ОпаленняНаталія35176 04.12.2019, 10:11
І так я звертаюся до вас в третє,проблема залишилася,люди прийшли,спустили,і якби прийшли через 10 хвилин,батареї знов стали холодні.Але ж чому не заходять до нас заявників після і не питають чи все добре.Напишіть куди звертатися щоб мені виміряли температуру батареї і взяли заяву.Площа не опалюваної зали найбільша,дайте відповідь,як ми дев'ять квартир маємо заплатити,
Цитата
# RE: ОпаленняГрупа по роботі із споживачами 09.12.2019, 08:52
Шановна Наталія! Працівниками нашого підприємства вживаються необхідні заходи по забезпеченню мешканців по стояку кв. 7 на прс. Миру, 92/1 послугою з централізованого опалення в повному обсязі.
Цитата
# Холодний рушникосушникГанна 72906 04.12.2019, 09:20
Добрий день,зверталась з проблемою що щороку холодний рушникосушник.Зараз проживає маленька дитина,як її купати в холоді?Написали що відреагують,але реакції ноль.Скажіть за що ми платимо.Прибузька 34,кв.134
Цитата
# стан рахункунадежда79879 03.12.2019, 18:03
отопление и гарячая вода за ноябрь 2019
Цитата
# RE: стан рахункуАдміністратор 05.12.2019, 12:52
Для перегляду стану Вашого рахунку, реєструйтесь будь-ласка в особистому кабінеті споживача https://www.teplo.km.ua/kabinet/index.php?click=start
Цитата
# стан рахунку на 1.12.20197230 03.12.2019, 14:38
вкажіть суму за листопад 2019р.за опалення
Цитата
# RE: стан рахунку на 1.12.2019Адміністратор 05.12.2019, 12:53
Для перегляду стану Вашого рахунку, реєструйтесь будь-ласка в особистому кабінеті споживача https://www.teplo.km.ua/kabinet/index.php?click=start
Цитата
# перекиньте переплату за воду на опаленняВікторія/ особовий рахунок 4870 03.12.2019, 11:12
Добрий день! Особовий рахунок 4870. Прошу перекинути 683 грн 73 коп. за опалення з переплати за ГВП.
Дякую
Цитата
# RE: перекиньте переплату за воду на опаленняЗагальний відділ 04.12.2019, 08:10
Шановна Вікторія!Ваше прохання виконано. Кошти перенесено на опалення.
Цитата
# Дякую и побажанняВіталій 27092 02.12.2019, 20:15
Дякую зробили опалення у ванній кімнаті. Дуже уважний чоловік прийшов перевірив усе і зробив. Є побажання. Я усі данні беру з особистого кабінету і там розраховуюсь.То зробіть там графу за цей домовий лічильник шоб знати скільки платити.
Цитата
# RE: Дякую и побажанняЗагальний відділ 03.12.2019, 08:01
Шановний Віталій! Ваше звернення взято до відома.
Цитата
# ОпаленняНаталія 35176 02.12.2019, 19:27
Сьогодні звернулася щодо опалення по всьому стояку,прийшли робітники подивилися сказали якийсь кран в підвалі,але так, і нічого.Батарея навіть не літня,,холодна.За що я повинна заплатити коли, від початку отоплення вона не гріє.І так дев'ять квартир!Якщо не будуть відремонтовані,всі дев'ять квартир звернуться вище.
Цитата
# RE: ОпаленняГрупа по роботі із споживачами 09.12.2019, 08:48
Шановна Наталія! Працівниками нашого підприємства вживаються необхідні заходи по забезпеченню мешканців по стояку кв. 7 на прс. Миру, 92/1 послугою з централізованого опалення в повному обсязі.
Цитата
# Показники теплолічильникаВиталий 10531 02.12.2019, 18:38
13
Цитата
# RE: Показники теплолічильникаЗагальний відділ 03.12.2019, 15:49
Шановний Віталій!

Уточніть особовий рахунок (10531), зазначений Вами рахунок не значиться
Цитата
# ПільгиВладислав 02.12.2019, 11:18
Мій особовий рахунок 95662. Я маю пільгу ветерана військової служби.Отримав повідомлення про нарахування 600 грн. пільги.Як вона розподіляється на горячу воду і опалення. Буду вам вдячний за роз'яснення.
Цитата
# RE: ПільгиЗагальний відділ 02.12.2019, 15:36
Шановний Владислав
Ц зв’язку із запровадженням монетизації пільг підприємство проводить нарахування за надані послуги пільговикам в повному об”ємі. Підприємство пільгу не розподіляє. Відшкодування пільги проводиться через установу ощадбанку у місяці наступному за звітним, на Ваш рахунок надходить вже визначена сума пільгової знижки.
Цитата
# цена за отопление63772 Мыськова Лилия Алексанровна 02.12.2019, 10:23
Добрый день ,за газ цена для население / грн за 1 м3 / 6.928638 гр а тариф за отопление по цене 8,36185 и составляет 1480,92 !!!ПОЧЕМУ??????????
Цитата
# RE: цена за отоплениеЗагальний відділ 03.12.2019, 15:51
Шановна Ліліє Олександрівно!

МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» при здійсненні нарахувань плати за надані послуги з теплопостачання застосовує тарифи на послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води затверджені в установленому порядку Постановами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
На сьогодні є чинною Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 11.12.2018. №1808, якою з 1 січня 2019 року встановлено тарифи на послуги з централізованого опалення та послуги постачання гарячої води, що надаються населенню по МКП«Хмельницьктеплокомуненерго» на рівні:
- тариф на послугу з централізованого опалення для абонентів житлових будинків з будинковими та квартиними приладими обліку теплової енергії за 1 Гкал – 1480,92 грн.
Цитата
# ОпаленняНаталія 35176 02.12.2019, 10:04
На стояку холодні батареї,в сусідів гарячі,зерталися інші люди неодноразово,дій ніяких.Щороку платимо всі однаково.
Цитата
# RE: ОпаленняГрупа по роботі із споживачами 09.12.2019, 08:39
Шановна Наталія! Працівниками нашого підприємства вживаються необхідні заходи по забезпеченню мешканців по стояку кв. 7 на прс. Миру, 92/1 послугою з централізованого опалення в повному обсязі.
Цитата
# без опаленняОлег/80039 02.12.2019, 09:58
Два тижні назад по адресі Чорновола 56,підїзд №3 проводили технічні роботи.З тих пір в стояку не гріють батареї в санузлі.Зауваження по контактних телефонах,я так зрозумів вони виключені ?
Цитата
# RE: без опаленняЗагальний відділ 04.12.2019, 09:24
Шановний Олег! Працівниками підприємства проведено обстеження та виконано роботи по налагодження системи по стояку рушникосушок.
Цитата
# холодні батареїБадах Олена ос.рах. 52649 02.12.2019, 09:49
Доброго дня. В мене є проблема - холодні батареї. Проживаю в цій квартирі третій рік і третій рік маю таку проблему. Вже втомилася ходити в КЕВ №"2. На сьогоднішній ранок: в кухні та маленькій кімнаті батареї 21 градус, а в залі 25. І така температура з початку опалювального періоду. В квартирі дуже холодно. Проживаю на першому поверсі.До кого звернутися і за що я оплачую?
Цитата
# RE: холодні батареїЗагальний відділ 04.12.2019, 09:34
Шановна Олена! 03.12.2019 року працівниками підприємства обстежено систему опалення та вжито заходів по усуненню порушень. Послуга з централізованого опалення надається в повному обсязі.
Цитата
# ТарифДмитро 32030 01.12.2019, 13:28
за Газ ЦІНА / грн за 1 м3 /(листопад) 6.928638 гр а тариф той же що при 8,36185 і складає 1480,92 !!!
Чому так ???
Цитата
# RE: ТарифЗагальний відділ 03.12.2019, 15:50
Шановний Дмитро!

МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» при здійсненні нарахувань плати за надані послуги з теплопостачання застосовує тарифи на послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води затверджені в установленому порядку Постановами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
На сьогодні є чинною Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 11.12.2018. №1808, якою з 1 січня 2019 року встановлено тарифи на послуги з централізованого опалення та послуги постачання гарячої води, що надаються населенню по МКП«Хмельницьктеплокомуненерго» на рівні:
- тариф на послугу з централізованого опалення для абонентів житлових будинків з будинковими та квартиними приладими обліку теплової енергії за 1 Гкал – 1480,92 грн.
Цитата
# РозрахунокВиктория/3119 30.11.2019, 19:27
Здравствуйте. Пришла квитанция про Внески за обслуговування вузла комерційного обліку тепл єнергіі. Объясните пожалуйста что это значит и из чего складывается эта сумма?
Цитата
# RE: РозрахунокЗагальний відділ 02.12.2019, 15:37
Шановна Вікторіє.
Відповідно до Закону України „ Про комерційний облік теплової енергії” внески за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку - регулярні платежі, визначені окремо для кожної будівлі, що враховують витрати на обслуговування вузлів комерційного обліку за кожною комунальною послугою та витрати операторів зовнішніх інженерних мереж, пов’язані із встановленням, обслуговуванням або заміною вузлів комерційного обліку. Розраховуються окремо на кожний будинок і нараховують щоквартально.
Цитата
# опаленняІгор/7260 30.11.2019, 16:49
За адресою Завадського 64/2 з 25.11.19 проводяться роботи з заміни труб теплопостачання. Важлива справа. Під час робіт в дену пору доби з 09:00 до 18:00 в квартирах відсутне опалення. Питання - як це позначиться в платіжках за опалення за листопад 2019 року? Чи зменьшиться ціна за листопад?
Цитата
# RE: опаленняЗагальний відділ 03.12.2019, 15:44
Шановний Ігоре! Вам за листопад 2019 нараховано 1576,78 грн.
Цитата
# Холодно в квартирахМешканці будинку Перемоги11 .1 підїзду 30.11.2019, 11:51
Просимо терміново вирішити питання недостатнього опалення в 1 підїзді будинку за адресою Перемоги 11. В під'їзді пенсіонери,люди з групою інвалідності, три особи, які не покидають межи квартир за станом здоров'я і є малозахищеними,малозабезпечиними. Не розуміють,що відбувається і куди звертатись.
Цитата
# RE: Холодно в квартирахЗагальний відділ 02.12.2019, 13:17
Шановні мешканці будинку! Працівниками підприємства 02.12.19 р. було обстежено та встановлено факт прикриття запірно-регулюючої арматури на системі опалення Вашого будинку, де встановлений загальнобудинковий тепловий лічильник, що стало причиною незадовільного теплоспоживання. Тобто, мешканець квартири №21 самовільно регулює подачу тепла, що категорично забороняється. Дане втручання призводить до нерівномірного розподілу теплоносія, аварійних ситуацій та скарг на незадовільне опалення.
Цитата
# Покази лічильника в особовому каб.Євген 30.11.2019, 10:56
особ. рах. 76569
В моєму особистому кабінеті в розділі "покази лічильника" переплутані покази водоміру і підігріву води.
Правильно: водомір - 0,67
підігрів - 0,03
Виправте, будьласка, щоб не було плутанини.
Дякую
Цитата
# RE: Покази лічильника в особовому каб.Загальний відділ 02.12.2019, 15:37
Шановний Євген
Зміни внесено
Цитата
# Особистий кабінетЄвген 30.11.2019, 10:49
особ. рах. 76569
Чи можна в одному особистому кабінеті зареєструвати два абонента для зручності передачі показів, розрахунків, тощо? Якщо так, то до мого кабінету внесіть абонента особ. рах.76570, якщо ні, то започаткуйте досвід Хмельницькобленерго.
Дякую.
Цитата
# RE: Особистий кабінетАдміністратор 02.12.2019, 08:57
Шановний Євген!
Ви можете добавити абонента у вкладці «Особові рахунки».
Цитата
# Рохрахунок за теплоЛюдмила 29.11.2019, 11:00
від 29.11.2019 Директору Хмельницького
міського комунального
підприємства
”Хмельницьктеплокомуненерго”
Скалію В.М.

мешканців будинку № 14
по вул. Старокостянтинівське ш.

Контактний телефон: 0678965105
Курська Людмила Антонівна
кв.131

Про теплопостачання
Звернення

Шановний Володимире Михайловичу!

Звертаємося до Вас з наступного.

При передачі показників теплового лічильника за жовтень–листопад 2019 року була виявлена розбіжність по розрахунках за 1 кв.м. При звірці вихідних показників виявлено, що не співпадає опалювальна площа будинку.
Наразі значиться площа 6539,96 м.кв. Але на наш запит від 19.01.2016, який містив у тому числі питання щодо площі нашого будинку, ми отримали відповідь за № 197 від 18.02.16, яка містила таку інформацію: абзац 3 “Опалювальна площа будинку по вул. Старокостянтинівське шосе, 14 складає 6621,4 м.кв., в т.ч. юридичні особи – 498 м.кв. …”. Прохання пояснити.


З повагою Л.А. Курська
Цитата
# RE: Рохрахунок за теплоЗагальний відділ 04.12.2019, 09:05
Шановна Людмило !
Зміни по опалювальній площі Вашого будинку в порівнянні з 2016 роком відбулися у зв’язку із від’єднанням квартири від централізованого опалення для проведення реконструкції, а також через уточнення площ, як по юридичних особах так і фізичних у зв’язку із виготовленням технічної документації.
Цитата