Шановні споживачі!
Нагадуємо, що отримати інформацію про стан розрахунків та подати покази лічильників можна дистанційно за телефонами.
- багатоканальним телефоном до оператора кол-центру - 619-300 (зі стаціонарного та мобільного телефонів усіх операторів України);
- за багатоканальним номером:+38(067)311-45-67 (Viber)
- через особистий кабінет споживача (необхідна реєстрація) за наступним посиланням: https://www.teplo.km.ua/kabinet/index.php
- через Viber за номерами телефонів : +38(067)311-45-67
- через Viber-бот +38(067)311-45-67
- На сайті підприємства https://www.teplo.km.ua знаходиться форма передачі показів лічильників обліку теплопостачання та інформація по передачі показів лічильників гарячого водопостачання через особистий кабінет споживача.
З усіх питань необхідно звертатись за телефонами:
- багатоканальним телефоном до оператора кол-центру - 619-300 (зі стаціонарного та мобільного телефонів усіх операторів України);
- за багатоканальним номером телефону: +38(067)311-45-67
- через особистий кабінет (необхідна реєстрація) за наступним посиланням: https://www.teplo.km.ua/kabinet/index.php
- через Viber за номерами телефонів : +38(067)311-45-67
- через Viber-бот +38(067)311-45-67
- На сайті підприємства https://www.teplo.km.ua знаходиться форма передачі показів лічильників обліку теплопостачання та інформація по передачі показів лічильників гарячого водопостачання через особистий кабінет споживача.
- за номером телефону: 700-381
- через Viber за номерами телефонів : +38(067)313-04-39
- На сайті підприємства https://www.teplo.km.ua знаходиться форма передачі показів лічильників обліку теплопостачання та інформація по передачі показів лічильників гарячого водопостачання через особистий кабінет споживача.
Пломбування та аварійне розпломбування лічильників: 70-06-23, 70-07-65, (067)313-05-88
Аварійно – диспетчерська служба:70-06-23; 15-57; (067)313-04-23
Дякуємо вам за розуміння, сумлінну та вчасну оплату рахунків!
Будьмо здорові!
Адміністрація підприємства
УВАГА! Шановні споживачі!
Від сьогодні, в Сервісному центрі підприємства (вул.Пересипкіна,5) запроваджена послуга - Еквайєрингу - можливість заплатити за послуги з теплопостачання за допомогою POS - терміналу.
Власники карток «Приватбанка» можуть оплатити послуги з опалення та гарячого водопостачання безготівково, за допомогою РОS- терміналу із сплатою комісії 2% від суми платежу.
Шановні споживачі!
Нагадуємо, що оплатити послуги які надає підприємство з мінімальним стягнення комісійної винагороди можна он-лайн (по інтернету) через сервіси оплати комунальних послуг Ощадбанку та Приватбанку.
- багатоканальним телефоном до оператора кол-центру - 619-300 (зі стаціонарного та мобільного телефонів усіх операторів України);
- за багатоканальним номером телефону: +38(067)311-45-67
- через особистий кабінет (необхдна реєстрація) за наступним посиланням: https://www.teplo.km.ua/kabinet/index.php
- через Viber за номерами телефонів : +38(067)311-45-67
- через Viber-бот. Посилання на нього знаходиться у спільноті МКП “Хмельницьктеплокомуненерго”.